oh ja das idd ook niet helemaal waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zienhandig

Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoor
Vooral in de kraamweek had ik een schurfthekel aan ons bed dat alleen via zo een treklint omhoog en omlaag kon.

ja, 5 kussens in je rugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?

quote:

Zoiets dus. Ga toch eens kijken daarvoor, lijkt me wel prettig tijdens en daarna.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
je kunt ook zo'n ding huren he bij de thuiszorg geloof ik. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet maar dat weten anderen vast wel. Dat is een soort framewerk met doek eroverheen gespannen wat je bij je hoofdeinde zet en dan je kussen er tegenaan. Heb je toch een omhoog hoofdeinde

Die van mij probeert op het moment via mijn zij uit te brekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent tocht ff al haar ledematen naar buiten te moeten duwen![]()
Misschien heb ik ook wel iets te fanatiek schoongemaakt vandaag..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja meld dan maar. Alles rustig behalve m'n darmen dus.. Ga m'n ogen nog ff sluiten hoop ik..

das normaal, ik merk t nu ook heel erg, afgelopen weken al meerdere malen kuitkramp gehad en gisteren schoot t opeens in mn vinger.. kreeg ik mn wijsvinger niet kromquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:12 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen.
Wickie, we hebben er 2 losse matrassen op ja. Maar die zitten goed strak tegen elkaar dus niet zo'n probleem om er een beebje op te leggen.
De echo is om 16.45 uur.
Hilliebillie, wanneer je eerst nog geprimed moet worden kan een inleiding best lang duren. Ik ben bij de eerste ingeleid en werd zondagochtend 2 keer met gel behandeld, maandagochtend had ik net aan genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en ze is 's middags om 16.35 uur geboren.
Je kan dus zomaar nog anderhalve dag de tijd hebben
Ik slaap trouwens sinds een week echt bar slecht![]()
En vanochtend had ik zoiets raars. Mijn enkel verkrampte en mijn voet bleef maar naar buiten trekken. Ik moest echt even 10 minuten staan voordat het over was.![]()

en dat herken ik ook, nadat ik 2 dagen lang kozijnen en muren in de verf/lak heb gezet. olle was helemaal boos gisterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent toch even al haar ledematen naar buiten te moeten duwen![]()
Misschien heb ik ook wel iets te fanatiek schoongemaakt vandaag..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |