SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
En ik een evolutionaire afkeer voor gastjes zoals jou. Laat gewoon ieder zn ding doen, ook al ben je er niet mee eens dat kan, ik ben het ook niet overal met eens maar probeer wel zoveel mogelijk mensen in hun waarde te laten, zal je ook us moeten doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al een evolutionaire verklaring voor de homo-afkeer...
Dude, srslyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En ik een evolutionaire afkeer voor gastjes zoals jou. Laat gewoon ieder zn ding doen, ook al ben je er niet mee eens dat kan, ik ben het ook niet overal met eens maar probeer wel zoveel mogelijk mensen in hun waarde te laten, zal je ook us moeten doen
oke danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog niet.![]()
Maar laat maar. Had je wel willen helpen, maar ga er niet om bedelen.......
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem als iemand afkeer heeft. Als die persoon mij er maar niet mee lastig valt.
Een beetje zoals dit: ik lust geen spruitjes, maar dat betekent niet dat ik de mensen die wel spruitjes lusten niet meer mag, of dat ik die mensen niet wil zien of bevriend mee wil zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik probeer het al te verschuiven naar spruitjes.quote:
That is why wequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetters lach. Die vind ik echt tof.
Ik voel mij op twee manieren aangesproken.quote:
Die vind ik verdomd lekker.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer het al te verschuiven naar spruitjes.
Serieusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetters lach. Die vind ik echt tof.
Oeh lekker, moet ik weer eens etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer het al te verschuiven naar spruitjes.
Vrouwen hebben nu eenmaal niet zo'n sterke blaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die zeikt hoor.
Nee, ze heeft gelijk, deze discussie is hier al zo vaak gevoerd, en jij blijft t maar steeds uitlokken met je geloofsovertuigingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die zeikt hoor.
Zeker als je naar C_A kijktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nu eenmaal niet zo'n sterke blaas.
Latersquote:
Maar voor die opmerking werd er niet gezeken...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, deze discussie is hier al zo vaak gevoerd, en jij blijft t maar steeds uitlokken met je geloofsovertuigingen.
Lolwut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Bah! Met hoofd eerst van een flatgebouw alsjeblieft!
Niet helemaal waar (dat naatje dat uitlokt), maar de discussie is wel al (te) vaak voorbij gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, deze discussie is hier al zo vaak gevoerd, en jij blijft t maar steeds uitlokken met je geloofsovertuigingen.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem als iemand afkeer heeft. Als die persoon mij er maar niet mee lastig valt.
Een beetje zoals dit: ik lust geen spruitjes, maar dat betekent niet dat ik de mensen die wel spruitjes lusten niet meer mag, of dat ik die mensen niet wil zien of bevriend mee wil zijn.
Zoek in ONZ een topic wat bij dit nummer hoort!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de uitleg van de quiz gemist.
En zolang als iedereen t accepteerd hiero dat er ook homo's in t topic komen is dr geen probleem toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet helemaal waar (dat naatje dat uitlokt), maar de discussie is wel al (te) vaak voorbij gekomen. Mijn schuld
. Ik heb de homo in dit topic gebracht
.
Er is geen discussie, zonder homo. Homo betekent gewoon mens...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
Je krijgt de homo wel uit de discussie, maar hoe krijg je de discussie uit de homo.
Niet op de goede manier.quote:
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel openquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En zolang als iedereen t accepteerd hiero dat er ook homo's in t topic komen is dr geen probleem toch?
door jou was ik helemaal van mijn aprepoquote:
Ik zou rennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en daar liep ik in, en me hond wilde niet doorlopen
whehehehehe, maar had ook wel grappig nieuwsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door jou was ik helemaal van mijn aprepo
ja maar sowieso.. altijd als ik jou hoor praten dan word ik vrolijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehehe, maar had ook wel grappig nieuws
faghags?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel open. En zet ik mijn leger van faghags in
.
Ik ben dan ook enorm tolerant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel open. En zet ik mijn leger van faghags in
.
Nooit van gehoordquote:
Ik ook niet.quote:
Ik heb ook zo'n hond, die neemt dan uitgebreid de tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wilde die trut niet
quote:Fag hag is a gay slang phrase referring to a woman who either associates mostly or exclusively with gay and bisexual men, or has gay and bisexual men as close friends. In the United States, the term fag hag often refers to a heterosexual woman who is the best friend of a gay man.
Het was eigenlijk deze post waar ik beetje over viel, alsof alle Gelovigen homofoob zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat we van sterrenstof afkomen is geen leuk verhaal voor de meeste hoge eigendunk mensen, want die denken dat ze speciaal zijn, daarom hebben deze mensen een hekel aan mensen die iemand anders in hun sterretje nemen... (gelovigen hebben het niet zo op homo's enzo...)
Op zich wel een aardig idee voor een radioshowquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, jullie moeten eens een lesje homocultuur krijgen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben de grootste faghag van het westelijk halfrond, met Grace als voorbeeld.
Ik hoop voor jou dat het niet gaat onweren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Insomnium het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het onweer mij niet gaat bereiken vandaag.
Of alleen maar zwak en nietszeggend
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het niet gaat onweren.
Dan heb je zin en dan kan je het nergens kwijt.
Ja ik heb geen homovrienden dus dan weet je dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, jullie moeten eens een lesje homocultuur krijgen.
quote:
Nooit een TT gezien die meer waarheidsgetrouw was.quote:
en dat in ONZquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit een TT gezien die meer waarheidsgetrouw was.
topics zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
Wat moet je doen bij die quiz eigenlijk?
Alleen uit ONZ tochquote:
Oh vandaar al die linkdumps.quote:
JUIST!!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[paint] Klus hier Nederlands eigen superheld
Kan toch niet missen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[paint] Klus hier Nederlands eigen superheld
Idd, Eigenlijk heel logisch als je gaat vertalen ja, moet je dat wel doenquote:
Je bent wel lekker op dreef ofniequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan je een knuffelneger met een minderwaardigheidscomplex nou haten?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Mensen die zeggen dat Arie Pater een beetje verlegen is
Ga nou niet doen alsof het erg is wat hij zegt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op dreef ofnie
Die dacht ik jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Of deze:
Boy faalt bij groepje meiden
Denk dat ik hem ff helemaal ga negerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het erg is wat hij zegt.
Je was niet eens geboren toen deze uitkwamquote:
Goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk dat ik hem ff helemaal ga negeren
Ja en?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je was niet eens geboren toen deze uitkwam
Deden Outpost en VH dat ook maar eergister.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk dat ik hem ff helemaal ga negeren
Jij bent duidelijk geen moederskindje, want anders had je daar gezet 'toen ik nog een eitje was'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en?
Ik ken genoeg nummers die uitkwamen toen ik nog een zaadcel was.
Deze niet blijkbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en?
Ik ken genoeg nummers die uitkwamen toen ik nog een zaadcel was.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Deden Outpost en VH dat ook maar eergister.
Wutwut, wat mis ik?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Grootste bitchfight in de historie van dit station.quote:
ik heb gister heel wat gemist geloof ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef ACT-F het volgende:
Voor de Fokkers die zeggen dat Tong geen leven heeft.
We moeten raden met welk topic het nummer te maken heeftquote:
Pfff nou niet echt hoor, ja 2 oude wijven die liepen te bitchen VH en Outpostjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gister heel wat gemist geloof ik
Kut, nu kan ik nog steeds niet gaan kokenquote:
Is dat nou België?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie het bij gouda dan onwederen
Nee niks eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gister heel wat gemist geloof ik
Het komt langzaam dichterbijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie het bij gouda dan onwederen
Haha leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Quiz! Je moet een ONZ topic vinden bij het gedraaide nummer.
PM/DM/MSN?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Grootste bitchfight in de historie van dit station.
Dat gaat zo langzaam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent postduif vergeten.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:
EINZ ZWEI POLIZEI WIR IM FOK SIND IMMER FREI!!!!!!11!!!!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:
Faye wordt nu geneukt in een tentje op Lowlands
Denk het ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:
Dat begint morgen toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:
tl;dr, samenvatting in PM/DM/MSN?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar het allemaal begon:
[Radio 49] #852 ow kut
Veel plezier knul.
Lezen luie flikkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tl;dr, samenvatting in PM/DM/MSN?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey wat vinden homo's nou van geloof?
Geen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee kreng je gaat maar lezen begint op pagina twee met VH die een bachelor zoekt voor Nijntje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tl;dr, samenvatting in PM/DM/MSN?
Denk dat ze er minder moeite mee hebben dan sommige gelovigen over homo'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gayquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vind jij dan van geloof?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Kan alleen voor mezelf spreken.
Oeh oeh.. wat vinden homo's van lesbi's?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Kan alleen voor mezelf spreken.
Dat kwam spontaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel rocknijn haar vriendje zijn op fok.
Moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel rocknijn haar vriendje zijn op fok.
`Niet per se iets negatiefs.quote:
k.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest 2 topics doorlezen en daar stopte ik met lezen.
Ik heb je alleen geplaagd met RockNijntjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen.![]()
Anders begint VH weer net zoals hij deed bij mij, RockNijntje en Omdatappel.
Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb iets vet cools van bowie gevonden
een vlag moet alleen even de maten weten
ophangen natuurlijkquote:
Omdatappel. Laat me denken aan Faux., die haar overal stalktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen.![]()
Anders begint VH weer net zoals hij deed bij mij, RockNijntje en Omdatappel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef ACT-F het volgende:
Zijn er hier getrainde apen aanwezig?
En Viro die doorsloeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb je alleen geplaagd met RockNijntje
Ik vind hem nergens echt in doorslaan. Maar dat ben ik dan weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef _Fanta het volgende:
Ach weetje wat het is, je hebt Gelovigen die net iets te ver door slaan, en Homo's die te ver door slaan. Zolang je maar gewoon jezelf blijft en respect hebt voor de mening van andere is t prima. Daarom vind ik Naatje soms ook beetje nep gelovigen, maarjah da's mijn mening
Niet? ik vind dat hij zijn werkelijkheid nogal vaak probeert door te drukken aan ons..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind hem nergens echt in doorslaan. Maar dat ben ik dan weer.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voorspel dat Joran ooit nog op vrije voeten komt.
Hebbes!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebbes!
Kak!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebbes!
Dat was ik niet, dat was Renéquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
En Viro die doorsloeg.![]()
En met Appeltje in TAL ja.
Yo, you're talking 'bout me. Je stelt dat je jezelf moet blijven en respect moet hebben voor de mening van anderen, en dat ik dat niet heb? Dat is onjuist. Ik blijf mezelf en heb respect voor de mening van anderen, heb ik ooit minderwaardig gedaan over iemand anders zijn mening? Bovendien, je stelt dat ik vaak doordruk, maar meestal ben niet ik het die erover begint, meestal zijn het anderen die een uitdagende vraag stellen over mijn geloof. Fijn voor jou dat je het niet eens bent met mijn mening, maar zet mij niet neer als nep gelovige, want dan heb jij geen respect voor mij... Als er iemand is die een echte gelovige is...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef _Fanta het volgende:
Ach weetje wat het is, je hebt Gelovigen die net iets te ver door slaan, en Homo's die te ver door slaan. Zolang je maar gewoon jezelf blijft en respect hebt voor de mening van andere is t prima. Daarom vind ik Naatje soms ook beetje nep gelovigen, maarjah da's mijn mening
Die link zie ik niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:48 schreef ACT-F het volgende:
Sex met dikke vrouwen; verzin een slogan
Ik zie 'm niet staan in ONZ.quote:
Als je echt gelovig was dan had je ook respect voor mensen die op hetzelfde geslacht vallen, en dat heb je niet. Dus nee, ik kan jou geen echte gelovige noemen. sryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yo, you're talking 'bout me. Je stelt dat je jezelf moet blijven en respect moet hebben voor de mening van anderen, en dat ik dat niet heb? Dat is onjuist. Ik blijf mezelf en heb respect voor de mening van anderen, heb ik ooit minderwaardig gedaan over iemand anders zijn mening? Bovendien, je stelt dat ik vaak doordruk, maar meestal ben niet ik het die erover begint, meestal zijn het anderen die een uitdagende vraag stellen over mijn geloof. Fijn voor jou dat je het niet eens bent met mijn mening, maar zet mij niet neer als nep gelovige, want dan heb jij geen respect voor mij... Als er iemand is die een echte gelovige is...
IK WOU DAT GODVERDOMME NET POSTENquote:
Mijn maag protesteert ook. Quizzenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Om 18.00 ga ik echt koken en eten hoor.
Zei je dat daarstraks ook niet?quote:
Hoiquote:
ja maar nu ben ik terug van etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zei je dat daarstraks ook niet?
In dat geval..... hoi!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar nu ben ik terug van eten
Doe maar snelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog eventjes lekker paardrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |