Dat is voor ons Surinamers dood normaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens zou ik best een beest kunnen slachten om op te eten. Als er kippen lopen dan vang ik er wel een, hak zijn kop er af, laat het bloed eruit lopen, plukken, opensnijden, ingewanden weggooien (behalve de eetbare), en dan roosteren boven een vuurtje.
1 ding is zeker: je hoeft je niet te vervelen om dood te gaan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Op een onbewoond eiland zou ik me doodvervelen
Wellicht heb je alleen apen op dat eiland. Wat trouwens ook weer mogelijkheden geeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens zou ik best een beest kunnen slachten om op te eten. Als er kippen lopen dan vang ik er wel een, hak zijn kop er af, laat het bloed eruit lopen, plukken, opensnijden, ingewanden weggooien (behalve de eetbare), en dan roosteren boven een vuurtje.
Ik heb Indonesisch bloed, daar slachten ze ook kippenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is voor ons Surinamers dood normaal.
jij wil met apen neuken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wellicht heb je alleen apen op dat eiland. Wat trouwens ook weer mogelijkheden geeft![]()
[ afbeelding ]
Kijken of de missing link op te lossen is ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wellicht heb je alleen apen op dat eiland. Wat trouwens ook weer mogelijkheden geeft![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slachten is het probleem niet maar dat vuur maken is best lastig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb Indonesisch bloed, daar slachten ze ook kippen.
Van Black Adder geloof ik?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Op een onbewoond eiland zou ik mezelf redden door seaturtles aan elkaar te binden
Arrrr [ afbeelding ]
Ah daar heb je het van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb Indonesisch bloed, daar slachten ze ook kippen.
The Jack Sparrow wayquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Op een onbewoond eiland zou ik mezelf redden door seaturtles aan elkaar te binden
Arrrr [ afbeelding ]
Sinds wanneer geloof jij in de evolutietheorie?quote:
Komt goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Slachten is het probleem niet maar dat vuur maken is best lastig.
Altijd al in gelooft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof jij in de evolutietheorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |