zo ongeveer maar dan een met geluids effectenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die wat ToT zostraks postte ?
Iets van Bowie?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Hier nog eentje waar ik zowat lasogen van kreeg![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat dan, en koppel t niet meteen aan je geloofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel dat ik atheïst zou zijn, zou ik het nog niet prettig vinden om mannen met elkaar te zien zoenen...
Ik heb een lichte afkeer tegen het geloof en ik vind dat ook niet prettig om te zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel dat ik atheïst zou zijn, zou ik het nog niet prettig vinden om mannen met elkaar te zien zoenen...
kijk wat stifller zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Iets van Bowie?
Een nummer, of een kledingstuk, een foto of of of of of ?
Op internet zetten vind ik helemaal gaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
Ik zal nooit naaktfoto's van mezelf maken.
Niet dat iemand daar behoefte aanheeft maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zoek nog een fotograafJa jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al een evolutionaire verklaring voor de homo-afkeer...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zeg dat dan, en koppel t niet meteen aan je geloof
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Correctie: van mensen die uitgebreid gaan tongen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan we het nu weer hebben over afkeer van zoenende mannen?.
Dan weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
kijk wat stifller zegt
Onzekere mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan we het nu weer hebben over afkeer van zoenende mannen?.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zoek nog een fotograafIk heb een goede cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zoek nog een fotograafIk ben gediplomeerd blabla otto en wehkamp, je moet wel akkoord gaan met mijn voorwaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
echt vette fotoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |