Ik voel mij op twee manieren aangesproken.quote:
Die vind ik verdomd lekker.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer het al te verschuiven naar spruitjes.
Serieusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetters lach. Die vind ik echt tof.
Oeh lekker, moet ik weer eens etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer het al te verschuiven naar spruitjes.
Vrouwen hebben nu eenmaal niet zo'n sterke blaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die zeikt hoor.
Nee, ze heeft gelijk, deze discussie is hier al zo vaak gevoerd, en jij blijft t maar steeds uitlokken met je geloofsovertuigingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die zeikt hoor.
Zeker als je naar C_A kijktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nu eenmaal niet zo'n sterke blaas.
Latersquote:
Maar voor die opmerking werd er niet gezeken...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, deze discussie is hier al zo vaak gevoerd, en jij blijft t maar steeds uitlokken met je geloofsovertuigingen.
Lolwut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Bah! Met hoofd eerst van een flatgebouw alsjeblieft!
Niet helemaal waar (dat naatje dat uitlokt), maar de discussie is wel al (te) vaak voorbij gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, deze discussie is hier al zo vaak gevoerd, en jij blijft t maar steeds uitlokken met je geloofsovertuigingen.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem als iemand afkeer heeft. Als die persoon mij er maar niet mee lastig valt.
Een beetje zoals dit: ik lust geen spruitjes, maar dat betekent niet dat ik de mensen die wel spruitjes lusten niet meer mag, of dat ik die mensen niet wil zien of bevriend mee wil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |