Ik zou eerder jou keihard uitwonenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef lunapuella het volgende:
In de kapel van Hampton Court. Dat plafond. <3
Bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Lijkt me toch vrij lastig om met twee mensen de wereld te herpopuleren. Stel dat je alleen maar jongens krijgt, of alleen maar meisjes. Stel dat je en een jongen en meisje krijgt. Dan is de volgende generatie toch zwakzinning. Kijk maar naar Arkansas of Alabama waar inteelt de normale gang van zaken is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Lijkt me toch vrij lastig om met twee mensen de wereld te herpopuleren. Stel dat je alleen maar jongens krijgt, of alleen maar meisjes. Stel dat je en een jongen en meisje krijgt. Dan is de volgende generatie toch zwakzinning. Kijk maar naar Arkansas of Alabama waar inteelt de normale gang van zaken is
Ook die kunnen toch nog kinderen krijgen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |