Ik zie 'm niet staan in ONZ.quote:
Als je echt gelovig was dan had je ook respect voor mensen die op hetzelfde geslacht vallen, en dat heb je niet. Dus nee, ik kan jou geen echte gelovige noemen. sryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yo, you're talking 'bout me. Je stelt dat je jezelf moet blijven en respect moet hebben voor de mening van anderen, en dat ik dat niet heb? Dat is onjuist. Ik blijf mezelf en heb respect voor de mening van anderen, heb ik ooit minderwaardig gedaan over iemand anders zijn mening? Bovendien, je stelt dat ik vaak doordruk, maar meestal ben niet ik het die erover begint, meestal zijn het anderen die een uitdagende vraag stellen over mijn geloof. Fijn voor jou dat je het niet eens bent met mijn mening, maar zet mij niet neer als nep gelovige, want dan heb jij geen respect voor mij... Als er iemand is die een echte gelovige is...
IK WOU DAT GODVERDOMME NET POSTENquote:
Mijn maag protesteert ook. Quizzenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Om 18.00 ga ik echt koken en eten hoor.
Zei je dat daarstraks ook niet?quote:
Hoiquote:
ja maar nu ben ik terug van etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zei je dat daarstraks ook niet?
In dat geval..... hoi!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar nu ben ik terug van eten
Doe maar snelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog eventjes lekker paardrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |