Ik heb ook zo'n hond, die neemt dan uitgebreid de tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wilde die trut niet
quote:Fag hag is a gay slang phrase referring to a woman who either associates mostly or exclusively with gay and bisexual men, or has gay and bisexual men as close friends. In the United States, the term fag hag often refers to a heterosexual woman who is the best friend of a gay man.
Het was eigenlijk deze post waar ik beetje over viel, alsof alle Gelovigen homofoob zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel open. En zet ik mijn leger van faghags in
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat we van sterrenstof afkomen is geen leuk verhaal voor de meeste hoge eigendunk mensen, want die denken dat ze speciaal zijn, daarom hebben deze mensen een hekel aan mensen die iemand anders in hun sterretje nemen... (gelovigen hebben het niet zo op homo's enzo...)
Op zich wel een aardig idee voor een radioshowquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, jullie moeten eens een lesje homocultuur krijgen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben de grootste faghag van het westelijk halfrond, met Grace als voorbeeld.
Ik hoop voor jou dat het niet gaat onweren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Insomnium het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het onweer mij niet gaat bereiken vandaag.
Of alleen maar zwak en nietszeggend
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het niet gaat onweren.
Dan heb je zin en dan kan je het nergens kwijt.
Ja ik heb geen homovrienden dus dan weet je dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, jullie moeten eens een lesje homocultuur krijgen.
quote:
Nooit een TT gezien die meer waarheidsgetrouw was.quote:
en dat in ONZquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit een TT gezien die meer waarheidsgetrouw was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |