Zoek in ONZ een topic wat bij dit nummer hoort!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de uitleg van de quiz gemist.
En zolang als iedereen t accepteerd hiero dat er ook homo's in t topic komen is dr geen probleem toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet helemaal waar (dat naatje dat uitlokt), maar de discussie is wel al (te) vaak voorbij gekomen. Mijn schuld
. Ik heb de homo in dit topic gebracht
.
Er is geen discussie, zonder homo. Homo betekent gewoon mens...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
Je krijgt de homo wel uit de discussie, maar hoe krijg je de discussie uit de homo.
Niet op de goede manier.quote:
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel openquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En zolang als iedereen t accepteerd hiero dat er ook homo's in t topic komen is dr geen probleem toch?
door jou was ik helemaal van mijn aprepoquote:
Ik zou rennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en daar liep ik in, en me hond wilde niet doorlopen
whehehehehe, maar had ook wel grappig nieuwsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door jou was ik helemaal van mijn aprepo
ja maar sowieso.. altijd als ik jou hoor praten dan word ik vrolijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehehe, maar had ook wel grappig nieuws
faghags?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel open. En zet ik mijn leger van faghags in
.
Ik ben dan ook enorm tolerant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me hier nog geen moment onwelkom gevoeld. En anders dan trek ik mijn muil wel open. En zet ik mijn leger van faghags in
.
Nooit van gehoordquote:
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |