SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Hoef je niet voor te schamen meid. Pak er een prosecco bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daar kan ik toch niets aan doen ?quote:
Ja dat is echt ernstigquote:
En ik dacht dat ik van vreemde dingen geil werd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Insomnium het volgende:
Onweer !
![]()
Ik word er altijd extreem hyper van.
En dan krijg ik nog meer zin in seks
Dat we van sterrenstof afkomen is geen leuk verhaal voor de meeste hoge eigendunk mensen, want die denken dat ze speciaal zijn, daarom hebben deze mensen een hekel aan mensen die iemand anders in hun sterretje nemen... (gelovigen hebben het niet zo op homo's enzo...)quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik van vreemde dingen geil werd.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand naaktfoto's van zichzelf?
ToT draait om 5 uur!quote:
Oh nu snap ik het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat we van sterrenstof afkomen is geen leuk verhaal voor de meeste hoge eigendunk mensen, want die denken dat ze speciaal zijn, daarom hebben deze mensen een hekel aan mensen die iemand anders in hun sterretje nemen... (gelovigen hebben het niet zo op homo's enzo...)
Die fotos van jou worden uitgerekt en zijn onzienbaar gewordenquote:
Niet van het onweer zelf kalfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik van vreemde dingen geil werd.
Moarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter ik heb je net iets gestuurd toch?
Genoeg vriend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand naaktfoto's van zichzelf?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
zie je iets leuks is het nergens meer te verkrijgen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die fotos van jou worden uitgerekt en zijn onzienbaar geworden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef ACT-F het volgende:
C_A, kom je een keer bij mij onweer kijken? Ik heb mooi uitzicht![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |