Brengt dat eigenlijk op ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef lezzer het volgende:
Aandelen tijdig verkocht, dat gevoel komt toch steeds meer boven
Als er een heuse financiele crisis/breakdown uitbreekt, heeft het dan nog wel zin om veel cash geld te hebben ?quote:It will be impossible to change money. Those who have a lot of money (and I told this to our policemen not long ago, at a follow-up conference held in May 2001) will use their greenbacks to wallpaper the bathroom, where they'll be able to admire the portrait of a past President of the U.S.A.
http://www.calleman.com/content/articles/5thNight_9thWave.htmquote:My own view is that the economic crisis will only deepen as we go throughout the fifth night into the Sixth day and take large proportions onwards until the end of the Mayan calendar on October 28, 2011.
Naturally, many will then ask if there is a solution which could stop this, as I believe, ongoing decline of the current political and economic system. My answer would be that a solution simply does not exist within the framework of the world`s current economic system, since this mandates growth for its own functioning and survival.
Yet, there is a fairly simple solution out of the collapse of the world`s economy that we now see the beginning of. The solution is the forgiveness of all debts, not only on the government levels, but most importantly debts that regular people have in the form of credit cards, mortgages and rents, etc etc. Such a forgiveness of all debts would have to be combined with the end of the use of money meaning that people just continue to do their jobs without any form of exchange.
This would set an end to growth and help save the planet. It would also liberate people from having to make money in order to survive. All that would be required is that people care enough for one another to continue to do the necessary work for everyone`s survival and wellbeing day by day without asking for money in return. Technically this would not be so difficult to implement, but what is blocking such a solution to the problems of the world`s economy are primarily political and legal.
Ja... utopie natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
Een visie van Calleman :
[..]
http://www.calleman.com/content/articles/5thNight_9thWave.htm
Misschien ben ik blind, maar deze speech is uit 2001. Nergens wordt over 2011 gepraat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:05 schreef UncleScorp het volgende:
Idd Nacht 5 ... vernietiging ...
Interessant om lezen : paar voorspellende woorden van Tatyana Koryagina :
(Dr. Koryagina is senior economist from the Institute of Macroeconomic Research at the Russian Ministry of Economic Development and Trade)
June 29, 2001, address to Duma official hearing “On Measures To Ensure the Development of the Russian Economy Under Conditions of a Destabilization of the World Financial System.”
My forecast is that major events will unfold, once again, in August. In a strange way, it seems to me that the date may even be known. It will be on Aug. 19. I have provisionally called this scenario, "Tidal Wave XXI," where XXI denotes the new century, in Roman numerals.
The main blow will be inflicted on the United States of America. My colleague [Andrei] Kobyakov said here, that his analysis shows that the eye of the cyclone will be in America. I would only add, that it will emerge there, but this will be done on purpose.
Thus, I make this determination. It will be the United States this time, and it will be a crisis developing at a different rate than the one in 1997-98. At that time, the action was drawn out. Here, it will be more of a precision strike. It will be like the explosion of the Universe. And it will spread throughout all continents. Many governments will be swept away. The monetary and financial system of the world will change.
http://www.schillerinstitute.org/duma/duma_koryagina.html
+1 scherpquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind, maar deze speech is uit 2001. Nergens wordt over 2011 gepraat.
quote:Saturday January 22 2011 2100
After twelve years in the establishment, sick and tired of the lies and secrets. The populace of earth is brainwashed and fed false information every day to pull their attention away from reality.
On October 26 2009 a new, undiscovered virus was found in Antarctica, one which attacks the blood of a human A-, B-, O- AB- the outcome of the attacks can lead to two Scenarios: %40 death %60 development of an immune system capable of protecting against all types of viruses known to man, the virus also modifies the DNA of the infected causing aging to drastically slow down, further research showed a higher level of intelligence was also attained. The virus is believed to originate from C/2010 X1 or a subsidiary, this is not entirely known but from extensive radiometric dating they concluded that the artifact came to earth around 10-11,000BC, roughly the same time as C/2010 X1. The artifact is very much comparable to diamond visually but has very different Characteristics 845,420 gpa 1 dm2 412kg The virus is currently being stored and researched at a research lab in Koltsovo and is not known to exist anywhere else on earth (this is not to say it doesn't).
Preparations for dealing with a large scale human die off have been in action ever since the discovery was made but some governments are refusing to accept it, saying that without any evidence that this virus really exists then they aren't willing to prepare on such a large scale, the virus has been in containment ever since it was discovered in fear that if it were to be released then something could go wrong.
When i started working for NORAD i believed i was working for the good guys and i never thought they would be willing to hide this kind of information from humanity, this isn't just the US or Russia we are talking about, this is a world wide matter that really needs to be disclosed now. Even though they are keeping this information from the public they are working on vaccines and have been since 2009 in hope that they can prevent it, but the virus was able to overcome everything so far.
You might be wondering what i meant by being separated, the US government have drawn up plans to separate the %60 (infected) from the rest of the population once it hits, Russia also have similar plans and so does the UK, Japan and Australia, China is one of the countries refusing to believe it.
A few things i would like to clear up which i have received questions about, the time frame you are looking at is middle to end of October 2011 (keep ears on 170.20 MHZ), ET is not the main concern and you're very unlikely to be abducted, this also has nothing to do with the new madrid fault line. This is explicitly aimed at O-, B-, A-, AB- none other.
Aanpassen van DNA en het hele verhaal eromheen klinkt ook bekend trouwensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef UncleScorp het volgende:
Nog eentje voor eind oktober 2011 :
[..]
Oke dan ! altijd leuk om te ervaren dat je synchroon loopt .quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef Trippii het volgende:
Night 5 Aug 18 Sept 4 hoogtepunt op Aug 26-27 Stap: Vernietiging (oude gewoonte)
Wel apart dat ik exact vandaag een soort van doorbraak heb gehad, voor het eerst op deze manier, met wat familieproblemen. Speelt al jaren, telkens meer naar een punt toe waarop het niet meer anders kon. Vandaag is voor mij letterlijk de dag van "de vernietiging van oude gewoontes". Zeer positief!
Aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Bastard het volgende:
Hoewel ik zelf in heel destructieve buien was.. is er verder voor mij weinig gebeurd, gelukkig.
We leven in september, niet in novemberquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
Omg tijd gaat snel ... ik zie mezelf nog denken, amai 2011 gaat een speciaal jaar worden.
En nu ... nog 1 maand en het einde is er al ...
De uitleg dat alles 20x sneller gaat klopt voor mij alleszins al
November ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
We leven in september, niet in november
Maar dat dit jaar abnormaal hard gaat ervaar ik ook.
Ik weet het niet, heb alleen een gevoel van "we hebben het ergste nog niet gehad" aan gekkigheid. Vraag me werkelijk af wanneer we een aantal rustige jaren gaan krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Trippii het volgende:
Ha UncleScorp, ga jij uit van 28-10-2011?
In mijn belevenis gebeurd er inderdaad veel, maar niet '20 keer' zoveel als voorheen. Als je het bijvoorbeeld met de 8e cyclus vergelijkt en de komst van het internet, dan heb ik die verandering nog niet gezien in de 9e cyclus. Ik denk dat het bijvoorbeeld een doorbraak in de wetenschap zou kunnen zijn die echt de veranderingen gaan brengen waar we op wachten.
-edit-
Bedenk me net dat er altijd een 'voorschok' is, voorafgaand van het begin van een nieuwe cyclus. Dat zou ook hetgeen kunnen zijn dat we nu voelen. Tenminste, het voelt voor mij aan alsof we klaar gemaakt worden voor die laatste stap.
Die wetenschappelijke doorbraak is er nu zeer waarschijnlijk met die neutrinos van CERN die sneller dan licht lijken te gaan...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Trippii het volgende:
Ha UncleScorp, ga jij uit van 28-10-2011?
In mijn belevenis gebeurd er inderdaad veel, maar niet '20 keer' zoveel als voorheen. Als je het bijvoorbeeld met de 8e cyclus vergelijkt en de komst van het internet, dan heb ik die verandering nog niet gezien in de 9e cyclus. Ik denk dat het bijvoorbeeld een doorbraak in de wetenschap zou kunnen zijn die echt de veranderingen gaan brengen waar we op wachten.
-edit-
Bedenk me net dat er altijd een 'voorschok' is, voorafgaand van het begin van een nieuwe cyclus. Dat zou ook hetgeen kunnen zijn dat we nu voelen. Tenminste, het voelt voor mij aan alsof we klaar gemaakt worden voor die laatste stap.
Dat denk ik dus ook. Ik denk zelfs dat dit allemaal nog 'peanuts' is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb alleen een gevoel van "we hebben het ergste nog niet gehad" aan gekkigheid. Vraag me werkelijk af wanneer we een aantal rustige jaren gaan krijgen.
Ik denk dat dit slechts een onderdeel van is, al zal het wel een hele belangrijke zijn natuurlijk. Much much more to come.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Die wetenschappelijke doorbraak is er nu zeer waarschijnlijk met die neutrinos van CERN die sneller dan licht lijken te gaan...
Sneeuwbaleffecten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:00 schreef Trippii het volgende:
Ik denk dat dit slechts een onderdeel van is, al zal het wel een hele belangrijke zijn natuurlijk. Much much more to come.
Hm, dat is vrij verontrustend...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:23 schreef Summers het volgende:
Eindtijd , op naar een galactisch bewustzijn doet me toch richting aliens denken
maar er zal denk ik wel iets gebeuren wat iedereen terugsmijt op zichzelf , misschien zijn dat de 3 dagen duisternis wel , ( hopi ) leegte voelen , het vuur dat binnenin brand , keuze maken .
Er is zoveel en voor hetzelfde geld gebeurd er iets wat niemand had bedacht .
Iedereen de dood in ogen kijken , zou zomaar kunnen , interessante tijden en laat de verandering maar komen .
Gezien het tijdstip al niet neequote:Op donderdag 29 september 2011 05:42 schreef Takkembah het volgende:
Eindtijd, ik denk meer einde van 'tijd'. Ik probeer er veel over te denken, maar heb het gevoel dat mijn hersenen dat (nog?) Niet aankunnen, ofzo. Of klinkt dat raar?
Hee Trippiiquote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef Trippii het volgende:
Niemand gedachten over dit alles? Ben benieuwd naar andere of aanvullende visies en hoe er over die van mij word gedacht.
Dus persoonlijk denk ik eerder aan een vorm van "Contact" ipv een soort doemscenario. Ok, beiden zijn al jaren aan de orde maar ik prefereer het éen toch boven het anderequote:"During the time of troubles, at a point when the sun is between the Earth and Venus (and thus from the earth's point of view Venus will appear to be hidden by the sun) there will be a visitation from the Watchers, those who have kept an eye on mankind's development. They will approach from the direction of Venus so they too will be temporarily hidden by the sun, but they will be exposed through the power of Mercury, that is, through the powers of observation and communication. The scientists who are involved with radiotelescopy and its similar disciplines will find an anomaly that will catch their attention. As they study it they will come to the realization of a strong indication of what they would refer to as a UFO. This is actually the instrument used by the Watchers to observe mankind." [...]
Ik denk dat Contact ook gewoon een manier is om dichter bij 'jezelf' te kunnen komen. Ik denk ook niet dat het uitmaakt of het een oude beschaving, aliens, God, whatever is. Uiteindelijk is alles 'onszelf' dat ons dichterbij brengt waar we willen zijn, of dat nou op persoonlijk niveau is of als eenheid. Zowel Contact als eventuele doemscenario's zijn hulpmiddelen, misschien is dat de reden dat je zegt dat je de ene boven de andere prefereert? Contact is wel de meer intelligentere manierquote:Whether you like it or not, Comet Elenin is for all intents and purposes "intelligent" and our interaction with it easily constitutes "Contact." But who or what exactly is behind such an "intelligent comet"? A "breakaway civilization"? Secret government/space program? Ancient civilization? Aliens? Universe/synchronicity itself? God? The Devil? Lucifer? The "Overlords"? Ourselves from a different time?
Komt bekend voor. Soms kan ik iets nog niet bevatten/beleven wat ik wel deels kan zien, alsof de tijd nog niet rijp is. Voor mij is dit vaak een stukje toekomst als in een bepaalde energie die nog uitgewerkt moet worden. De toekomst staat niet vast, dus die bepaalde energie kan nog veranderen (en doet dit in principe constant). Ik denk dat je wel deels kan aanvoelen wat er ongeveer gaat komen, maar dat het dus niet vast staat hoe, wat of wanneer.quote:Op donderdag 29 september 2011 05:42 schreef Takkembah het volgende:
Eindtijd, ik denk meer einde van 'tijd'. Ik probeer er veel over te denken, maar heb het gevoel dat mijn hersenen dat (nog?) Niet aankunnen, ofzo. Of klinkt dat raar?
quote:Op donderdag 29 september 2011 07:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip al niet nee
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, heel veel informatie wat misschien nog net verborgen ligt dat je er net nog niet bij kan komen.
Even serieus, hoe beleef je dat dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel het gevoel dat ik het hier wel gezien heb op Aarde, dat ik zit te wachten op de gebeurtenis waarvoor ik naar hier gekomen ben.
Dan heb ik het gehad en kan ik terug naar huis.
Ja dat is een sterke vraag inderdaad. Een einde van een cyclus betekent meteen het begin van een nieuwe cyclus. That is the way of life. Jaargetijden, maantijden, zonnewendingen alles sterft af om opnieuw te gaan beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:46 schreef Trippii het volgende:
En wat voor soort ervaring wordt de volgende?
Tja, hoe beleef je een gevoel ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:53 schreef Takkembah het volgende:
Even serieus, hoe beleef je dat dan?
Mocht de mensheid evolueren naar een verandering van DNA of vrij van ziekte of een hogere dimensie of zelfs onsterfelijkheid, dan gaan we daar idd rekening mee moeten houden ... "einde van tijd"quote:Op donderdag 29 september 2011 05:42 schreef Takkembah het volgende:
Stel: De mensheid bereikt onsterfelijkheid ... wat betekend dat dan voor een eventuele ziel ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
Mocht de mensheid evolueren naar een verandering van DNA of vrij van ziekte of een hogere dimensie of zelfs onsterfelijkheid, dan gaan we daar idd rekening mee moeten houden ... "einde van tijd"
Voor 't zelfde geld is "tijd" iets dat enkel wij op Aarde hanteren (uitgevonden hebben). Een hoger wezen dat oneindig leeft gaat geen jaren zitten tellen ...
Er is een variant wat spreekt over een nieuw aarde, een nieuw paradijs waar wij (en sommige zielen zouden er al vertoeven) als nieuw mensheid of nieuw ras doorgaan. Waar er meer gecommuniceerd zal worden met het hart en als groep, door de bewustzijnsverschuiving die dan vooraf gegaan is is dat mogelijk geworden. Zielen die een bepaald 'level' behaald hebben en hun eigen paradijs kunnen scheppen met beter gerichte technologie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Stel: De mensheid bereikt onsterfelijkheid ... wat betekend dat dan voor een eventuele ziel ?
(als in: de losse, reincarnerende variant, zeg maar) Zit die dan niet een beetje "klem/gevangen" ?
Is dat gevoel dan altijd al aanwezig bij je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja, hoe beleef je een gevoel ?
Ik heb gewoon dat gevoel ...
[..]
Nee. De (reeds) ontsterfelijke ziel zit dan voor altijd gevangen in één (onsterfelijk) lichaam, waardoor je ziel niet meer kan reincarneren, andere levens lijden / andere ervaringen of levenslessen leren etc. Bovendien komt ie dan nooit meer in een/de hemel / of de 'cristal chamber' etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Takkembah het volgende:
En een ziel is toch eerder vrij dan gevangen bij onsterfelijkheid?
Tenzij je daar op een of andere manier naartoe evolueert, natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee. De (reeds) ontsterfelijke ziel zit dan voor altijd gevangen in één (onsterfelijk) lichaam, waardoor je ziel niet meer kan reincarneren, andere levens lijden / andere ervaringen of levenslessen leren etc. Bovendien komt ie dan nooit meer in een/de hemel / of de 'cristal chamber' etc.
Lijkt mij juist geweldig. Maar goed, ik zie dan ook geen reden aan te nemen dat er een losse ziel bestaat. Vooralsnog ga ik er vanuit dat de dood het absolute einde is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tenzij je daar op een of andere manier naartoe evolueert, natuurlijk
Lijkt me niks, hebben we straks alleen maar mensen op aarde die 800 jaar of ouder zijn.
Mensen van 100 zien er nu soms al uit als mummies en kunnen amper lopen zonder een rollator, hoe moet dat dan als je 800 jaar bent?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt mij juist geweldig. Maar goed, ik zie dan ook geen reden aan te nemen dat er een losse ziel bestaat. Vooralsnog ga ik er vanuit dat de dood het absolute einde is.
Oh zo, ik zag onsterfelijkheid niet in verband met een (sterfelijk) lichaam, vandaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee. De (reeds) ontsterfelijke ziel zit dan voor altijd gevangen in één (onsterfelijk) lichaam, waardoor je ziel niet meer kan reincarneren, andere levens lijden / andere ervaringen of levenslessen leren etc. Bovendien komt ie dan nooit meer in een/de hemel / of de 'cristal chamber' etc.
het verouderingsproces is onze sterfelijkheid. Dus je voorstelling klopt niet. Onsterfelijken worden niet bejaardquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen van 100 zien er nu soms al uit als mummies en kunnen amper lopen zonder een rollator, hoe moet dat dan als je 800 jaar bent?
Ik heb dat al jaren denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel het gevoel dat ik het hier wel gezien heb op Aarde, dat ik zit te wachten op de gebeurtenis waarvoor ik naar hier gekomen ben.
Dan heb ik het gehad en kan ik terug naar huis.
Daar zit wat in natuurlijk. Maar vanaf welke leeftijd word je dan niet meer ouder? Ik bedoel, als onsterfelijke 12-jarige word je ook niet echt serieus genomen denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
het verouderingsproces is onze sterfelijkheid. Dus je voorstelling klopt niet. Onsterfelijken worden niet bejaard
quote:Despite the dead end, it can however probably be said that life in much of the world still appears much like business as usual. Thus, no occurrence has yet been powerful enough to precipitate the collapse that many are expecting or fearing and it now seems that this will not happen until in the seventh day of the Ninth wave, October 11-28. If so, the end of the calendar may become a very marked discontinuity.
quote:One however gets the impression that as long as the old system survives there is no real opening to create a new world to replace it. To do so would be too much in conflict with the legality of the current dualist power structure and only after some kind of full collapse has occurred would people in general be compelled and inspired to create a new way of living and relating in the realms of politics and economics. To prevent such a new world from being born we can also be certain that when the collapse comes this will be presented by the powers that be as nothing but a temporary downturn. Such an illusion may then come to dominate many who lack the perspective of the Mayan calendar of an evolution towards unity consciousness and this also highlights the risk of believing those that say the calendar ends on December 21, 2012, which is something that will play right into the hands of those that want to resurrect the old system.
quote:Maybe it is because they hear this call from the “future” that, despite the concurrent presence of some negative omens at the current time, I find a noticeable group of people who at this very time are coming home to themselves and are truly beginning to appreciate life exactly the way it is. Maybe after all there is a shift to unity consciousness going on and that the universe is now starting to allow us to just be whatever we are.
Nou ik denk dat je het heel goed verwoord inderdaad, qua gevoel zitten we nog in cyclus 8 en tegen 9 aan maar nog niet geheel grijpbaar.quote:
Dat gevoel krijg ik ook wel een beetje. Doet me denken aan die presentatie van Ian Xell Lungold ... volgens hem (R.I.P.) zouden we op dit moment ook al veel verder moeten staan hebben, en toch is het blijkbaar niet zo. (teleportatie ed.)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Trippii het volgende:
Sommige dingen zijn wel interessant, maar het klinkt voor mij veel als dingen recht proberen te praten of dat hij zijn gelijk probeert te vormen met eerdere beweringen. Zijn nieuwe 'mogelijkheden' lijken ook een beetje op een wilde gok of een laatste kans (ik doel hiermee op het in het 28-10 verhaal willen passen).
Ik zit aan iets te denken met Venus maar dat was volgens mij 06-2012quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Trippii het volgende:
Zijn jullie trouwens bekend met de correlatie van 911 en de 14-07-2012 'eindtijd'?
Hele artikel hier leesbaar.quote:21 juli 2011: Start van de Dag 7 (van Scheppingslaag 8)
Vanaf de zonsopkomst op donderdag 21 juli 2011 begint Dag 7 van de 8ste Scheppingslaag. Het doel van deze 8ste Scheppingsgolf is om mensen te helpen de sprong van Machtsbewustzijn (niveau 7) naar Krachtsbewustzijn (niveau 8) te maken. Om ons daarbij te helpen zal alles wat gebaseerd is op macht steeds onbehaaglijker worden. De Schepping van deze 8ste laag is begonnen op woensdag 22 september 1999. Nagenoeg alle ‘schokkende’ gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar waren slechts bedoeld om ons te helpen naar Krachtsbewustzijn te springen, met uiteraard 9/11 als het meest duidelijke voorbeeld. De aanslagen van 9/11 vonden precies op het juiste moment plaats, namelijk bij de aanvang van Dag 2. De aanslagen van 9/11 waren namelijk bedoeld om het ontkiemend Krachtsbewustzijn in de kiem te smoren en de mensheid vast te houden in Machtsbewustzijn. Het is echter juist dankzij deze ‘tegenkrachten’ dat we als mensheid kunnen groeien in ons bewustzijn. Daarom is ook daarvoor dankbaarheid op zijn plaats.
Het laatste ‘gewone’ rondje van Terra om Helios wordt allesbehalve een gewoon rondje. Er zullen schokkende gebeurtenissen komen die nodig zijn om nog meer mensen te helpen de innerlijke sprong naar het Krachtsbewustzijn te maken. Laten we daarbij nooit vergeten wat het hogere doel van deze middelen is. Ik merk dat we ons keer op keer vreselijk druk maken over deze middelen (zoals aanslagen) en dat we vaak onvoldoende beseffen waarom dit blijkbaar nodig is. Al deze openlijke of geheime aanslagen, evenals alle absurde wetten en maatregelen zijn vanuit de Schepping gezien alleen maar bedoeld om ons te helpen bewust te worden van onze eigen scheppingskracht. Wij scheppen onze eigen werkelijkheid, of we ons daarvan nu wel of niet bewust zijn. De oorzaak van alles in onze eigen werkelijkheid vinden we altijd en alleen in onszelf.
Laten we ons nu alsjeblieft realiseren dat we het allemaal zelf doen. Wij zijn één. Wie nog met eurotekens in de ogen naar medemensen kijkt, die snapt niet dat commercie en bewustzijnsontwikkeling haaks op elkaar staan. Wie meer geld vraagt dan nodig, die blokkeert daarmee de innerlijke groei. En wie meent dat de Good Guys strijden tegen de Bad Guys, die begrijpt nog niet dat dit een illusoire strijd is tegen de eigen schaduwen. Het verhaal van de strijd tussen Licht en Duisternis helpt ons hooguit om de sprong naar Krachtsbewustzijn te maken. Maar wie verder wil groeien zal dat waanidee toch echt moeten laten varen. En dat geldt ook voor alle fantasie over helpers uit de ruimte of afkomstig uit hogere werkelijkheden. Wij zijn zelf de helpers waar sommigen met smacht op zitten te wachten. Alleen wanneer wij hebben laten zien dat we onze eigen problemen door bewuste samenwerking hebben opgelost, dan hebben we bewezen het waard te zijn deel te nemen aan een veel grotere eenheid dan we ooit voor mogelijk hebben gehouden. Laten we tot die tijd alle channelings, onheilsprofetieën en doemscenario’s negeren, want ze helpen ons niet om de sprong naar Krachtsbewustzijn gevolgd door die naar Heelheidsbewustzijn te maken. En dat is toch echt het enige waar het allemaal om te doen is. Wie dat niet begrijpt, die zal gedurende dit laatste ‘gewone’ rondje steeds sterker met dit onbegrip worden geconfronteerd.
Dit artikel van Calleman (die dus 28-10-2011 aanhoudt als einddatum) heeft het over een viering in 2012 op 6 Juni wanneer Venus voor de tweede maal passeert (er is een window van 8 jaar Juni 2004 kwam hij de eerste keer langs en voor een volgend window moet je wachten tot 2117 uit mijn hoofd) .quote:'De maya-kalender en de transformatie van het bewustzijn' (-Carl Johan Calleman). Geeft uitgebreide informatie over de maya kalender en leert dat ze ons kan helpen met het voorbereiden op een nieuw bewustzijnskader. Dit is wat we volgens dat mooie boek dan kunnen verwachten na 28 oktober 2011 en na het einde van 2012:
"Zoals we in de geschiedenis van de mensheid hebben gezien duurt het een zekere tijd tot een nieuw bewustszijnkader zich volledig kan manifesteren. Het is niet meer dan realistisch om te verwachten dat iets vergelijksbaar het geval zal zijn nadat het verlichte universele bewustzijnskader op de dag 13.13.13.13.13.13.13.13.13.13 Ahau (28 oktober 2011) uiteindelijk als een Hemel gevestigd zal zijn. Ook al verdwijnt door de inwerking van deze energie de status van de mens als marionet van de schepping, het lijkt onwaarschijnlijk dat dit onmiddelijk in stabiele vormen zijn beslag zal krijgen. Vandaar dat het jaar 2012 ook een periode zou kunnen zijn waarin veel mensen manieren zullen moeten vinden om zich aan het nieuwe kader van kosmische bewustzijn aan te passen. Op zijn minst zullen we ons aan moeten passen aan het feit dat iedereen om ons heen verlicht is en zullen we het volle vertrouwen moeten hebben dat een millenium van vrede, het Gouden Zonnentijdperk, nu eindelijk op aarde is verschenen. Dit betekend niet dat er een 'nieuwe cyclus' begint. Dit is het eindpunt van de cycli.
Doordat in de Universele Onderwereld het ego is gedood zullen de Hemelen een bewustzijn ondersteunen dat vrij is van innerlijke conflicten en geen externe conflicten veroorzaakt. In het bijzonder het jaar 2012 zal nodig zijn om deze verlichte staat in een aantal individuen die er niet volledig op voorbereid zijn post te laten vatten. Voor de uiteindelijke indaling van het verlichte bewustzijn van de Universele Onderwereld zullen de vieringen ter gelegenheid van de Venus-overgang op 6 juni 2012 van groot belang zijn. Zij zullen een uiting van dankbaarheid zijn aan de goddelijke kosmos, die ons zo ver heeft gebracht.
Zowel christelijke als maya-bronnen spreken van een einde van de dood aan het einde van de tijd, en oosterse tradities zeggen dat de verlichte staat zonder dood is. De oude tradities wijzen allemaal in de zelfde richting: naar een tijdloze, verlichte staat van kosmische bewustzijn. We kunnen ons dan met techt afvragen wie in een dergelijke staat behoefte heeft aan een kalender? De maya-kalender zal geëindigd zijn en het gebruik ervan zinloos geworden. De kalender is als een trap die onmiskenbaar is om ons naar de top te voeren, maar die zijn doel verliest nadat we daar zijn aangekomen. In het jaar 2011, op een punt waar alle Onderwerelden de tzolkin-energie 13 Ahau zullen hebben bereikt, zal het goddelijke proces van de schepping zijn voltooid. Wat de 'toekomst' zal zijn is niet met de mayakalender te voorspellen, omdat de golfbeweging van alle Onderwerelden ten einde zullen zijn gelopen. Het is de aard van de verlichte mens om volledig vrij te zijn om zo te leven als hij of zij zelf wil. Door deze vrijheid en door de bevrijding van het goddelijke plan is de verdere toekomst van de mensheid onmogelijk te voorspellen. We zullen volledig vrij zijn om onze eigen bestemming uit te stippelen. De mensheid zal in ware vrijheid, vreugde en leven."
bron: http://groups.msn.com/Nieuwetijd/na20112012.msnw
Nog zo langquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:22 schreef Bastard het volgende:
Die datum, 6 juni 2012 zou best wel eens een belangrijke dag in de geschiedenis kunnen gaan worden.
Ik kan me het echt niet voorstellen ... iedereen om ons heen ... verlicht ?quote:Op zijn minst zullen we ons aan moeten passen aan het feit dat iedereen om ons heen verlicht is en zullen we het volle vertrouwen moeten hebben dat een millenium van vrede, het Gouden Zonnentijdperk, nu eindelijk op aarde is verschenen.
Het ego is gedood ? Geen conflicten meer ?quote:Doordat in de Universele Onderwereld het ego is gedood zullen de Hemelen een bewustzijn ondersteunen dat vrij is van innerlijke conflicten en geen externe conflicten veroorzaakt.
True ... persoonlijk probeer ik er zelf zoveel mogelijk aan te werken ... zo geef ik in het verkeer continu voorrang aan iedereenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
Die ego kwestie worstel ik ook mee inderdaad want het lijkt er op dat 'men' steeds egoistischer aan het worden is.
Is het niet bij het ritsen in het verkeer dat bijna iedereen egoistisch zijn plekje verdedigd, is het niet het vechten om een kledingstuk tijdens doldwaze winkeldagen, vechten om een parkeerplek want die was toch zeker van jou. Je kan de krant niet openslaan of er is sprake van egoisme in bijna alle onderdelen. Of je kan nog geen topic openslaan in sommige forums om te zien dat er sprake van heel veel egoistisch gedachtenwerk.
Ego speelt steeds meer een rol, of misschien valt het mij alleen meer op?
moeilijke naam = Quetzalcoatl ?quote:Volgens de maya's zou de verlichting komen wanneer de nood het hoogste is, wanneer er geen uitweg meer te vinden is dan zou er een herrijzenis wezen van hun god (moeilijke naam). Of bedoelen ze met verlichting 'licht uit onszelf' ?
We zouden een flinke impact nodig hebben om die verlichting te bewerktelligen een punt van no return, een kwestie van kiezen of delen.
in principe wordt dit egoisme ook versterkt door de media.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
Die ego kwestie worstel ik ook mee inderdaad want het lijkt er op dat 'men' steeds egoistischer aan het worden is.
Is het niet bij het ritsen in het verkeer dat bijna iedereen egoistisch zijn plekje verdedigd, is het niet het vechten om een kledingstuk tijdens doldwaze winkeldagen, vechten om een parkeerplek want die was toch zeker van jou. Je kan de krant niet openslaan of er is sprake van egoisme in bijna alle onderdelen. Of je kan nog geen topic openslaan in sommige forums om te zien dat er sprake van heel veel egoistisch gedachtenwerk.
Ego speelt steeds meer een rol, of misschien valt het mij alleen meer op?
juist, wou editten; maar heb links er nu bij gezetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
in principe wordt dit egoisme ook versterkt door de media.
slecht nieuws, nieuws met zonden, dat verkoopt, die kan je op de voorpagina zetten. wanneer is voor het laatst een nieuwsbericht geweest zonder doden,aanslagen of schandalen?
doordat je dit de hele tijd hoort ipv the good niews krijg je last van selective attention recall waardoor je alleen maar dingne kan herinneren doordat je als laatste iets slecht te hebben gezien. (anchors)
hierdoor herinner je makkelijker egoistische zaken, terwijl het net zo is als ik zou zeggen dat er veel gele auto's zijn en vervolgens zie jij overal gele auto's
In welke fase zitten we nu volgens dat cyclus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Summers het volgende:
Van 26 juli 2011 tot 25 juli 2012 is de jaar energie White Rhythmic Wizard Year
Voor de Universele onderwereld:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:44 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Zeggen de standen van het Mayacyclus iets over 15 oktober 2011?
Okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Voor de Universele onderwereld:
Day 1 van Mar 9 Mar 26 hoogtepunt op Mar 17-18 Stap: Zaaien
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5
Day 2 April 14 May 1 hoogtepunt op April 22-23 Stap: Ontkieming
Night 2 May 2 May 19 hoogtepunt op May 10-11 Stap: Reactie
Day 3 May 20 June 6 hoogtepunt op May 28-29 Stap: Uitloop
Night 3 June 7 June 24 hoogtepunt op Jun 15-16
Day 4 June 25 July 12 hoogtepunt op Jul 3-4 Stap: Blad groei
Night 4 July 13 July 30 hoogtepunt op Jul 21-22
Day 5 July 31 Aug 17 hoogtepunt op Aug 8-9 Stap: Ontluiken
Night 5 Aug 18 Sept 4 hoogtepunt op Aug 26-27 Stap: Vernietiging (oude gewoonte)
Day 6 Sept 5 Sept 22 hoogtepunt op Sept 13-14 Stap: Bloeien
Night 6 Sept 23 Oct 10 hoogtepunt op Oct 1-2
Day 7 Oct 11 Oct 28 hoogtepunt op Oct 19-20 Stap: Vruchten
Voor meer informatie over deze 9 dagen telling en de universele onderwereld verwijs ik naar het artikel van Calleman: 'March 9th, 2011: Dawn of the Unity Wave".
Nee dit is van de 9 dagen telling volgens Carl Calleman http://sensability.nl/nl/(...)0februari%202011.pdfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Heb je dit van die link die je net gaf?
okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee dit is van de 9 dagen telling volgens John Calleman http://sensability.nl/nl/(...)0februari%202011.pdf
Je topic in BNW heeft me wel aan het denken gezet , een wereld revolutie zou ons leven en bewustzijn voorgoed veranderen .quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Je topic in BNW heeft me wel aan het denken gezet , een wereld revolutie zou ons leven en bewustzijn voorgoed veranderen .
Deze text van een hopi elder zou er zomaar in kunnen passen , weer iets om te overwegen .
We are the Ones We've been waiting for
Het doet inderdaad denken aan het thema, samen in solidariteit.quote:The Hopi Elders Speak
We Are the Ones
We've Been Waiting For
You have been telling the people that this is the Eleventh Hour.
Now you must go back and tell the people that this is The Hour.
And there are things to be considered:
Where are you living?
What are you doing?
What are your relationships?
Are you in right relation?
Where is your water?
Know your garden.
It is time to speak your Truth.
Create your community. Be good to each other. And do not look outside yourself for the leader.
This could be a good time!
There is a river flowing now very fast. It is so great and swift that there are those who will be afraid. They will try to hold on to the shore. They will feel they are being torn apart, and they will suffer greatly.
Know the river has its destination. The elders say we must let go of the shore, push off into the middle of the river, keep our eyes open, and our heads above the water. See who is in there with you and celebrate.
At this time in history, we are to take nothing personally. Least of all, ourselves. For the moment that we do, our spiritual growth and journey comes to a halt.
The time of the lone wolf is over. Gather yourselves!
Banish the word struggle from your attitude and your vocabulary.
All that we do now must be done in a sacred manner and in celebration.
We are the ones we've been waiting for.
—The Elders Oraibi
Arizona Hopi Nation
Gisteren op een gecontroleerde chat (waar alle berichten die je ingeeft eerst gemodereerd worden voor ze verschijnen) van een hoog gerenommeerde, financiele krant (Tijd.be). Dat bericht van steven zou normaal gezien nooit doorgelaten worden.quote:Jan :
Kan mij iemand een worst case scenario geven?
Roland Legrand:
@Jan dat de eurozone op chaotische wijze uiteenvalt, er her en der runs op banken ontstaan, grenzen worden gesloten enz. Maar dat is zo'n absolute ramp, dat het zelfs de Europese leiders duidelijk moet zijn dat ze alles moeten doen om dat tegen te houden.
steven :
@Jan : vraag dat aan de maya's, die hebben de ineenstorting van het hele systeem voorspeld voor 2012
Offtopic: een gecontroleerde chat lijkt me niet echt handig. Of komen daar maar een paar berichten per uur langs?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:55 schreef Loppe het volgende:
[..]
Gisteren op een gecontroleerde chat (waar alle berichten die je ingeeft eerst gemodereerd worden voor ze verschijnen) van een hoog gerenommeerde, financiele krant (Tijd.be). Dat bericht van steven zou normaal gezien nooit doorgelaten worden.
Chatroom gaat maar open op een afgesproken uur en duurt maar een uurtje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Offtopic: een gecontroleerde chat lijkt me niet echt handig. Of komen daar maar een paar berichten per uur langs?
Je bedoelt dat overmorgen de fase Vruchten begint?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef UncleScorp het volgende:
Morgen de start van de laatste dag ... het gaat wederom snel .
Ik zei toch "morgen" en ik heb het "vandaag" gepost, dus ik bedoel "morgen" en niet "overmorgen"quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Je bedoelt dat overmorgen de fase Vruchten begint?
Ik dacht aan morgen, morgen is de elfde van october.
Omdat je zei morgen de start van de laatste dag... hoe moet ik dat opvatten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zei toch "morgen" en ik heb het "vandaag" gepost, dus ik bedoel "morgen" en niet "overmorgen"
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Omdat je zei morgen de start van de laatste dag... hoe moet ik dat opvatten?
We zitten nu in de laatste nacht, en morgen begint de laatste dagquote:Day 1 van Mar 9 Mar 26 hoogtepunt op Mar 17-18 Stap: Zaaien
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5
Day 2 April 14 May 1 hoogtepunt op April 22-23 Stap: Ontkieming
Night 2 May 2 May 19 hoogtepunt op May 10-11 Stap: Reactie
Day 3 May 20 June 6 hoogtepunt op May 28-29 Stap: Uitloop
Night 3 June 7 June 24 hoogtepunt op Jun 15-16
Day 4 June 25 July 12 hoogtepunt op Jul 3-4 Stap: Blad groei
Night 4 July 13 July 30 hoogtepunt op Jul 21-22
Day 5 July 31 Aug 17 hoogtepunt op Aug 8-9 Stap: Ontluiken
Day 6 Sept 5 Sept 22 hoogtepunt op Sept 13-14 Stap: Bloeien
Night 6 Sept 23 Oct 10 hoogtepunt op Oct 1-2
Day 7 Oct 11 Oct 28 hoogtepunt op Oct 19-20 Stap: Vruchten
De laatste dag van de fase waar we nu in zitten begint morgen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
We zitten nu in de laatste nacht, en morgen begint de laatste dag
Voor de zekerheid de laatste dag van Calleman zijn interpretatie hequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
We zitten nu in de laatste nacht, en morgen begint de laatste dag
Jaja Trippii ... idd de interpretatie van Calleman ... is ondertussen wel al duidelijk denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:02 schreef Trippii het volgende:
Voor de zekerheid duidelijkheid de laatste dag van Calleman zijn interpretatie he.
Denk wel dat er nog wat interessante dingen gaan gebeuren in deze tijd.
ja, wat is er met dutch gebeurd? mis zn topic welquote:
oh, hij is er nogquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, wat is er met dutch gebeurd? mis zn topic wel
ik ga er maar vanuit dat dutch een user isquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hyper Dimensional Design deel Vquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Same here ... ingang laatste fase maar kan me niet voorstellen dat we op zo'n korte tijd zo ingrijpende veranderingen gaan doormaken ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:10 schreef Bastard het volgende:
De laatste dag wat Calleman betreft. Ben benieuwd wat er deze komende weken staat te gebeuren maar we zijn nog niet daar vlgs mij.. wat zou de dag van de lange telling eigenlijk moeten zijn?
Die einddatum ken ik welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Same here ... ingang laatste fase maar kan me niet voorstellen dat we op zo'n korte tijd zo ingrijpende veranderingen gaan doormaken ...
Dag van de lange telling = 21/12/2012 ??
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebiedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die einddatum ken ik wel
Nee dit is niet de vruchten gaan plukken, misschien dat de komende 2 weken ineens de euro en de dollar inklappen ofzo
Ja of een nuclear war met Iran ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebied
Zou je daar echt zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebied
Dat ook liever nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of een nuclear war met Iran ofzo
Nee, ik heb ook liever world peace maar ja het is niet dat ik er invloed op kan uitoefenen.quote:
Jawel:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook liever world peace maar ja het is niet dat ik er invloed op kan uitoefenen.
Heel slecht rapnummer gaat niet helpenquote:
Pityquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel slecht rapnummer gaat niet helpen
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je daar echt zovan staan?
Denk eerder aan enorme paniek en chaos als zoiets zou gebeuren
Denk je dat de opkomst groot gaat worden? Of zou het blijven bij een klein groepje wat demonstreert?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landen
in nederland is er occupied amsterdam , denhaag, rotterdam en utrecht , en mensen hebben de kans de wereld te veranderen en het groeit elke dag dankzij internet en ondanks dat de media het niet echt oppakt of serieus neemt .
Niemand weet wat er gaat gebeuren maar eigenlijk bepalen mensen zelf wat er gaat gebeuren .
Geen idee maar zelfs dat maakt niet uit , het domino-effect gaat toch wel door en omdat de media het verborgen wilt houden lijkt wel , is het blijkbaar toch iets waar men bang voor is .quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat de opkomst groot gaat worden? Of zou het blijven bij een klein groepje wat demonstreert?
Geweldig initiatief vind ik dat, vorige week hoorde ik dat het alleen in Den Haag zou zijn maar nu al in meerdere steden en veel meer landen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landen
in nederland is er occupied amsterdam , denhaag, rotterdam en utrecht , en mensen hebben de kans de wereld te veranderen en het groeit elke dag dankzij internet en ondanks dat de media het niet echt oppakt of serieus neemt .
Niemand weet wat er gaat gebeuren maar eigenlijk bepalen mensen zelf wat er gaat gebeuren .
Afwachten dan maar hoe het zaterdag gaat verlopen. Als de opkomst groot is zal men moeten publiceren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Geen idee maar zelfs dat maakt niet uit , het domino-effect gaat toch wel door en omdat de media het verborgen wilt houden lijkt wel , is het blijkbaar toch iets waar men bang voor is .
Gister op tv toevallig nog een stuk van documentaire "Capitalism, a love story" van Michael Moore gezien ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig initiatief vind ik dat, vorige week hoorde ik dat het alleen in Den Haag zou zijn maar nu al in meerdere steden en veel meer landen!
Typisch een ontknoping wat verband zou kunnen houden met deze eindtijd inderdaad, weg met de oneerlijke verdeling en het uitknijpen van miljoenen mensen door een stel zelfuitgeroepen elite mensen.
Nee gemist, wist niet dat het er op was. Michael Moore is altijd leuk om naar te kijken wel. Vinger en zere plek docu'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gister op tv toevallig nog een stuk van documentaire "Capitalism, a love story" van Michael Moore gezien ...
Brandend actueel blijkbaar ...
Het recht op demonstreren kennen ze er kennelijk niet? Oh wacht dat moet je dan eerst aanvragen en op plekker doen die toegewezen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:33 schreef Summers het volgende:
In Amerika worden vreedzame demonstranten opgepakt en word er geweld tegen ze gebruikt
door de politie , als het er op aankomt ben je dus niet zo vrij meer .
http://topdocumentaryfilms.com/capitalism-love-story/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nee gemist, wist niet dat het er op was. Michael Moore is altijd leuk om naar te kijken wel. Vinger en zere plek docu's
ook tegen vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het recht op demonstreren kennen ze er kennelijk niet? Oh wacht dat moet je dan eerst aanvragen en op plekker doen die toegewezen worden.
We worden meer gecontroleerd dan we doorhebben. De samenleving is een fragiel iets, wat vandaag veilig lijkt kan morgen anders wezen, zie Egypte alleen al.
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
Tsunami's, aardbevingen,... Er is iets ernstigs op komst
sorry, maar dit stukjequote:Japan werd dit jaar getroffen door verschillende aardbevingen en een tsunami. Ook de aardbeving in de Verenigde Staten was voor veel experts verrassend. Maar één ding is zeker: er is iets ernstigs op komst en het zal niet lang meer duren.
Post net aangepast met betreffende link ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.
joh! 10.000 events bij Hierro.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.
He lekker, alles in 1x samen aan het werk.. word nog een onrustige winter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:26 schreef UncleScorp het volgende:
Boosaardige IJslandse vulkaan Katla wordt steeds actiever
[ afbeelding ]
Het rommelt in de IJslandse vulkaan Katla, de grootste en meest actieve vulkaan van het eiland. Als 1.450 meter hoge vulkaan zou uitbarsten, zou dat veel ergere gevolgen hebben dan de aswolk van de Eyjafjallajökull, die in april 2010 uitbarstte. Hij ligt immers bedolven onder de gletsjer Mýrdalsjökull, die een oppervlakte heeft van ongeveer zeshonderd vierkante kilometer.
Wetenschappers hebben de laatste tijd steeds sterker wordende bevingen gemeten rond Katla, genoemd is naar een boosaardige werkneemster. De laatste keer dat de vulkaan uitbarstte was in 1918. Toen duurde het een maand vooraleer hij opnieuw kalmeerde. De lucht werd donker, de dieren stierven, de gewassen gingen kapoten een deel van het ijs op de vulkaan smolt, waardoor er grote overstromingen ontstonden.
De Katla barst normaal twee keer per eeuw uit, dus ze is al zwaar overtijd nu. Bovendien gebeurt dat meestal in de herfst. "Ze vertoont zeker en vast tekenen van verhoogde activiteit", vertelt een expert. "De overheid werkt nauw samen met de wetenschappers, maar wellicht zullen we pas een uur op voorhand zeker weten wanneer de uitbarsting zal komen." (hlnsydney/adb)
14/10/11 00u29
www.hln.be
28 okt laatste stagedag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef R0N1N het volgende:
... toeval, of niet: 28 okt. is iig m'n laatste werkdag. (kan niet kiezen tussen&
)
Laat maar komen hoor
Die lil' wayne was ik haast vergeten, bedankt hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel slecht rapnummer gaat niet helpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles verandert op elk gebied
Dat is het in ieder geval! Hele roerige tijd op de wereldbol, alles op de kop. Reorganisatie is mogelijk op vele fronten volgens mij dus benieuwd naar het vervolg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef Trippii het volgende:
De laatste dag staat voor de voltooiing van de cyclus.
Het voelt voor mij alsof er veel gebeurd de laatste tijd. Ik ben nog steeds niet zeker over de 28-10 datum, maar zoals ik ook al eerder heb gezegd denk ik wel dat het van belang is. Het wordt steeds interessanter.
Inderdaad globaal gezien zie je wel heel veel geschuif en gerommel. Letterlijk want de aarde beweegt zijn korst regelmatig mee. Het is als het ware een opschoonactie, andere wind die mensen willen, meer samenwerking ook door het gebruik van twitter en dat soort dingen, meer eenheid en minder onder het bewind van een macht staan. Losweken of loskomen van dingen die bezwaren of belemmeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:36 schreef jogy het volgende:
Subtiel schopje.
Sinds het begin van de cyclus hebben we in ieder geval al een occupy beweging die toch best roerig is, vertrouwen in de instituties (politiek/Bankwezen) is op het laagste punt in een lange tijd, Griekenland blijft in elkaar storten wat in theorie heel europa mee kan trekken omdat de banken beginnen om te vallen, alweer. En natuurlijk de Arabische lente die het één en ander teweeg brengt.
Aan de andere kant zit ik hier nog steeds op mijn kantoorstoeltje niet-revolutionaire dingen te doen en gaat het wat mij betreft nog als vanouds.
Inderdaad ja, kan me niet echt heugen dat het veel vaker is voorgekomen, ik zie het ook een beetje als een nieuwe hippie-beweging. Weinig agressie van de kant van de prostesteerders uit. Zijn ook niet enkel de beroepsdemonstranten enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad globaal gezien zie je wel heel veel geschuif en gerommel. Letterlijk want de aarde beweegt zijn korst regelmatig mee. Het is als het ware een opschoonactie, andere wind die mensen willen, meer samenwerking ook door het gebruik van twitter en dat soort dingen, meer eenheid en minder onder het bewind van een macht staan. Losweken of loskomen van dingen die bezwaren of belemmeren.
Mja, eerlijk gezegd niet veel meer dan andere jaren, natuurlijk, ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriendin opgeduikeld waar het verschrikkelijk mee klikt maar dat hoort erbij in een mensenleven, daar hoef ik niets speciaals aan op te hangen wat mij betreft. Als ik mijn roze bril ff afdoe natuurlijk want nu is alles leuk, bijzonder en hemelsquote:Nu zeg je dat je op persoonlijk vlak er weinig van merkt. Is er bij jou het afgelopen jaar geen verandering gekomen op het gebied van wonen, werken, relaties? Kijk op de dingen misschien die langzaam anders word waardoor je nu ineens wel zaken oppakt die je eerder had willen doen, als het ware een soort van drijfveer waar je nu naar gaat luisteren?
Ik merk het bij mijzelf wel als ik zo terugkijk op dit jaar. Een heel roerig jaar is dit voor mij geweest, vele overwegingen bracht het met zich mee waarin andere jaren meer "aankabbelde".
Dat is het wel een beetje misschien. Het is altijd achteraf gezien of een bepaalde periode nuttig was of juist bedoeld was voor je leven. Nee je kan niet alles er aan ophangen natuurlijk, dingen veranderen nou eenmaal.. maar wat is de meerwaarde, op welk vlak win je wat.. dat is het punt. Wat zijn de beweegredenen om te veranderen, en waarom juist nu?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef jogy het volgende:
Mja, eerlijk gezegd niet veel meer dan andere jaren, natuurlijk, ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriendin opgeduikeld waar het verschrikkelijk mee klikt maar dat hoort erbij in een mensenleven, daar hoef ik niets speciaals aan op te hangen wat mij betreft. Als ik mijn roze bril ff afdoe natuurlijk want nu is alles leuk, bijzonder en hemels. En het is meestal wel een achteraf bekeken iets, eventueel zie ik over een tijdje (als tijd dan nog bestaat
) over mijn schouder kijkend dit wel als het moment van omkeren van bepaalde zaken in mijn leven.
Het zal me zeker benieuwen, leuke is wel dat ik juist deze tijd de goede dingen meemaak terwijl in het algemeen juist 'de lessen' nu komen. Wie weet wat de toekomst brengt natuurlijk maar over het algemeen lijkt het meer op een makkelijke en leuke tijd dan een tijd vol met harde lessen of wat dan ook. Ah well, ik zie het wel. Komt goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje misschien. Het is altijd achteraf gezien of een bepaalde periode nuttig was of juist bedoeld was voor je leven. Nee je kan niet alles er aan ophangen natuurlijk, dingen veranderen nou eenmaal.. maar wat is de meerwaarde, op welk vlak win je wat.. dat is het punt. Wat zijn de beweegredenen om te veranderen, en waarom juist nu?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zal me zeker benieuwen, leuke is wel dat ik juist deze tijd de goede dingen meemaak terwijl in het algemeen juist 'de lessen' nu komen. Wie weet wat de toekomst brengt natuurlijk maar over het algemeen lijkt het meer op een makkelijke en leuke tijd dan een tijd vol met harde lessen of wat dan ook. Ah well, ik zie het wel. Komt goed.
Dat gaat de maatschappij, met heel veel deelnemers, heel veel geld kostenquote:
Waarom "quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat de maatschappij, met heel veel deelnemers, heel veel geld kosten
Dûh!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef Bastard het volgende:
Dat gaat de maatschappij, met heel veel deelnemers, heel veel geld kosten
Het is overmorgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dûh!
Dacht toch echt dat dat ook de bedoeling is van deze non-actie.
Maar ja, ik moet toch echt werken morgen, benzine tanken & naar de fysio.
Sportclub e.d. doe ik sowieso al niet aan, maar wie dat wel doet, betaald meestal per maand en/of contributie. NIET per keer. Dus een keer niet gaan, betaal je nog steeds voor.
Als ik niet naar de fysio ga (is nu al te laat om af te zeggen) wordt de niet afgenomen sessie WEL in rekening gebracht.
M'n opa & oma bezoeken heeft weinig zin, bovendien, dat kerkhof ligt ook NIET op loop afstand.
Een boek moet ik eerst nog kopen, maar dat mag ook niet. Downloaden in digitale vorm kan ook al niet want de PC mag niet aan, en ...
Kortom: Leuk idee, maar onuitvoerbaar
Ok, maar volgens mij is het doel ongeveer om die dag voor jezelf in te plannen en proberen niet bezig te wezen met of in dienst van de maatschappij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dûh!
Dacht toch echt dat dat ook de bedoeling is van deze non-actie.
Maar ja, ik moet toch echt werken morgen, benzine tanken & naar de fysio.
Sportclub e.d. doe ik sowieso al niet aan, maar wie dat wel doet, betaald meestal per maand en/of contributie. NIET per keer. Dus een keer niet gaan, betaal je nog steeds voor.
Als ik niet naar de fysio ga (is nu al te laat om af te zeggen) wordt de niet afgenomen sessie WEL in rekening gebracht.
M'n opa & oma bezoeken heeft weinig zin, bovendien, dat kerkhof ligt ook NIET op loop afstand.
Een boek moet ik eerst nog kopen, maar dat mag ook niet. Downloaden in digitale vorm kan ook al niet want de PC mag niet aan, en ...
Kortom: Leuk idee, maar onuitvoerbaar
Omdat het een behoorlijk bedrag zal wezen als iedereen die dag voor zichzelf aan de gang gaat, een dag schiphol plat bijvoorbeeld alleen alquote:
Maar dat is al snel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
Ok, maar volgens mij is het doel ongeveer om die dag voor jezelf in te plannen en proberen niet bezig te wezen met of in dienst van de maatschappij.
Daarvoor is meestal 5% al genoegquote:Dat is voor werkende mensen natuurlijk erg lastig, maar bedenk maar eens dat er 10% gehoor aan zou geven, chaos!
Ligt eraan wat je aanhangt hè. Ik ben meer van de Law of one variant. En die is nogal subtiel met zijn voorspellingen erover. In ieder geval geen einde der tijden maar een soort tijdsspanne waarin zielen weer de kans krijgen om verder te reizen. Merk je verder als levend persoon weinig van volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Nou, morgen dus...
Wie gelooft het nog?
Wie weet wat er na morgen gaat gebeuren? Hoe veel drastische verandering zullen we de komende 5 jaar gaan zien? Ben erg benieuwd in ieder geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Nou, morgen dus...
Wie gelooft het nog?
In het verleden posten er hier op TRU een user die mee deed aan vlgs mij "fire the grid" een aantal jaren geleden. En ik moet toch zeggen dat de afgelopen jaren vooral, erg veel veranderd is in de wereld. Toeval?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Scuidward het volgende:
Daarom, het zal wel geen instant effect zijn, en voor een deel wellicht ook dingen die hiervoor niet zo zouden zijn opgevallen maar ook al eens gebeurd zijn (in een wellicht andere context).
Eerst de apocalyps van morgen nog overlevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben weer een potentieel nieuw datum topic!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Muziek op site is direct weg klikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben weer een potentieel nieuw datum topic!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Dat was een ander teken vlgs mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Eerst de apocalyps van morgen nog overleven
enne ... wat doet dat neo-nazi logo daar als 'bullet' !?!?!?
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar tochquote:
ja of niet en moeten we naar BNWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar toch
Die bullits kan ik echt niet vinden op de nazi symblism wiki hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar toch
Laten we het er maar op houden dat die "neo's" net zo origineel zijn als hun voorgangers en allerlei symbolen jatten voor eigen gebruikquote:
Het is een "triskel", zit zelfs in de naam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef jogy het volgende:
Die bullits kan ik echt niet vinden op de nazi symblism wiki hoor.
Yep. Bij de kelten iig. Kan staan voor (aarde, vuur, water) of (geboorte, leven, dood).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef jogy het volgende:
Ah ok, check. Gewoon door de Nazi's gejat inderdaad. Staat blijkbaar ook voor de drie-eenheid van de mens ofzo.
quote:de Gákyil genoemd, het Rad van Vreugde dat door een proces van zelfbevrijding uiteindelijk verwerkelijking voortbrengt, en het symbool van oerenergie die in wezen een geheel is.
Hee dat is ook stuk vertaling van de tarotkaart "rad van fortuin".quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Bij de kelten iig. Kan staan voor (aarde, vuur, water) of (geboorte, leven, dood).
De (germaanse) hakentriskel of Laguzwiel (die dus wordt misbruikt door nazi's) zou (van oorsprong) verwijzen naar het beginsel: “leven naar de wet”, of naar het wentelen van sterke gedachten rond het Al of het middelpunt.
Bij de tibetanen:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.quote:
Nee joh, dan gebeurd alles tegelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.
Maar dat is het in nieuw Zeeland pas! Kijken of nieuw Zeeland er nog is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Gelukkig nieuw jaar! (soort van)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Ge hebt blijkbaar toch internet op uw hoger gelegen gebied ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dag
Exactlyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef Blaadje11 het volgende:
Voor mij klopt de dag 28-10 wel als het einde van iets, heftige maanden achter de rug met nu de finale. Maar tegelijk een nieuw begin ook, van iets heel moois
Neuj, mijn wereld vergaat niet vandaag
Hij is in de zendmast geklomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ge hebt blijkbaar toch internet op uw hoger gelegen gebied ?
quote:
Ik ook, maar dat kan nog komen de komende dagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had nog zo gehoopt dat de euro zou vallen.
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef Trippii het volgende:
Einde van de Mayakalender of niet, het is vandaag nog steeds 13 Ahau, het einde van een periode van 260 dagen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.
Goh wijsneus, nu nog 13 Ahau erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.
Hoe bedoel je? Wat zeggen ze over het schema?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef kin238 het volgende:
Als ik de berichten op ocupywallst.org mag geloven ligt de wereld aardig op schema
Nee, ik bedoelde meer dat de ontwikkelingen rond occupy nu heel erg snel gaan. Als het inderdaad ontwikkelt tot een "Arabische lente" dan kan dat onze wereld natuurlijk enorm beinvloeden en veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat zeggen ze over het schema?
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Nog geen nieuw artikel van Calleman, ben zo benieuwd!
Met weer een reactie van zijn kant zonder in te gaan op alle eerder ontkende of genegeerde zaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...
Calleman's Pyramid Scheme
Vriendelijk verhaal zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...
Calleman's Pyramid Scheme
Het word druk in November. [24 November] De eerste dag van de laatste cyclusquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef kin238 het volgende:
Een nieuwe datum: 11 november
http://www.niburu.nl/inde(...)bewustzijn&Itemid=43
Tja.. dat is een voorspelbare reactie toch van mquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:59 schreef Trippii het volgende:
Calleman heeft nog een artikel geplaatst de 8e:
The Mayan Calendar has come to an End
Ja, wel triest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja.. dat is een voorspelbare reactie toch van m
quote:
In oa Griekenland, Italie, Turkije en Syrie denken ze daar wel anders over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het toch erg rustig gebleven vandaag.
Ook daar was het niet onrustiger dan anders/gisterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
In oa Griekenland, Italie, Turkije en Syrie denken ze daar wel anders over.
Secret Space Programs en steeds meer geleerden die spreken over buitenaards leven. Machtige bankiers zullen er alles aan doen om dit te verdoezelen, teneinde hun machtsposities te kunnen behouden.quote:Bron
Dit zijn astronomische bedragen waarbij je je niks kunt voorstellen. Om u toch een indruk te geven van het Rothschild vermogen; als we dit geschatte vermogen van de Rothschild Family (490.000 triljoen) zouden verdelen over de wereldbevolking (6,79 miljard mensen) zou iedere burger ruim 72 miljoen dollar ontvangen
Ik ookquote:
Maakt dat een verschil ?quote:Op maandag 19 december 2011 15:56 schreef Bastard het volgende:
Maar het zal nog veel bloedvergieten betekenen ben ik bang.. een heel onrustig jaar, en het afgelopen jaar was misschien nog maar een voorproefje.
Ascensie klinkt mooi maar is de moeilijkere weg begin ik te denken, sneller lessen leren, meer tegenslagen verwerken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt dat een verschil ?
Er zou sprake zijn van een opsplitsing tussen diegenen die klaar zijn voor ascensie, en diegenen die kiezen om verder te gaan in de negativiteit ...
Hierover geen enkel oordeel ... elke keuze wordt gerespecteerd en uiteindelijk komt iedereen toch terecht waar hij moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |