Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebiedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die einddatum ken ik wel
Nee dit is niet de vruchten gaan plukken, misschien dat de komende 2 weken ineens de euro en de dollar inklappen ofzo
Ja of een nuclear war met Iran ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebied
Zou je daar echt zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebied
Dat ook liever nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of een nuclear war met Iran ofzo
Nee, ik heb ook liever world peace maar ja het is niet dat ik er invloed op kan uitoefenen.quote:
Jawel:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook liever world peace maar ja het is niet dat ik er invloed op kan uitoefenen.
Heel slecht rapnummer gaat niet helpenquote:
Pityquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel slecht rapnummer gaat niet helpen
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je daar echt zovan staan?
Denk eerder aan enorme paniek en chaos als zoiets zou gebeuren
Denk je dat de opkomst groot gaat worden? Of zou het blijven bij een klein groepje wat demonstreert?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landen
in nederland is er occupied amsterdam , denhaag, rotterdam en utrecht , en mensen hebben de kans de wereld te veranderen en het groeit elke dag dankzij internet en ondanks dat de media het niet echt oppakt of serieus neemt .
Niemand weet wat er gaat gebeuren maar eigenlijk bepalen mensen zelf wat er gaat gebeuren .
Geen idee maar zelfs dat maakt niet uit , het domino-effect gaat toch wel door en omdat de media het verborgen wilt houden lijkt wel , is het blijkbaar toch iets waar men bang voor is .quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat de opkomst groot gaat worden? Of zou het blijven bij een klein groepje wat demonstreert?
Geweldig initiatief vind ik dat, vorige week hoorde ik dat het alleen in Den Haag zou zijn maar nu al in meerdere steden en veel meer landen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landen
in nederland is er occupied amsterdam , denhaag, rotterdam en utrecht , en mensen hebben de kans de wereld te veranderen en het groeit elke dag dankzij internet en ondanks dat de media het niet echt oppakt of serieus neemt .
Niemand weet wat er gaat gebeuren maar eigenlijk bepalen mensen zelf wat er gaat gebeuren .
Afwachten dan maar hoe het zaterdag gaat verlopen. Als de opkomst groot is zal men moeten publiceren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Geen idee maar zelfs dat maakt niet uit , het domino-effect gaat toch wel door en omdat de media het verborgen wilt houden lijkt wel , is het blijkbaar toch iets waar men bang voor is .
Gister op tv toevallig nog een stuk van documentaire "Capitalism, a love story" van Michael Moore gezien ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig initiatief vind ik dat, vorige week hoorde ik dat het alleen in Den Haag zou zijn maar nu al in meerdere steden en veel meer landen!
Typisch een ontknoping wat verband zou kunnen houden met deze eindtijd inderdaad, weg met de oneerlijke verdeling en het uitknijpen van miljoenen mensen door een stel zelfuitgeroepen elite mensen.
Nee gemist, wist niet dat het er op was. Michael Moore is altijd leuk om naar te kijken wel. Vinger en zere plek docu'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gister op tv toevallig nog een stuk van documentaire "Capitalism, a love story" van Michael Moore gezien ...
Brandend actueel blijkbaar ...
Het recht op demonstreren kennen ze er kennelijk niet? Oh wacht dat moet je dan eerst aanvragen en op plekker doen die toegewezen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:33 schreef Summers het volgende:
In Amerika worden vreedzame demonstranten opgepakt en word er geweld tegen ze gebruikt
door de politie , als het er op aankomt ben je dus niet zo vrij meer .
http://topdocumentaryfilms.com/capitalism-love-story/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nee gemist, wist niet dat het er op was. Michael Moore is altijd leuk om naar te kijken wel. Vinger en zere plek docu's
ook tegen vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het recht op demonstreren kennen ze er kennelijk niet? Oh wacht dat moet je dan eerst aanvragen en op plekker doen die toegewezen worden.
We worden meer gecontroleerd dan we doorhebben. De samenleving is een fragiel iets, wat vandaag veilig lijkt kan morgen anders wezen, zie Egypte alleen al.
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
Tsunami's, aardbevingen,... Er is iets ernstigs op komst
sorry, maar dit stukjequote:Japan werd dit jaar getroffen door verschillende aardbevingen en een tsunami. Ook de aardbeving in de Verenigde Staten was voor veel experts verrassend. Maar één ding is zeker: er is iets ernstigs op komst en het zal niet lang meer duren.
Post net aangepast met betreffende link ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.
joh! 10.000 events bij Hierro.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.
He lekker, alles in 1x samen aan het werk.. word nog een onrustige winter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:26 schreef UncleScorp het volgende:
Boosaardige IJslandse vulkaan Katla wordt steeds actiever
[ afbeelding ]
Het rommelt in de IJslandse vulkaan Katla, de grootste en meest actieve vulkaan van het eiland. Als 1.450 meter hoge vulkaan zou uitbarsten, zou dat veel ergere gevolgen hebben dan de aswolk van de Eyjafjallajökull, die in april 2010 uitbarstte. Hij ligt immers bedolven onder de gletsjer Mýrdalsjökull, die een oppervlakte heeft van ongeveer zeshonderd vierkante kilometer.
Wetenschappers hebben de laatste tijd steeds sterker wordende bevingen gemeten rond Katla, genoemd is naar een boosaardige werkneemster. De laatste keer dat de vulkaan uitbarstte was in 1918. Toen duurde het een maand vooraleer hij opnieuw kalmeerde. De lucht werd donker, de dieren stierven, de gewassen gingen kapoten een deel van het ijs op de vulkaan smolt, waardoor er grote overstromingen ontstonden.
De Katla barst normaal twee keer per eeuw uit, dus ze is al zwaar overtijd nu. Bovendien gebeurt dat meestal in de herfst. "Ze vertoont zeker en vast tekenen van verhoogde activiteit", vertelt een expert. "De overheid werkt nauw samen met de wetenschappers, maar wellicht zullen we pas een uur op voorhand zeker weten wanneer de uitbarsting zal komen." (hlnsydney/adb)
14/10/11 00u29
www.hln.be
28 okt laatste stagedag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef R0N1N het volgende:
... toeval, of niet: 28 okt. is iig m'n laatste werkdag. (kan niet kiezen tussen&
)
Laat maar komen hoor
Die lil' wayne was ik haast vergeten, bedankt hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel slecht rapnummer gaat niet helpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles verandert op elk gebied
Dat is het in ieder geval! Hele roerige tijd op de wereldbol, alles op de kop. Reorganisatie is mogelijk op vele fronten volgens mij dus benieuwd naar het vervolg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef Trippii het volgende:
De laatste dag staat voor de voltooiing van de cyclus.
Het voelt voor mij alsof er veel gebeurd de laatste tijd. Ik ben nog steeds niet zeker over de 28-10 datum, maar zoals ik ook al eerder heb gezegd denk ik wel dat het van belang is. Het wordt steeds interessanter.
Inderdaad globaal gezien zie je wel heel veel geschuif en gerommel. Letterlijk want de aarde beweegt zijn korst regelmatig mee. Het is als het ware een opschoonactie, andere wind die mensen willen, meer samenwerking ook door het gebruik van twitter en dat soort dingen, meer eenheid en minder onder het bewind van een macht staan. Losweken of loskomen van dingen die bezwaren of belemmeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:36 schreef jogy het volgende:
Subtiel schopje.
Sinds het begin van de cyclus hebben we in ieder geval al een occupy beweging die toch best roerig is, vertrouwen in de instituties (politiek/Bankwezen) is op het laagste punt in een lange tijd, Griekenland blijft in elkaar storten wat in theorie heel europa mee kan trekken omdat de banken beginnen om te vallen, alweer. En natuurlijk de Arabische lente die het één en ander teweeg brengt.
Aan de andere kant zit ik hier nog steeds op mijn kantoorstoeltje niet-revolutionaire dingen te doen en gaat het wat mij betreft nog als vanouds.
Inderdaad ja, kan me niet echt heugen dat het veel vaker is voorgekomen, ik zie het ook een beetje als een nieuwe hippie-beweging. Weinig agressie van de kant van de prostesteerders uit. Zijn ook niet enkel de beroepsdemonstranten enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad globaal gezien zie je wel heel veel geschuif en gerommel. Letterlijk want de aarde beweegt zijn korst regelmatig mee. Het is als het ware een opschoonactie, andere wind die mensen willen, meer samenwerking ook door het gebruik van twitter en dat soort dingen, meer eenheid en minder onder het bewind van een macht staan. Losweken of loskomen van dingen die bezwaren of belemmeren.
Mja, eerlijk gezegd niet veel meer dan andere jaren, natuurlijk, ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriendin opgeduikeld waar het verschrikkelijk mee klikt maar dat hoort erbij in een mensenleven, daar hoef ik niets speciaals aan op te hangen wat mij betreft. Als ik mijn roze bril ff afdoe natuurlijk want nu is alles leuk, bijzonder en hemelsquote:Nu zeg je dat je op persoonlijk vlak er weinig van merkt. Is er bij jou het afgelopen jaar geen verandering gekomen op het gebied van wonen, werken, relaties? Kijk op de dingen misschien die langzaam anders word waardoor je nu ineens wel zaken oppakt die je eerder had willen doen, als het ware een soort van drijfveer waar je nu naar gaat luisteren?
Ik merk het bij mijzelf wel als ik zo terugkijk op dit jaar. Een heel roerig jaar is dit voor mij geweest, vele overwegingen bracht het met zich mee waarin andere jaren meer "aankabbelde".
Dat is het wel een beetje misschien. Het is altijd achteraf gezien of een bepaalde periode nuttig was of juist bedoeld was voor je leven. Nee je kan niet alles er aan ophangen natuurlijk, dingen veranderen nou eenmaal.. maar wat is de meerwaarde, op welk vlak win je wat.. dat is het punt. Wat zijn de beweegredenen om te veranderen, en waarom juist nu?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef jogy het volgende:
Mja, eerlijk gezegd niet veel meer dan andere jaren, natuurlijk, ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriendin opgeduikeld waar het verschrikkelijk mee klikt maar dat hoort erbij in een mensenleven, daar hoef ik niets speciaals aan op te hangen wat mij betreft. Als ik mijn roze bril ff afdoe natuurlijk want nu is alles leuk, bijzonder en hemels. En het is meestal wel een achteraf bekeken iets, eventueel zie ik over een tijdje (als tijd dan nog bestaat
) over mijn schouder kijkend dit wel als het moment van omkeren van bepaalde zaken in mijn leven.
Het zal me zeker benieuwen, leuke is wel dat ik juist deze tijd de goede dingen meemaak terwijl in het algemeen juist 'de lessen' nu komen. Wie weet wat de toekomst brengt natuurlijk maar over het algemeen lijkt het meer op een makkelijke en leuke tijd dan een tijd vol met harde lessen of wat dan ook. Ah well, ik zie het wel. Komt goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje misschien. Het is altijd achteraf gezien of een bepaalde periode nuttig was of juist bedoeld was voor je leven. Nee je kan niet alles er aan ophangen natuurlijk, dingen veranderen nou eenmaal.. maar wat is de meerwaarde, op welk vlak win je wat.. dat is het punt. Wat zijn de beweegredenen om te veranderen, en waarom juist nu?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zal me zeker benieuwen, leuke is wel dat ik juist deze tijd de goede dingen meemaak terwijl in het algemeen juist 'de lessen' nu komen. Wie weet wat de toekomst brengt natuurlijk maar over het algemeen lijkt het meer op een makkelijke en leuke tijd dan een tijd vol met harde lessen of wat dan ook. Ah well, ik zie het wel. Komt goed.
Dat gaat de maatschappij, met heel veel deelnemers, heel veel geld kostenquote:
Waarom "quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat de maatschappij, met heel veel deelnemers, heel veel geld kosten
Dûh!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef Bastard het volgende:
Dat gaat de maatschappij, met heel veel deelnemers, heel veel geld kosten
Het is overmorgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dûh!
Dacht toch echt dat dat ook de bedoeling is van deze non-actie.
Maar ja, ik moet toch echt werken morgen, benzine tanken & naar de fysio.
Sportclub e.d. doe ik sowieso al niet aan, maar wie dat wel doet, betaald meestal per maand en/of contributie. NIET per keer. Dus een keer niet gaan, betaal je nog steeds voor.
Als ik niet naar de fysio ga (is nu al te laat om af te zeggen) wordt de niet afgenomen sessie WEL in rekening gebracht.
M'n opa & oma bezoeken heeft weinig zin, bovendien, dat kerkhof ligt ook NIET op loop afstand.
Een boek moet ik eerst nog kopen, maar dat mag ook niet. Downloaden in digitale vorm kan ook al niet want de PC mag niet aan, en ...
Kortom: Leuk idee, maar onuitvoerbaar
Ok, maar volgens mij is het doel ongeveer om die dag voor jezelf in te plannen en proberen niet bezig te wezen met of in dienst van de maatschappij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dûh!
Dacht toch echt dat dat ook de bedoeling is van deze non-actie.
Maar ja, ik moet toch echt werken morgen, benzine tanken & naar de fysio.
Sportclub e.d. doe ik sowieso al niet aan, maar wie dat wel doet, betaald meestal per maand en/of contributie. NIET per keer. Dus een keer niet gaan, betaal je nog steeds voor.
Als ik niet naar de fysio ga (is nu al te laat om af te zeggen) wordt de niet afgenomen sessie WEL in rekening gebracht.
M'n opa & oma bezoeken heeft weinig zin, bovendien, dat kerkhof ligt ook NIET op loop afstand.
Een boek moet ik eerst nog kopen, maar dat mag ook niet. Downloaden in digitale vorm kan ook al niet want de PC mag niet aan, en ...
Kortom: Leuk idee, maar onuitvoerbaar
Omdat het een behoorlijk bedrag zal wezen als iedereen die dag voor zichzelf aan de gang gaat, een dag schiphol plat bijvoorbeeld alleen alquote:
Maar dat is al snel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
Ok, maar volgens mij is het doel ongeveer om die dag voor jezelf in te plannen en proberen niet bezig te wezen met of in dienst van de maatschappij.
Daarvoor is meestal 5% al genoegquote:Dat is voor werkende mensen natuurlijk erg lastig, maar bedenk maar eens dat er 10% gehoor aan zou geven, chaos!
Ligt eraan wat je aanhangt hè. Ik ben meer van de Law of one variant. En die is nogal subtiel met zijn voorspellingen erover. In ieder geval geen einde der tijden maar een soort tijdsspanne waarin zielen weer de kans krijgen om verder te reizen. Merk je verder als levend persoon weinig van volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Nou, morgen dus...
Wie gelooft het nog?
Wie weet wat er na morgen gaat gebeuren? Hoe veel drastische verandering zullen we de komende 5 jaar gaan zien? Ben erg benieuwd in ieder geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Nou, morgen dus...
Wie gelooft het nog?
In het verleden posten er hier op TRU een user die mee deed aan vlgs mij "fire the grid" een aantal jaren geleden. En ik moet toch zeggen dat de afgelopen jaren vooral, erg veel veranderd is in de wereld. Toeval?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Scuidward het volgende:
Daarom, het zal wel geen instant effect zijn, en voor een deel wellicht ook dingen die hiervoor niet zo zouden zijn opgevallen maar ook al eens gebeurd zijn (in een wellicht andere context).
Eerst de apocalyps van morgen nog overlevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben weer een potentieel nieuw datum topic!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Muziek op site is direct weg klikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben weer een potentieel nieuw datum topic!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Dat was een ander teken vlgs mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Eerst de apocalyps van morgen nog overleven
enne ... wat doet dat neo-nazi logo daar als 'bullet' !?!?!?
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar tochquote:
ja of niet en moeten we naar BNWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar toch
Die bullits kan ik echt niet vinden op de nazi symblism wiki hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar toch
Laten we het er maar op houden dat die "neo's" net zo origineel zijn als hun voorgangers en allerlei symbolen jatten voor eigen gebruikquote:
Het is een "triskel", zit zelfs in de naam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef jogy het volgende:
Die bullits kan ik echt niet vinden op de nazi symblism wiki hoor.
Yep. Bij de kelten iig. Kan staan voor (aarde, vuur, water) of (geboorte, leven, dood).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef jogy het volgende:
Ah ok, check. Gewoon door de Nazi's gejat inderdaad. Staat blijkbaar ook voor de drie-eenheid van de mens ofzo.
quote:de Gákyil genoemd, het Rad van Vreugde dat door een proces van zelfbevrijding uiteindelijk verwerkelijking voortbrengt, en het symbool van oerenergie die in wezen een geheel is.
Hee dat is ook stuk vertaling van de tarotkaart "rad van fortuin".quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Bij de kelten iig. Kan staan voor (aarde, vuur, water) of (geboorte, leven, dood).
De (germaanse) hakentriskel of Laguzwiel (die dus wordt misbruikt door nazi's) zou (van oorsprong) verwijzen naar het beginsel: “leven naar de wet”, of naar het wentelen van sterke gedachten rond het Al of het middelpunt.
Bij de tibetanen:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.quote:
Nee joh, dan gebeurd alles tegelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.
Maar dat is het in nieuw Zeeland pas! Kijken of nieuw Zeeland er nog is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Gelukkig nieuw jaar! (soort van)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Ge hebt blijkbaar toch internet op uw hoger gelegen gebied ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dag
Exactlyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef Blaadje11 het volgende:
Voor mij klopt de dag 28-10 wel als het einde van iets, heftige maanden achter de rug met nu de finale. Maar tegelijk een nieuw begin ook, van iets heel moois
Neuj, mijn wereld vergaat niet vandaag
Hij is in de zendmast geklomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ge hebt blijkbaar toch internet op uw hoger gelegen gebied ?
quote:
Ik ook, maar dat kan nog komen de komende dagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had nog zo gehoopt dat de euro zou vallen.
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef Trippii het volgende:
Einde van de Mayakalender of niet, het is vandaag nog steeds 13 Ahau, het einde van een periode van 260 dagen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.
Goh wijsneus, nu nog 13 Ahau erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.
Hoe bedoel je? Wat zeggen ze over het schema?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef kin238 het volgende:
Als ik de berichten op ocupywallst.org mag geloven ligt de wereld aardig op schema
Nee, ik bedoelde meer dat de ontwikkelingen rond occupy nu heel erg snel gaan. Als het inderdaad ontwikkelt tot een "Arabische lente" dan kan dat onze wereld natuurlijk enorm beinvloeden en veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat zeggen ze over het schema?
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Nog geen nieuw artikel van Calleman, ben zo benieuwd!
Met weer een reactie van zijn kant zonder in te gaan op alle eerder ontkende of genegeerde zaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...
Calleman's Pyramid Scheme
Vriendelijk verhaal zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...
Calleman's Pyramid Scheme
Het word druk in November. [24 November] De eerste dag van de laatste cyclusquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef kin238 het volgende:
Een nieuwe datum: 11 november
http://www.niburu.nl/inde(...)bewustzijn&Itemid=43
Tja.. dat is een voorspelbare reactie toch van mquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:59 schreef Trippii het volgende:
Calleman heeft nog een artikel geplaatst de 8e:
The Mayan Calendar has come to an End
Ja, wel triest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja.. dat is een voorspelbare reactie toch van m
quote:
In oa Griekenland, Italie, Turkije en Syrie denken ze daar wel anders over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het toch erg rustig gebleven vandaag.
Ook daar was het niet onrustiger dan anders/gisterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
In oa Griekenland, Italie, Turkije en Syrie denken ze daar wel anders over.
Secret Space Programs en steeds meer geleerden die spreken over buitenaards leven. Machtige bankiers zullen er alles aan doen om dit te verdoezelen, teneinde hun machtsposities te kunnen behouden.quote:Bron
Dit zijn astronomische bedragen waarbij je je niks kunt voorstellen. Om u toch een indruk te geven van het Rothschild vermogen; als we dit geschatte vermogen van de Rothschild Family (490.000 triljoen) zouden verdelen over de wereldbevolking (6,79 miljard mensen) zou iedere burger ruim 72 miljoen dollar ontvangen
Ik ookquote:
Maakt dat een verschil ?quote:Op maandag 19 december 2011 15:56 schreef Bastard het volgende:
Maar het zal nog veel bloedvergieten betekenen ben ik bang.. een heel onrustig jaar, en het afgelopen jaar was misschien nog maar een voorproefje.
Ascensie klinkt mooi maar is de moeilijkere weg begin ik te denken, sneller lessen leren, meer tegenslagen verwerken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt dat een verschil ?
Er zou sprake zijn van een opsplitsing tussen diegenen die klaar zijn voor ascensie, en diegenen die kiezen om verder te gaan in de negativiteit ...
Hierover geen enkel oordeel ... elke keuze wordt gerespecteerd en uiteindelijk komt iedereen toch terecht waar hij moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |