Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.quote:
Nee joh, dan gebeurd alles tegelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.
Maar dat is het in nieuw Zeeland pas! Kijken of nieuw Zeeland er nog is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Gelukkig nieuw jaar! (soort van)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Ge hebt blijkbaar toch internet op uw hoger gelegen gebied ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dag
Exactlyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef Blaadje11 het volgende:
Voor mij klopt de dag 28-10 wel als het einde van iets, heftige maanden achter de rug met nu de finale. Maar tegelijk een nieuw begin ook, van iets heel moois
Neuj, mijn wereld vergaat niet vandaag
Hij is in de zendmast geklomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ge hebt blijkbaar toch internet op uw hoger gelegen gebied ?
quote:
Ik ook, maar dat kan nog komen de komende dagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had nog zo gehoopt dat de euro zou vallen.
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef Trippii het volgende:
Einde van de Mayakalender of niet, het is vandaag nog steeds 13 Ahau, het einde van een periode van 260 dagen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.
Goh wijsneus, nu nog 13 Ahau erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Sterker nog, ELKE dag is het einde van een periode van 260 dagen.
Hoe bedoel je? Wat zeggen ze over het schema?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef kin238 het volgende:
Als ik de berichten op ocupywallst.org mag geloven ligt de wereld aardig op schema
Nee, ik bedoelde meer dat de ontwikkelingen rond occupy nu heel erg snel gaan. Als het inderdaad ontwikkelt tot een "Arabische lente" dan kan dat onze wereld natuurlijk enorm beinvloeden en veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat zeggen ze over het schema?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |