Maar jullie kunnen het nog stoppen! Mark my bank accountquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Michielos het volgende:
19 november vergaat de wereld. Mark my words
Kut. Dat is net na de verjaardag van mijn neef. Nou moet ik nog een cadeautje voor hem kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Michielos het volgende:
19 november vergaat de wereld. Mark my words
Dan ben ik ook jarig, vandaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kut. Dat is net na de verjaardag van mijn neef. Nou moet ik nog een cadeautje voor hem kopen.
Wanneer ben je jarig?quote:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dagquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef Morrisz het volgende:
Volgens veel mensen eindigt de Maya kalender op vrijdag 28 oktober deze week!
Vul de datum maar eens op google in
You can run but you can't hidequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dag
De 28ste?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Bastard het volgende:
Nou die dag kwam en ging om.. TT change naar willekeurige date in de toekomst?
Oooooohhhww, dat is toch niet het einde van de wereld ?quote:
Op je 30e begint het leven pasquote:
Even in mijn agenda zettenquote:
Dan is het dus toch het einde, zoals je het kent. (want er begint iets "nieuws").quote:
Op je 18e begint de aftakeling alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dan is het dus toch het einde, zoals je het kent. (want er begint iets "nieuws").
Maarre, op je 30ste begint gewoon de aftakeling hoor, wacht maar af, over een jaar of 8
Bij vrouwen wel ja. Bij mannen gebeurt dit nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef R0N1N het volgende:
Bij vrouwen wel ja.![]()
Maarre, dan ben je nog niet volgroeid. Je hersenen bereiken doorgaans pas hun volwassen vorm, omvang en functioneren tussen 21 en 24 jaar.
Bij vrouwen gaat het dan weer te snel ... die beginnen al te zeuren als een oud wijf vanaf hun 30equote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
Bij vrouwen wel ja. Bij mannen gebeurt dit nooitNa hun 30e beginnen ze wel iets volwassener te worden
Daarvoor alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bij vrouwen gaat het dan weer te snel ... die beginnen al te zeuren als een oud wijf vanaf hun 30e
Jaloers!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef R0N1N het volgende:
* oops verkeerde topic
Mannen worden nooit volwassen![]()
Dat is een dansje waardquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:56 schreef Michielos het volgende:
Ik word nooit volwassen... vrees ik! ZIe er ook nog steeds uit als 22
Klopt. We zijn vroeger ook allemaal vrouwelijk geweest. Toen we nog heel klein waren, een embryootje zo klein, toen zijn we allemaal vrouwelijk geweest. Allemaal! Iets met Y-chromosomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel ja. Bij mannen gebeurt dit nooitNa hun 30e beginnen ze wel iets volwassener te worden
vind ik 19de een mooiere novemberquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
11 November!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Waar gaat je keuze naar uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als de aarde toch vergaat, mogen we dan zelf kiezen bij wie het begint?
In New Zeeland is het al de 28stequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
O gotogotogot, morgen is al heel dichtbij
Europees denk ik .quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In New Zeeland is het al de 28ste
Op Hawai duurt dat nog wel ff.
Wiens "28ste" moeten we aanhouden ? (Europees gok ik, gezien Callemans nationaliteit)
Anyway... was dat geen ander topic (?)
Ben jij er nog? Hallo? BEN JE ER NOG?quote:
Ja hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben jij er nog? Hallo? BEN JE ER NOG?
Nou niet van alles door elkaar gaan halen hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:54 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag vergaat de wereld dus. En dat net als ik een keer goed ben uitgerust
Er is me ook niks gegund zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |