Maar jullie kunnen het nog stoppen! Mark my bank accountquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Michielos het volgende:
19 november vergaat de wereld. Mark my words
Kut. Dat is net na de verjaardag van mijn neef. Nou moet ik nog een cadeautje voor hem kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Michielos het volgende:
19 november vergaat de wereld. Mark my words
Dan ben ik ook jarig, vandaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kut. Dat is net na de verjaardag van mijn neef. Nou moet ik nog een cadeautje voor hem kopen.
Wanneer ben je jarig?quote:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dagquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef Morrisz het volgende:
Volgens veel mensen eindigt de Maya kalender op vrijdag 28 oktober deze week!
Vul de datum maar eens op google in
You can run but you can't hidequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dag
De 28ste?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Bastard het volgende:
Nou die dag kwam en ging om.. TT change naar willekeurige date in de toekomst?
Oooooohhhww, dat is toch niet het einde van de wereld ?quote:
Op je 30e begint het leven pasquote:
Even in mijn agenda zettenquote:
Dan is het dus toch het einde, zoals je het kent. (want er begint iets "nieuws").quote:
Op je 18e begint de aftakeling alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dan is het dus toch het einde, zoals je het kent. (want er begint iets "nieuws").
Maarre, op je 30ste begint gewoon de aftakeling hoor, wacht maar af, over een jaar of 8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |