Hmmm.... volgens mij zitten we nog steeds hier:quote:
Truequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hmmm.... volgens mij zitten we nog steeds hier:
Wat zal ik eens gaan doen met die resterende uren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef R0N1N het volgende:
We moeten nog even geduld hebben trouwens:
"Het" gebeurd om 18:00 in ZIJN lokale tijd. Dan is het hier ...
* Googled ff
aah, in Oakland is het nu 14:37,
We hebben nog 3,5 uur te leven.
ja me2.... ik denk dat ik zo eens ga transcenderen naar de vijfde dimensie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan doen met die resterende uren.
Questions, questions
Je gaat dus ook lekker slapen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja me2.... ik denk dat ik zo eens ga transcenderen naar de vijfde dimensie.
Ze hebben me in de hemel hetzelfde huis en een tuin die verdomd veel op mijn eigen tuintje lijkt gegeven, dezelfde krant ligt op de mat en ik heb zelfs een senseo! En de aarde schijnt. Of is dat de maan? Ik weet het niet. Maakt niet uit. Geen klagen hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:42 schreef Bastard het volgende:
Of zijn we overleden en weten we het nog niet
Ik zie wel een helder licht als ik buiten kijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben me in de hemel hetzelfde huis en een tuin die verdomd veel op mijn eigen tuintje lijkt gegeven, dezelfde krant ligt op de mat en ik heb zelfs een senseo! En de aarde schijnt. Of is dat de maan? Ik weet het niet. Maakt niet uit. Geen klagen hier
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:42 schreef Bastard het volgende:
Of zijn we overleden en weten we het nog niet
Ach, het is natuurlijk nog de ontkenningsfase waarin we collectief verkeren!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben me in de hemel hetzelfde huis en een tuin die verdomd veel op mijn eigen tuintje lijkt gegeven, dezelfde krant ligt op de mat en ik heb zelfs een senseo! En de aarde schijnt. Of is dat de maan? Ik weet het niet. Maakt niet uit. Geen klagen hier
Over 6 dagen weer een kans hoor, de korte telling van de mayakalender houdt er mee op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:58 schreef Ferdo het volgende:
Maar mocht het deze keer echt niet zo zijn, denk eraan!:
Driemaal is scheepsrecht!
Het Einde der Tijden zou met de NS reizen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit keer het excuus van Harold Camping is.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het Einde der Tijden zou met de NS reizen.
Weer die spanningquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 6 dagen weer een kans hoor, de korte telling van de mayakalender houdt er mee op.
taaadaaadaaadaaa...doet-ie het of doet-ie het niet, taadaadaaquote:
Nog 1 minuutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef DutchSpike het volgende:
Bijna 12:00Dan zou het toch moeten gebeuren?
Op 21 oktober. En dat is het nu niet meer...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef DutchSpike het volgende:
Bijna 12:00Dan zou het toch moeten gebeuren?
18 minuten over datum, nou zeg. Dan ga ik maar naar de stad ff nieuwe Air Max'jes kopen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nog 1 minuutIk ga alvast vieren dat we het hebben overleefd
quote:
Dat lijkt me een spannende boekje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Nou, aangezien de wereld nog niet vergaan is ga ik maar even naar de bieb. Eens kijken of ik een boek uit het oeuvre van H. Camping kan bemachtigen.
Dit was anders al de vierde keer dat ie er naast zit. ('88, '94, 21-05-2011, 28-10-2011)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:58 schreef Ferdo het volgende:
Maar mocht het deze keer echt niet zo zijn, denk eraan!:
Driemaal is scheepsrecht!
Wat heeft de LHC ermee te maken? Zwarte gaten kunnen niet per-ongeluk met de LHC gemaakt worden, behalve als er iets echt gruwelijk mis gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Rekenfoutjes kunnen ze er wel maken weten we nu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Wat heeft de LHC ermee te maken? Zwarte gaten kunnen niet per-ongeluk met de LHC gemaakt worden, behalve als er iets echt gruwelijk mis gaat.
Ja. Maar die fouten moeten dan zo groot zijn wil je een zwart gat maken, dat gaat echt niet gebeuren. En het was trouwens 21 oktober 2008, waar vogeltjesdans het over heeft. Want toen is de LHC gestart, en was iedereen bang voor een zwart gat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rekenfoutjes kunnen ze er wel maken weten we nu.
Op zich niet veel, maar als je die website morgen nog kunt aanklikken weet je dat de aarde nog bestaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Wat heeft de LHC ermee te maken? Zwarte gaten kunnen niet per-ongeluk met de LHC gemaakt worden, behalve als er iets echt gruwelijk mis gaat.
Voetbalvereniging Laura Hopel Combinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |