Het was zelfs in het NOS journaal deze ochtend..dat ze er sowieso aandacht aan schenken..quote:
u kidding me? ik zit in stockholm en hier is het al lichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Echt wel het einde van de wereld! Het is nog steeds donker buiten, de zon is dood!
yeah right..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:01 schreef starla het volgende:
Dat is de maan die je ziet. Bewijs dat de zon dood is: het is koud.
Dat je de maan nog ziet is het beste bewijs dat de zon er nog gewoon is, helderlichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:01 schreef starla het volgende:
Dat is de maan die je ziet. Bewijs dat de zon dood is: het is koud.
Er is 8 minuten vertraging tussen zon en maan hoor. Je ziet dus licht van 8 minute geleden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:04 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat je de maan nog ziet is het beste bewijs dat de zon er nog gewoon is, helderlicht
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:04 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat je de maan nog ziet is het beste bewijs dat de zon er nog gewoon is, helderlicht
Ik wist het helemaal niet. Nu zit ik dus ook op mijn werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:05 schreef maxmit het volgende:
Ah kloten, dat is vandaag hè. Helemaal vergeten. Zit ik dan op m'n werk![]()
Had ik beter wat anders kunnen doen zo de laatste dag...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef Spiky-Hair het volgende:
wie zegt dat het direct zichtbaar is?
Het moment dat het einde der tijden inzet.quote:
Laten we het hopen, dan zijn we van zijn geneuzel af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Harold Camping laat weer van zich horen? Tja, voor hem zal et einde van de wereld misschien wel snel komen, gezien zijn leeftijd
Je bedoelt dat het langzaam, dmv kleine gebeurtenissen gaat? Dat mensen het niet in de gaten hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:01 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Het moment dat het einde der tijden inzet.
Dat we langzaam richting een nieuw bewustzijn gaan. Dat geloof ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het langzaam, dmv kleine gebeurtenissen gaat? Dat mensen het niet in de gaten hebben?
Ja, maar dat is niet het einde der tijden toch. Dat is een nieuwe tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat we langzaam richting een nieuw bewustzijn gaan. Dat geloof ik wel namelijk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet het einde der tijden toch. Dat is een nieuwe tijd
Al jaren voelbaar (in ieder geval wat mij betreft) en de laatste maanden best behoorlijk heftig.
Pas de celestijnse belofte gelezen zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat we langzaam richting een nieuw bewustzijn gaan. Dat geloof ik wel namelijk.
Het is het einde van de wereld zoals wij haar kennen. Maar de wereld vergaat niet nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Al jaren voelbaar (in ieder geval wat mij betreft) en de laatste maanden best behoorlijk heftig.
Quote van de heer Camping:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
Je bedoelt dat het langzaam, dmv kleine gebeurtenissen gaat? Dat mensen het niet in de gaten hebben?
Toevallig niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Pas de celestijnse belofte gelezen zeker?
Ik denk dat de wereld allang vergaan is maar onmiddelijk door god, onze fantastische schepper in de hemel, is vervangen voor een nieuwe - nog minder waarschijnlijke - wereld.
Ja, ik lees teveel Pratchett
en ik geloof niet in god, dat ook
Zo sneu voor die mensen die alles verkopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe tijd, we zullen het merken.
Neemt niet weg dat deze man nog steeds geen verklaring heeft gegeven waarom het de vorige keer niet doorging. En dat nadat zelfs mensen hun huis verkochten en hun baan opgezegd hebben omdat ze heilig in hem geloofden.
Harold Camping gooit er gewoon de volgende voorspelling van het einde van de wereld uit.
Ja, natuurlijk zouden we dat merken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Quote van de heer Camping:
===
"The great earthquake and rapture and the universe melting in fervent heat will be happening on the last day – October 21 2011."
===
Me dunkt, dat zouden we toch wel merken?
Dat is Adams, prutser.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Pas de celestijnse belofte gelezen zeker?
Ik denk dat de wereld allang vergaan is maar onmiddelijk door god, onze fantastische schepper in de hemel, is vervangen voor een nieuwe - nog minder waarschijnlijke - wereld.
Ja, ik lees teveel Pratchett
en ik geloof niet in god, dat ook
- dat is nou ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
Neemt niet weg dat deze man nog steeds geen verklaring heeft gegeven waarom het de vorige keer niet doorging. En dat nadat zelfs mensen hun huis verkochten en hun baan opgezegd hebben omdat ze heilig in hem geloofden.
Harold Camping gooit er gewoon de volgende voorspelling van het einde van de wereld uit.
Nou zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
- reactie op edit verwijderd -
Sneu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ohja, het is - vanwege het tijdverschil - ook nog maar net 21 oktober waar deze zwakzinnige woont he. Moeten we ook rekening mee houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, natuurlijk zouden we dat merken.
Maar prijs de dag niet voor het avond is
lol oeps je hebt natuurlijk volkomen gelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is Adams, prutser.
Dat gezegd hebben moet ik toegeven dat Pratchett net zo geniaal is.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
lol oeps je hebt natuurlijk volkomen gelijkals fervent fan van zowel Douglas Adams als Terry Pratchett kan ik alleen maar aanvoeren dat ik nog niet helemaal wakker ben
En inderdaad, Pratchett is geniaal. Laten we hopen dat zijn alzheimers niet al te snel doorzet.
WAKE UP! THE END IS NIGH!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef SadKingBilly het volgende:
dat ik nog niet helemaal wakker ben
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
- reactie op edit verwijderd -
De beste man komt uit Oakland, California. Daar is het nu 0:45 in de morgen. Morgenmiddag 12 uur kun je opgelucht ademhalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:28 schreef DutchSpike het volgende:
Ik ben nog niet dood?Vorige keer was er ook al niks van waar, heb niks tegen God, ik respecteer de mensen die erin geloven maar dit gaat wel een beetje té ver... Telkens weer mensen bang maken.
Owja, met de tijdsverschil moet je ook rekening houden ja!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De beste man komt uit Oakland, California. Daar is het nu 0:45 in de morgen. Morgenmiddag 12 uur kun je opgelucht ademhalen.![]()
(niet dat de wereld vergaat voor die tijd)
met de blindering dicht zeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef IrishDreamer het volgende:
Hier nog geen enkel teken dat de wereld vergaat .... En ik zit op kantoor ....
Ook nog geen mensen spontaan verdwenen (Rapture) ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:16 schreef DutchSpike het volgende:
Gebeurt er al ergens iets? Aardbevingen, overstromingen (Geen Thailand) ofzo?
Dat is ook wat het woord apocalyps betekent: het einde van een tijdPERK. Niet het einde van de tijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh jeetje, en nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook wat het woord apocalyps betekent: het einde van een tijdPERK. Niet het einde van de tijd.
Wat wil zeggen dat we gewoon een ander tijdperk in gaan. Vraag me niet hoe of wat, dat boeit me niet. Als er maar koffie is. Wat ik nu trouwens even ga scoren, net zoals wat te eten.quote:
Dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat wil zeggen dat we gewoon een ander tijdperk in gaan.
Plunderen en verkrachten? Ik kan wel iets leukers verzinnen om te doen als dit de laatste dag zou zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef Killaht het volgende:
Mensen die bang zijn voor het einde van de wereld![]()
-We gaan er allemaal aan, je bent niet alleen.
-Wat wou je er dan tegen doen? Je kan niks, beter gewoon afwachten of plunderen en verkrachten.
Haha, is een voorstelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Plunderen en verkrachten? Ik kan wel iets leukers verzinnen om te doen als dit de laatste dag zou zijn.Maar tot dusver nog niks... Het zonnetje schijnt
Eigenlijk best een mooie dag dus.
Ja maar ik voeg er de letetrlijke betekenis an het woord apocalys aan toe. En koffie.quote:
Waarom zou je daar nou bang voor zijn? Stél dat het zo is, dan ben je dood. Nou en? Daar heb je dan toch helemaal geen last meer van?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef DutchSpike het volgende:
Ik begin toch zo een beetje banger te worden, we gaan er toch niet echt aan of wel??
Uiteindelijk natuurlijk wel hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef DutchSpike het volgende:
Ik begin toch zo een beetje banger te worden, we gaan er toch niet echt aan of wel??
Tenzij een asteroïde met lichtsnelheid op de aarde afkomt en blijkt te bestaan. Die zien we niet aankomen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteindelijk natuurlijk wel he. Maar voor vandaag ben ik niet zo bang hoor.
Die Harold Camper neem ik niet serieus. Wacko
Hahaha, ik maaket een grapjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteindelijk natuurlijk wel he. Maar voor vandaag ben ik niet zo bang hoor.
Die Harold Camper neem ik niet serieus. Wacko
Goed plan ja. Als je zo vaak mis gokt dan snap je zelf toch ook wel dat je beter kan stoppen. Wat een figuur. Al die arme zieltjes voor niks telkens angst aanjagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Hahaha, ik maaket een grapje. Uiteindelijk wel ja, maar dat gaat nog lang duren, haha.
In 1994 had ie het fout, in 1995 ook nog een keertje, daarna op 21 Mei 2011... Hij kan beter stoppen met raden en telkens zelf sommetjes maken die uiteindelijk op een datum leiden.
Ik was 20 mei echt fucking bang, Lavenderr mij allemaal geruststellen per dm, hihi...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goed plan ja. Als je zo vaak mis gokt dan snap je zelf toch ook wel dat je beter kan stoppen. Wat een figuur. Al die arme zieltjes voor niks telkens angst aanjagen.
Niet bang zijn vandaag hoor! Er gaat niks gebeuren. Ik beloof hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ik was 20 mei echt fucking bang, Lavenderr mij allemaal geruststellen per dm, hihi...![]()
Haha, zo ging het ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niet bang zijn vandaag hoor! Er gaat niks gebeuren. Ik beloof het
Letterlijke betekenisquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar ik voeg er de letetrlijke betekenis an het woord apocalys aan toe. En koffie.
Oh ja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ik was 20 mei echt fucking bang, Lavenderr mij allemaal geruststellen per dm, hihi...![]()
Maar als er nu wel wat gebeurt? Dan ben je mooi de sjaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niet bang zijn vandaag hoor! Er gaat niks gebeuren. Ik beloof het
't is gewoon een goed gelovig seniel oud camping gastje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, dat is ook zo![]()
Zie je wel? Toen was het niet zo, en nu ook niet hoor
quote:What really happened this past May 21st ? What really happened is that God accomplished exactly what He wanted to happen.
All of mankind was shaken with fear. Indeed the earth (or mankind) did quake in a way it had never before been shaken. God had come spiritually to bring judgment upon the whole world.
Indeed, on May 21 Christ did come spiritually to put all of the unsaved throughout the world into judgment. But that universal judgment will not be physically seen until the last day of the five month judgment period, on October 21, 2011.
bron: http://www.familyradio.com/
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Nou, de dag zit er bijna op, Harold God mag wel haast maken. Hij maakt het extra spannend voor onsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
't is gewoon een goed gelovig seniel oud camping gastje.
21 mei niets gebeurd ? nou volgens hem wel hoor:
[..]
quote:
Nu alweer vergeten ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef DutchSpike het volgende:
Owja, met de tijdsverschil moet je ook rekening houden ja!Hahaha, het gaat gewoon niet gebeuren, geloof mij maar in plaats van hem. x)
Maar in Nieuw-Zeeland is het al 22 Oktober, het zou waar dan ook om 6 uur plaats moeten vinden :Squote:
Alleen daarom al is een exacte datum te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef DutchSpike het volgende:
Maar in Nieuw-Zeeland is het al 22 Oktober, het zou waar dan ook om 6 uur plaats moeten vinden :S
Nou ik hoop dat ik dan nog frieten kan gaan halen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Maar in Nieuw-Zeeland is het al 22 Oktober, het zou waar dan ook om 6 uur plaats moeten vinden :S
Tonight you'll (get) frie(s) in hell.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou ik hoop dat ik dan nog frieten kan gaan halen.
Het is patatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ik dan nog frieten kan gaan halen.
Wat? Niet mee eens?quote:
Daarom. Lekker slapen straks, no worriesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef DutchSpike het volgende:
Morgen als ik om 1 uur wakker wordt is het allemaal goed, want morgen is om 12:00 (NL) het 18:00 in Amerika.
Ik maakte me sws geen zorgen. xDquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom. Lekker slapen straks, no worries
Hmmm.... volgens mij zitten we nog steeds hier:quote:
Truequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hmmm.... volgens mij zitten we nog steeds hier:
Wat zal ik eens gaan doen met die resterende uren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef R0N1N het volgende:
We moeten nog even geduld hebben trouwens:
"Het" gebeurd om 18:00 in ZIJN lokale tijd. Dan is het hier ...
* Googled ff
aah, in Oakland is het nu 14:37,
We hebben nog 3,5 uur te leven.
ja me2.... ik denk dat ik zo eens ga transcenderen naar de vijfde dimensie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan doen met die resterende uren.
Questions, questions
Je gaat dus ook lekker slapen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja me2.... ik denk dat ik zo eens ga transcenderen naar de vijfde dimensie.
Ze hebben me in de hemel hetzelfde huis en een tuin die verdomd veel op mijn eigen tuintje lijkt gegeven, dezelfde krant ligt op de mat en ik heb zelfs een senseo! En de aarde schijnt. Of is dat de maan? Ik weet het niet. Maakt niet uit. Geen klagen hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:42 schreef Bastard het volgende:
Of zijn we overleden en weten we het nog niet
Ik zie wel een helder licht als ik buiten kijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben me in de hemel hetzelfde huis en een tuin die verdomd veel op mijn eigen tuintje lijkt gegeven, dezelfde krant ligt op de mat en ik heb zelfs een senseo! En de aarde schijnt. Of is dat de maan? Ik weet het niet. Maakt niet uit. Geen klagen hier
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:42 schreef Bastard het volgende:
Of zijn we overleden en weten we het nog niet
Ach, het is natuurlijk nog de ontkenningsfase waarin we collectief verkeren!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben me in de hemel hetzelfde huis en een tuin die verdomd veel op mijn eigen tuintje lijkt gegeven, dezelfde krant ligt op de mat en ik heb zelfs een senseo! En de aarde schijnt. Of is dat de maan? Ik weet het niet. Maakt niet uit. Geen klagen hier
Over 6 dagen weer een kans hoor, de korte telling van de mayakalender houdt er mee op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:58 schreef Ferdo het volgende:
Maar mocht het deze keer echt niet zo zijn, denk eraan!:
Driemaal is scheepsrecht!
Het Einde der Tijden zou met de NS reizen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit keer het excuus van Harold Camping is.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het Einde der Tijden zou met de NS reizen.
Weer die spanningquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 6 dagen weer een kans hoor, de korte telling van de mayakalender houdt er mee op.
taaadaaadaaadaaa...doet-ie het of doet-ie het niet, taadaadaaquote:
Nog 1 minuutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef DutchSpike het volgende:
Bijna 12:00Dan zou het toch moeten gebeuren?
Op 21 oktober. En dat is het nu niet meer...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef DutchSpike het volgende:
Bijna 12:00Dan zou het toch moeten gebeuren?
18 minuten over datum, nou zeg. Dan ga ik maar naar de stad ff nieuwe Air Max'jes kopen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nog 1 minuutIk ga alvast vieren dat we het hebben overleefd
quote:
Dat lijkt me een spannende boekje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Nou, aangezien de wereld nog niet vergaan is ga ik maar even naar de bieb. Eens kijken of ik een boek uit het oeuvre van H. Camping kan bemachtigen.
Dit was anders al de vierde keer dat ie er naast zit. ('88, '94, 21-05-2011, 28-10-2011)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:58 schreef Ferdo het volgende:
Maar mocht het deze keer echt niet zo zijn, denk eraan!:
Driemaal is scheepsrecht!
Wat heeft de LHC ermee te maken? Zwarte gaten kunnen niet per-ongeluk met de LHC gemaakt worden, behalve als er iets echt gruwelijk mis gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Rekenfoutjes kunnen ze er wel maken weten we nu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Wat heeft de LHC ermee te maken? Zwarte gaten kunnen niet per-ongeluk met de LHC gemaakt worden, behalve als er iets echt gruwelijk mis gaat.
Ja. Maar die fouten moeten dan zo groot zijn wil je een zwart gat maken, dat gaat echt niet gebeuren. En het was trouwens 21 oktober 2008, waar vogeltjesdans het over heeft. Want toen is de LHC gestart, en was iedereen bang voor een zwart gat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rekenfoutjes kunnen ze er wel maken weten we nu.
Op zich niet veel, maar als je die website morgen nog kunt aanklikken weet je dat de aarde nog bestaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Wat heeft de LHC ermee te maken? Zwarte gaten kunnen niet per-ongeluk met de LHC gemaakt worden, behalve als er iets echt gruwelijk mis gaat.
Voetbalvereniging Laura Hopel Combinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Maar jullie kunnen het nog stoppen! Mark my bank accountquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Michielos het volgende:
19 november vergaat de wereld. Mark my words
Kut. Dat is net na de verjaardag van mijn neef. Nou moet ik nog een cadeautje voor hem kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Michielos het volgende:
19 november vergaat de wereld. Mark my words
Dan ben ik ook jarig, vandaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kut. Dat is net na de verjaardag van mijn neef. Nou moet ik nog een cadeautje voor hem kopen.
Wanneer ben je jarig?quote:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dagquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef Morrisz het volgende:
Volgens veel mensen eindigt de Maya kalender op vrijdag 28 oktober deze week!
Vul de datum maar eens op google in
You can run but you can't hidequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, ik zoek in ieder geval (geheel toevallig) hoger gelegen gebied op die dag
De 28ste?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Bastard het volgende:
Nou die dag kwam en ging om.. TT change naar willekeurige date in de toekomst?
Oooooohhhww, dat is toch niet het einde van de wereld ?quote:
Op je 30e begint het leven pasquote:
Even in mijn agenda zettenquote:
Dan is het dus toch het einde, zoals je het kent. (want er begint iets "nieuws").quote:
Op je 18e begint de aftakeling alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dan is het dus toch het einde, zoals je het kent. (want er begint iets "nieuws").
Maarre, op je 30ste begint gewoon de aftakeling hoor, wacht maar af, over een jaar of 8
Bij vrouwen wel ja. Bij mannen gebeurt dit nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef R0N1N het volgende:
Bij vrouwen wel ja.![]()
Maarre, dan ben je nog niet volgroeid. Je hersenen bereiken doorgaans pas hun volwassen vorm, omvang en functioneren tussen 21 en 24 jaar.
Bij vrouwen gaat het dan weer te snel ... die beginnen al te zeuren als een oud wijf vanaf hun 30equote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
Bij vrouwen wel ja. Bij mannen gebeurt dit nooitNa hun 30e beginnen ze wel iets volwassener te worden
Daarvoor alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bij vrouwen gaat het dan weer te snel ... die beginnen al te zeuren als een oud wijf vanaf hun 30e
Jaloers!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef R0N1N het volgende:
* oops verkeerde topic
Mannen worden nooit volwassen![]()
Dat is een dansje waardquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:56 schreef Michielos het volgende:
Ik word nooit volwassen... vrees ik! ZIe er ook nog steeds uit als 22
Klopt. We zijn vroeger ook allemaal vrouwelijk geweest. Toen we nog heel klein waren, een embryootje zo klein, toen zijn we allemaal vrouwelijk geweest. Allemaal! Iets met Y-chromosomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel ja. Bij mannen gebeurt dit nooitNa hun 30e beginnen ze wel iets volwassener te worden
vind ik 19de een mooiere novemberquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
11 November!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Waar gaat je keuze naar uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als de aarde toch vergaat, mogen we dan zelf kiezen bij wie het begint?
In New Zeeland is het al de 28stequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
O gotogotogot, morgen is al heel dichtbij
Europees denk ik .quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In New Zeeland is het al de 28ste
Op Hawai duurt dat nog wel ff.
Wiens "28ste" moeten we aanhouden ? (Europees gok ik, gezien Callemans nationaliteit)
Anyway... was dat geen ander topic (?)
Ben jij er nog? Hallo? BEN JE ER NOG?quote:
Ja hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben jij er nog? Hallo? BEN JE ER NOG?
Nou niet van alles door elkaar gaan halen hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:54 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag vergaat de wereld dus. En dat net als ik een keer goed ben uitgerust
Er is me ook niks gegund zeg
Ik verveel me ook echt kapot!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Michielos het volgende:
ik ben me kapot aan het vervelen dus i guess not
Het leven is een uitdaging!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja het is mooi weer voor het einde van de wereld. Peter Timofeeff is in ieder geval niet de schuldige aan de ondergang van de wereld.
Wat me wel opvalt, ik heb een soort gevoel van opluchting. Een gevoel van een soort nieuw begin, de dag is mooi, het leven leuk en er is een akkoord voor de eurocrisis. Dat geeft de burger moed. En voor mezelf is er nu ook een nieuw begin aangebroken.
Hebben meer mensen dat gevoel?
Kom pokerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik verveel me ook echt kapot!
[..]
Het leven is een uitdaging!!
Ik zit op mijn werkquote:
De seconden tikken weg...quote:
Tik tak tik takquote:
Eigenlijk niet he? Maar jullie hebben het naar je zin hier dus zo lang het leuk en netjes blijft is dat primaquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he? Maar jullie hebben het naar je zin hier dus zo lang het leuk en netjes blijft is dat prima
En daarbij vergaat de wereld voor middernacht toch. Jullie halen het eind van het topic toch nietquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En daarbij vergaat de wereld voor middernacht toch. Jullie halen het eind van het topic toch niet
Ja? Jij wel? Vertelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:54 schreef DutchSpike het volgende:
Owja, het is vandaag de einde van de wereld toch? Merk er veel van...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Michielos het volgende:
ik ben me kapot aan het vervelen dus i guess not
29 Oktober (2011) ook over een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:39 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
28 oktober (2011) is ook allang om.
Op het laatste moment is het afgeblazenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef RetepV het volgende:
Damn, ik kijk hier om te zien of er een 11-11-11 11:11 topic is. Vind ik deze. Blijkt de wereld in oktober al vergaan te zijn!
Deed het bij jullie pijn? Ik heb niks gevoeld...
Nee hoor. Niks afgeblazen:quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:11 schreef MissVanity het volgende:
Op het laatste moment is het afgeblazenWe wachten nog op een nieuwe datum
Hij houdt dus stug vol dat het wel degelijk 28 okt. was.quote:The Mayan calendar has come to an end. This means that the universe has attained its highest possible quantum state as of October 28, 2011. In mythological language, Bolon Yokte Kuh, the nine-support-god, and especially the unity consciousness of the ninth wave has been strongly experienced by a certain number of people. Many now typically report that they experience a flattening of time, an end to time acceleration and as a result a great calmness. The end to the acceleration of time is even experienced as a deceleration and some have reached so deep into their own presence that the term “future’’ is starting to loose its previous meaning. The future is no longer a place to get to. With the completion of the Ninth wave we potentially already have direct access to all the guidance we need.
bron: http://www.calleman.com/c(...)_has_come_to_End.htm (van Calleman himself dus)
quote:(The absurd notion that October 28, 2011 did not mark a cycle end has even been put forth as if this were not even a 13 Ahau date).
Might have been ?quote:The general prediction I expressed ten years ago in The Mayan Calendar and the Transformation of Consciousness in 2001-2002 that by the end of the calendar we would be enlightened might have been overly optimistic.
& 11-11-11 11:11 valt alweer afquote:I think there is no longer any reason to expect anything, whether good or bad, to fall down upon us at any particular date in the future since there is no longer any scripted cosmic plan. At the same time, it seems obvious that the world is still far from the goal of harmony in unity. It is then also entirely possible that this goal will be served by different collective events such as 11:11:11, the Venus Transit on June 6, 2012, 12:12:12 or December 21, 2012, etc that bring people together for intention setting, even if these dates do not have any inherent meaning in the Mayan calendar.
En nu is het alweer bijna een maand later.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
29 Oktober (2011) ook over een paar uurtjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |