Ik verveel me ook echt kapot!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Michielos het volgende:
ik ben me kapot aan het vervelen dus i guess not
Het leven is een uitdaging!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja het is mooi weer voor het einde van de wereld. Peter Timofeeff is in ieder geval niet de schuldige aan de ondergang van de wereld.
Wat me wel opvalt, ik heb een soort gevoel van opluchting. Een gevoel van een soort nieuw begin, de dag is mooi, het leven leuk en er is een akkoord voor de eurocrisis. Dat geeft de burger moed. En voor mezelf is er nu ook een nieuw begin aangebroken.
Hebben meer mensen dat gevoel?
Kom pokerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik verveel me ook echt kapot!
[..]
Het leven is een uitdaging!!
Ik zit op mijn werkquote:
De seconden tikken weg...quote:
Tik tak tik takquote:
Eigenlijk niet he? Maar jullie hebben het naar je zin hier dus zo lang het leuk en netjes blijft is dat primaquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he? Maar jullie hebben het naar je zin hier dus zo lang het leuk en netjes blijft is dat prima
En daarbij vergaat de wereld voor middernacht toch. Jullie halen het eind van het topic toch nietquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En daarbij vergaat de wereld voor middernacht toch. Jullie halen het eind van het topic toch niet
Ja? Jij wel? Vertelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:54 schreef DutchSpike het volgende:
Owja, het is vandaag de einde van de wereld toch? Merk er veel van...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Michielos het volgende:
ik ben me kapot aan het vervelen dus i guess not
29 Oktober (2011) ook over een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:39 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
28 oktober (2011) is ook allang om.
Op het laatste moment is het afgeblazenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef RetepV het volgende:
Damn, ik kijk hier om te zien of er een 11-11-11 11:11 topic is. Vind ik deze. Blijkt de wereld in oktober al vergaan te zijn!
Deed het bij jullie pijn? Ik heb niks gevoeld...
Nee hoor. Niks afgeblazen:quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:11 schreef MissVanity het volgende:
Op het laatste moment is het afgeblazenWe wachten nog op een nieuwe datum
Hij houdt dus stug vol dat het wel degelijk 28 okt. was.quote:The Mayan calendar has come to an end. This means that the universe has attained its highest possible quantum state as of October 28, 2011. In mythological language, Bolon Yokte Kuh, the nine-support-god, and especially the unity consciousness of the ninth wave has been strongly experienced by a certain number of people. Many now typically report that they experience a flattening of time, an end to time acceleration and as a result a great calmness. The end to the acceleration of time is even experienced as a deceleration and some have reached so deep into their own presence that the term “future’’ is starting to loose its previous meaning. The future is no longer a place to get to. With the completion of the Ninth wave we potentially already have direct access to all the guidance we need.
bron: http://www.calleman.com/c(...)_has_come_to_End.htm (van Calleman himself dus)
quote:(The absurd notion that October 28, 2011 did not mark a cycle end has even been put forth as if this were not even a 13 Ahau date).
Might have been ?quote:The general prediction I expressed ten years ago in The Mayan Calendar and the Transformation of Consciousness in 2001-2002 that by the end of the calendar we would be enlightened might have been overly optimistic.
& 11-11-11 11:11 valt alweer afquote:I think there is no longer any reason to expect anything, whether good or bad, to fall down upon us at any particular date in the future since there is no longer any scripted cosmic plan. At the same time, it seems obvious that the world is still far from the goal of harmony in unity. It is then also entirely possible that this goal will be served by different collective events such as 11:11:11, the Venus Transit on June 6, 2012, 12:12:12 or December 21, 2012, etc that bring people together for intention setting, even if these dates do not have any inherent meaning in the Mayan calendar.
En nu is het alweer bijna een maand later.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
29 Oktober (2011) ook over een paar uurtjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |