Het was zelfs in het NOS journaal deze ochtend..dat ze er sowieso aandacht aan schenken..quote:
u kidding me? ik zit in stockholm en hier is het al lichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Echt wel het einde van de wereld! Het is nog steeds donker buiten, de zon is dood!
yeah right..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:01 schreef starla het volgende:
Dat is de maan die je ziet. Bewijs dat de zon dood is: het is koud.
Dat je de maan nog ziet is het beste bewijs dat de zon er nog gewoon is, helderlichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:01 schreef starla het volgende:
Dat is de maan die je ziet. Bewijs dat de zon dood is: het is koud.
Er is 8 minuten vertraging tussen zon en maan hoor. Je ziet dus licht van 8 minute geleden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:04 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat je de maan nog ziet is het beste bewijs dat de zon er nog gewoon is, helderlicht
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:04 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat je de maan nog ziet is het beste bewijs dat de zon er nog gewoon is, helderlicht
Ik wist het helemaal niet. Nu zit ik dus ook op mijn werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:05 schreef maxmit het volgende:
Ah kloten, dat is vandaag hè. Helemaal vergeten. Zit ik dan op m'n werk![]()
Had ik beter wat anders kunnen doen zo de laatste dag...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef Spiky-Hair het volgende:
wie zegt dat het direct zichtbaar is?
Het moment dat het einde der tijden inzet.quote:
Laten we het hopen, dan zijn we van zijn geneuzel af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Harold Camping laat weer van zich horen? Tja, voor hem zal et einde van de wereld misschien wel snel komen, gezien zijn leeftijd
Je bedoelt dat het langzaam, dmv kleine gebeurtenissen gaat? Dat mensen het niet in de gaten hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:01 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Het moment dat het einde der tijden inzet.
Dat we langzaam richting een nieuw bewustzijn gaan. Dat geloof ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het langzaam, dmv kleine gebeurtenissen gaat? Dat mensen het niet in de gaten hebben?
Ja, maar dat is niet het einde der tijden toch. Dat is een nieuwe tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat we langzaam richting een nieuw bewustzijn gaan. Dat geloof ik wel namelijk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet het einde der tijden toch. Dat is een nieuwe tijd
Al jaren voelbaar (in ieder geval wat mij betreft) en de laatste maanden best behoorlijk heftig.
Pas de celestijnse belofte gelezen zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat we langzaam richting een nieuw bewustzijn gaan. Dat geloof ik wel namelijk.
Het is het einde van de wereld zoals wij haar kennen. Maar de wereld vergaat niet nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet het einde der tijden toch. Dat is een nieuwe tijd
Al jaren voelbaar (in ieder geval wat mij betreft) en de laatste maanden best behoorlijk heftig.
Quote van de heer Camping:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
Je bedoelt dat het langzaam, dmv kleine gebeurtenissen gaat? Dat mensen het niet in de gaten hebben?
Toevallig niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Pas de celestijnse belofte gelezen zeker?
Ik denk dat de wereld allang vergaan is maar onmiddelijk door god, onze fantastische schepper in de hemel, is vervangen voor een nieuwe - nog minder waarschijnlijke - wereld.
Ja, ik lees teveel Pratchett
en ik geloof niet in god, dat ook
Zo sneu voor die mensen die alles verkopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe tijd, we zullen het merken.
Neemt niet weg dat deze man nog steeds geen verklaring heeft gegeven waarom het de vorige keer niet doorging. En dat nadat zelfs mensen hun huis verkochten en hun baan opgezegd hebben omdat ze heilig in hem geloofden.
Harold Camping gooit er gewoon de volgende voorspelling van het einde van de wereld uit.
Ja, natuurlijk zouden we dat merken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Quote van de heer Camping:
===
"The great earthquake and rapture and the universe melting in fervent heat will be happening on the last day – October 21 2011."
===
Me dunkt, dat zouden we toch wel merken?
Dat is Adams, prutser.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Pas de celestijnse belofte gelezen zeker?
Ik denk dat de wereld allang vergaan is maar onmiddelijk door god, onze fantastische schepper in de hemel, is vervangen voor een nieuwe - nog minder waarschijnlijke - wereld.
Ja, ik lees teveel Pratchett
en ik geloof niet in god, dat ook
- dat is nou ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
Neemt niet weg dat deze man nog steeds geen verklaring heeft gegeven waarom het de vorige keer niet doorging. En dat nadat zelfs mensen hun huis verkochten en hun baan opgezegd hebben omdat ze heilig in hem geloofden.
Harold Camping gooit er gewoon de volgende voorspelling van het einde van de wereld uit.
Nou zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
- reactie op edit verwijderd -
Sneu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ohja, het is - vanwege het tijdverschil - ook nog maar net 21 oktober waar deze zwakzinnige woont he. Moeten we ook rekening mee houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, natuurlijk zouden we dat merken.
Maar prijs de dag niet voor het avond is
lol oeps je hebt natuurlijk volkomen gelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is Adams, prutser.
Dat gezegd hebben moet ik toegeven dat Pratchett net zo geniaal is.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
lol oeps je hebt natuurlijk volkomen gelijkals fervent fan van zowel Douglas Adams als Terry Pratchett kan ik alleen maar aanvoeren dat ik nog niet helemaal wakker ben
En inderdaad, Pratchett is geniaal. Laten we hopen dat zijn alzheimers niet al te snel doorzet.
WAKE UP! THE END IS NIGH!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef SadKingBilly het volgende:
dat ik nog niet helemaal wakker ben
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
- reactie op edit verwijderd -
De beste man komt uit Oakland, California. Daar is het nu 0:45 in de morgen. Morgenmiddag 12 uur kun je opgelucht ademhalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:28 schreef DutchSpike het volgende:
Ik ben nog niet dood?Vorige keer was er ook al niks van waar, heb niks tegen God, ik respecteer de mensen die erin geloven maar dit gaat wel een beetje té ver... Telkens weer mensen bang maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |