Maar dat is al snel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
Ok, maar volgens mij is het doel ongeveer om die dag voor jezelf in te plannen en proberen niet bezig te wezen met of in dienst van de maatschappij.
Daarvoor is meestal 5% al genoegquote:Dat is voor werkende mensen natuurlijk erg lastig, maar bedenk maar eens dat er 10% gehoor aan zou geven, chaos!
Ligt eraan wat je aanhangt hè. Ik ben meer van de Law of one variant. En die is nogal subtiel met zijn voorspellingen erover. In ieder geval geen einde der tijden maar een soort tijdsspanne waarin zielen weer de kans krijgen om verder te reizen. Merk je verder als levend persoon weinig van volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Nou, morgen dus...
Wie gelooft het nog?
Wie weet wat er na morgen gaat gebeuren? Hoe veel drastische verandering zullen we de komende 5 jaar gaan zien? Ben erg benieuwd in ieder geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Nou, morgen dus...
Wie gelooft het nog?
In het verleden posten er hier op TRU een user die mee deed aan vlgs mij "fire the grid" een aantal jaren geleden. En ik moet toch zeggen dat de afgelopen jaren vooral, erg veel veranderd is in de wereld. Toeval?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Scuidward het volgende:
Daarom, het zal wel geen instant effect zijn, en voor een deel wellicht ook dingen die hiervoor niet zo zouden zijn opgevallen maar ook al eens gebeurd zijn (in een wellicht andere context).
Eerst de apocalyps van morgen nog overlevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben weer een potentieel nieuw datum topic!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Muziek op site is direct weg klikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben weer een potentieel nieuw datum topic!
http://www.firethegrid.com/hol09/FTGII-hol.htm
Dat was een ander teken vlgs mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Eerst de apocalyps van morgen nog overleven
enne ... wat doet dat neo-nazi logo daar als 'bullet' !?!?!?
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar tochquote:
ja of niet en moeten we naar BNWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar toch
Die bullits kan ik echt niet vinden op de nazi symblism wiki hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ze zullen het vast anders bedoelen, maar toch
Laten we het er maar op houden dat die "neo's" net zo origineel zijn als hun voorgangers en allerlei symbolen jatten voor eigen gebruikquote:
Het is een "triskel", zit zelfs in de naam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef jogy het volgende:
Die bullits kan ik echt niet vinden op de nazi symblism wiki hoor.
Yep. Bij de kelten iig. Kan staan voor (aarde, vuur, water) of (geboorte, leven, dood).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef jogy het volgende:
Ah ok, check. Gewoon door de Nazi's gejat inderdaad. Staat blijkbaar ook voor de drie-eenheid van de mens ofzo.
quote:de Gákyil genoemd, het Rad van Vreugde dat door een proces van zelfbevrijding uiteindelijk verwerkelijking voortbrengt, en het symbool van oerenergie die in wezen een geheel is.
Hee dat is ook stuk vertaling van de tarotkaart "rad van fortuin".quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Bij de kelten iig. Kan staan voor (aarde, vuur, water) of (geboorte, leven, dood).
De (germaanse) hakentriskel of Laguzwiel (die dus wordt misbruikt door nazi's) zou (van oorsprong) verwijzen naar het beginsel: “leven naar de wet”, of naar het wentelen van sterke gedachten rond het Al of het middelpunt.
Bij de tibetanen:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.quote:
Nee joh, dan gebeurd alles tegelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed voor hetzelfde geldt staat morgen de realiteit stil en komen we niet meer verder.
Maar dat is het in nieuw Zeeland pas! Kijken of nieuw Zeeland er nog is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
Gelukkig nieuw jaar! (soort van)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Trippii het volgende:
En de dag is aangebroken!
Ik verwacht niet veel, maar vindt het toch een speciale dag! Ik proost met een biertje en een jointje tegelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |