Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Nog geen nieuw artikel van Calleman, ben zo benieuwd!
Met weer een reactie van zijn kant zonder in te gaan op alle eerder ontkende of genegeerde zaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...
Calleman's Pyramid Scheme
Vriendelijk verhaal zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderaan dit artikel staat wel (zogezegd) een reactie van Calleman van 27okt...
Calleman's Pyramid Scheme
Het word druk in November. [24 November] De eerste dag van de laatste cyclusquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef kin238 het volgende:
Een nieuwe datum: 11 november
http://www.niburu.nl/inde(...)bewustzijn&Itemid=43
Tja.. dat is een voorspelbare reactie toch van mquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:59 schreef Trippii het volgende:
Calleman heeft nog een artikel geplaatst de 8e:
The Mayan Calendar has come to an End
Ja, wel triest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja.. dat is een voorspelbare reactie toch van m
quote:
In oa Griekenland, Italie, Turkije en Syrie denken ze daar wel anders over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het toch erg rustig gebleven vandaag.
Ook daar was het niet onrustiger dan anders/gisterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
In oa Griekenland, Italie, Turkije en Syrie denken ze daar wel anders over.
Secret Space Programs en steeds meer geleerden die spreken over buitenaards leven. Machtige bankiers zullen er alles aan doen om dit te verdoezelen, teneinde hun machtsposities te kunnen behouden.quote:Bron
Dit zijn astronomische bedragen waarbij je je niks kunt voorstellen. Om u toch een indruk te geven van het Rothschild vermogen; als we dit geschatte vermogen van de Rothschild Family (490.000 triljoen) zouden verdelen over de wereldbevolking (6,79 miljard mensen) zou iedere burger ruim 72 miljoen dollar ontvangen
Ik ookquote:
Maakt dat een verschil ?quote:Op maandag 19 december 2011 15:56 schreef Bastard het volgende:
Maar het zal nog veel bloedvergieten betekenen ben ik bang.. een heel onrustig jaar, en het afgelopen jaar was misschien nog maar een voorproefje.
Ascensie klinkt mooi maar is de moeilijkere weg begin ik te denken, sneller lessen leren, meer tegenslagen verwerken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt dat een verschil ?
Er zou sprake zijn van een opsplitsing tussen diegenen die klaar zijn voor ascensie, en diegenen die kiezen om verder te gaan in de negativiteit ...
Hierover geen enkel oordeel ... elke keuze wordt gerespecteerd en uiteindelijk komt iedereen toch terecht waar hij moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |