Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebiedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die einddatum ken ik wel
Nee dit is niet de vruchten gaan plukken, misschien dat de komende 2 weken ineens de euro en de dollar inklappen ofzo
Ja of een nuclear war met Iran ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebied
Zou je daar echt zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Of het hele systeem klapt in en alles veranderd op elk gebied
Dat ook liever nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of een nuclear war met Iran ofzo
Nee, ik heb ook liever world peace maar ja het is niet dat ik er invloed op kan uitoefenen.quote:
Jawel:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook liever world peace maar ja het is niet dat ik er invloed op kan uitoefenen.
Heel slecht rapnummer gaat niet helpenquote:
Pityquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel slecht rapnummer gaat niet helpen
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je daar echt zovan staan?
Denk eerder aan enorme paniek en chaos als zoiets zou gebeuren
Denk je dat de opkomst groot gaat worden? Of zou het blijven bij een klein groepje wat demonstreert?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landen
in nederland is er occupied amsterdam , denhaag, rotterdam en utrecht , en mensen hebben de kans de wereld te veranderen en het groeit elke dag dankzij internet en ondanks dat de media het niet echt oppakt of serieus neemt .
Niemand weet wat er gaat gebeuren maar eigenlijk bepalen mensen zelf wat er gaat gebeuren .
Geen idee maar zelfs dat maakt niet uit , het domino-effect gaat toch wel door en omdat de media het verborgen wilt houden lijkt wel , is het blijkbaar toch iets waar men bang voor is .quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat de opkomst groot gaat worden? Of zou het blijven bij een klein groepje wat demonstreert?
Geweldig initiatief vind ik dat, vorige week hoorde ik dat het alleen in Den Haag zou zijn maar nu al in meerdere steden en veel meer landen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee daar denk ik niet aan maar 15 oktober is het wereldrevolutiedag van de 99% in navolging van occupied wallstreet en mensen gaan de straat op in 563 steden in 79 landen
in nederland is er occupied amsterdam , denhaag, rotterdam en utrecht , en mensen hebben de kans de wereld te veranderen en het groeit elke dag dankzij internet en ondanks dat de media het niet echt oppakt of serieus neemt .
Niemand weet wat er gaat gebeuren maar eigenlijk bepalen mensen zelf wat er gaat gebeuren .
Afwachten dan maar hoe het zaterdag gaat verlopen. Als de opkomst groot is zal men moeten publiceren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Geen idee maar zelfs dat maakt niet uit , het domino-effect gaat toch wel door en omdat de media het verborgen wilt houden lijkt wel , is het blijkbaar toch iets waar men bang voor is .
Gister op tv toevallig nog een stuk van documentaire "Capitalism, a love story" van Michael Moore gezien ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig initiatief vind ik dat, vorige week hoorde ik dat het alleen in Den Haag zou zijn maar nu al in meerdere steden en veel meer landen!
Typisch een ontknoping wat verband zou kunnen houden met deze eindtijd inderdaad, weg met de oneerlijke verdeling en het uitknijpen van miljoenen mensen door een stel zelfuitgeroepen elite mensen.
Nee gemist, wist niet dat het er op was. Michael Moore is altijd leuk om naar te kijken wel. Vinger en zere plek docu'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gister op tv toevallig nog een stuk van documentaire "Capitalism, a love story" van Michael Moore gezien ...
Brandend actueel blijkbaar ...
Het recht op demonstreren kennen ze er kennelijk niet? Oh wacht dat moet je dan eerst aanvragen en op plekker doen die toegewezen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:33 schreef Summers het volgende:
In Amerika worden vreedzame demonstranten opgepakt en word er geweld tegen ze gebruikt
door de politie , als het er op aankomt ben je dus niet zo vrij meer .
http://topdocumentaryfilms.com/capitalism-love-story/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nee gemist, wist niet dat het er op was. Michael Moore is altijd leuk om naar te kijken wel. Vinger en zere plek docu's
ook tegen vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het recht op demonstreren kennen ze er kennelijk niet? Oh wacht dat moet je dan eerst aanvragen en op plekker doen die toegewezen worden.
We worden meer gecontroleerd dan we doorhebben. De samenleving is een fragiel iets, wat vandaag veilig lijkt kan morgen anders wezen, zie Egypte alleen al.
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
Tsunami's, aardbevingen,... Er is iets ernstigs op komst
sorry, maar dit stukjequote:Japan werd dit jaar getroffen door verschillende aardbevingen en een tsunami. Ook de aardbeving in de Verenigde Staten was voor veel experts verrassend. Maar één ding is zeker: er is iets ernstigs op komst en het zal niet lang meer duren.
Post net aangepast met betreffende link ...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.
joh! 10.000 events bij Hierro.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Actieve aardbeving aan de gang op de canarische eilanden. Check.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |