Gezien het tijdstip al niet neequote:Op donderdag 29 september 2011 05:42 schreef Takkembah het volgende:
Eindtijd, ik denk meer einde van 'tijd'. Ik probeer er veel over te denken, maar heb het gevoel dat mijn hersenen dat (nog?) Niet aankunnen, ofzo. Of klinkt dat raar?
Hee Trippiiquote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef Trippii het volgende:
Niemand gedachten over dit alles? Ben benieuwd naar andere of aanvullende visies en hoe er over die van mij word gedacht.
Dus persoonlijk denk ik eerder aan een vorm van "Contact" ipv een soort doemscenario. Ok, beiden zijn al jaren aan de orde maar ik prefereer het éen toch boven het anderequote:"During the time of troubles, at a point when the sun is between the Earth and Venus (and thus from the earth's point of view Venus will appear to be hidden by the sun) there will be a visitation from the Watchers, those who have kept an eye on mankind's development. They will approach from the direction of Venus so they too will be temporarily hidden by the sun, but they will be exposed through the power of Mercury, that is, through the powers of observation and communication. The scientists who are involved with radiotelescopy and its similar disciplines will find an anomaly that will catch their attention. As they study it they will come to the realization of a strong indication of what they would refer to as a UFO. This is actually the instrument used by the Watchers to observe mankind." [...]
Ik denk dat Contact ook gewoon een manier is om dichter bij 'jezelf' te kunnen komen. Ik denk ook niet dat het uitmaakt of het een oude beschaving, aliens, God, whatever is. Uiteindelijk is alles 'onszelf' dat ons dichterbij brengt waar we willen zijn, of dat nou op persoonlijk niveau is of als eenheid. Zowel Contact als eventuele doemscenario's zijn hulpmiddelen, misschien is dat de reden dat je zegt dat je de ene boven de andere prefereert? Contact is wel de meer intelligentere manierquote:Whether you like it or not, Comet Elenin is for all intents and purposes "intelligent" and our interaction with it easily constitutes "Contact." But who or what exactly is behind such an "intelligent comet"? A "breakaway civilization"? Secret government/space program? Ancient civilization? Aliens? Universe/synchronicity itself? God? The Devil? Lucifer? The "Overlords"? Ourselves from a different time?
Komt bekend voor. Soms kan ik iets nog niet bevatten/beleven wat ik wel deels kan zien, alsof de tijd nog niet rijp is. Voor mij is dit vaak een stukje toekomst als in een bepaalde energie die nog uitgewerkt moet worden. De toekomst staat niet vast, dus die bepaalde energie kan nog veranderen (en doet dit in principe constant). Ik denk dat je wel deels kan aanvoelen wat er ongeveer gaat komen, maar dat het dus niet vast staat hoe, wat of wanneer.quote:Op donderdag 29 september 2011 05:42 schreef Takkembah het volgende:
Eindtijd, ik denk meer einde van 'tijd'. Ik probeer er veel over te denken, maar heb het gevoel dat mijn hersenen dat (nog?) Niet aankunnen, ofzo. Of klinkt dat raar?
quote:Op donderdag 29 september 2011 07:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip al niet nee
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, heel veel informatie wat misschien nog net verborgen ligt dat je er net nog niet bij kan komen.
Even serieus, hoe beleef je dat dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel het gevoel dat ik het hier wel gezien heb op Aarde, dat ik zit te wachten op de gebeurtenis waarvoor ik naar hier gekomen ben.
Dan heb ik het gehad en kan ik terug naar huis.
Ja dat is een sterke vraag inderdaad. Een einde van een cyclus betekent meteen het begin van een nieuwe cyclus. That is the way of life. Jaargetijden, maantijden, zonnewendingen alles sterft af om opnieuw te gaan beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:46 schreef Trippii het volgende:
En wat voor soort ervaring wordt de volgende?
Tja, hoe beleef je een gevoel ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:53 schreef Takkembah het volgende:
Even serieus, hoe beleef je dat dan?
Mocht de mensheid evolueren naar een verandering van DNA of vrij van ziekte of een hogere dimensie of zelfs onsterfelijkheid, dan gaan we daar idd rekening mee moeten houden ... "einde van tijd"quote:Op donderdag 29 september 2011 05:42 schreef Takkembah het volgende:
Stel: De mensheid bereikt onsterfelijkheid ... wat betekend dat dan voor een eventuele ziel ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
Mocht de mensheid evolueren naar een verandering van DNA of vrij van ziekte of een hogere dimensie of zelfs onsterfelijkheid, dan gaan we daar idd rekening mee moeten houden ... "einde van tijd"
Voor 't zelfde geld is "tijd" iets dat enkel wij op Aarde hanteren (uitgevonden hebben). Een hoger wezen dat oneindig leeft gaat geen jaren zitten tellen ...
Er is een variant wat spreekt over een nieuw aarde, een nieuw paradijs waar wij (en sommige zielen zouden er al vertoeven) als nieuw mensheid of nieuw ras doorgaan. Waar er meer gecommuniceerd zal worden met het hart en als groep, door de bewustzijnsverschuiving die dan vooraf gegaan is is dat mogelijk geworden. Zielen die een bepaald 'level' behaald hebben en hun eigen paradijs kunnen scheppen met beter gerichte technologie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Stel: De mensheid bereikt onsterfelijkheid ... wat betekend dat dan voor een eventuele ziel ?
(als in: de losse, reincarnerende variant, zeg maar) Zit die dan niet een beetje "klem/gevangen" ?
Is dat gevoel dan altijd al aanwezig bij je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja, hoe beleef je een gevoel ?
Ik heb gewoon dat gevoel ...
[..]
Nee. De (reeds) ontsterfelijke ziel zit dan voor altijd gevangen in één (onsterfelijk) lichaam, waardoor je ziel niet meer kan reincarneren, andere levens lijden / andere ervaringen of levenslessen leren etc. Bovendien komt ie dan nooit meer in een/de hemel / of de 'cristal chamber' etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Takkembah het volgende:
En een ziel is toch eerder vrij dan gevangen bij onsterfelijkheid?
Tenzij je daar op een of andere manier naartoe evolueert, natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee. De (reeds) ontsterfelijke ziel zit dan voor altijd gevangen in één (onsterfelijk) lichaam, waardoor je ziel niet meer kan reincarneren, andere levens lijden / andere ervaringen of levenslessen leren etc. Bovendien komt ie dan nooit meer in een/de hemel / of de 'cristal chamber' etc.
Lijkt mij juist geweldig. Maar goed, ik zie dan ook geen reden aan te nemen dat er een losse ziel bestaat. Vooralsnog ga ik er vanuit dat de dood het absolute einde is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tenzij je daar op een of andere manier naartoe evolueert, natuurlijk
Lijkt me niks, hebben we straks alleen maar mensen op aarde die 800 jaar of ouder zijn.
Mensen van 100 zien er nu soms al uit als mummies en kunnen amper lopen zonder een rollator, hoe moet dat dan als je 800 jaar bent?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt mij juist geweldig. Maar goed, ik zie dan ook geen reden aan te nemen dat er een losse ziel bestaat. Vooralsnog ga ik er vanuit dat de dood het absolute einde is.
Oh zo, ik zag onsterfelijkheid niet in verband met een (sterfelijk) lichaam, vandaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee. De (reeds) ontsterfelijke ziel zit dan voor altijd gevangen in één (onsterfelijk) lichaam, waardoor je ziel niet meer kan reincarneren, andere levens lijden / andere ervaringen of levenslessen leren etc. Bovendien komt ie dan nooit meer in een/de hemel / of de 'cristal chamber' etc.
het verouderingsproces is onze sterfelijkheid. Dus je voorstelling klopt niet. Onsterfelijken worden niet bejaardquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen van 100 zien er nu soms al uit als mummies en kunnen amper lopen zonder een rollator, hoe moet dat dan als je 800 jaar bent?
Ik heb dat al jaren denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel het gevoel dat ik het hier wel gezien heb op Aarde, dat ik zit te wachten op de gebeurtenis waarvoor ik naar hier gekomen ben.
Dan heb ik het gehad en kan ik terug naar huis.
Daar zit wat in natuurlijk. Maar vanaf welke leeftijd word je dan niet meer ouder? Ik bedoel, als onsterfelijke 12-jarige word je ook niet echt serieus genomen denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
het verouderingsproces is onze sterfelijkheid. Dus je voorstelling klopt niet. Onsterfelijken worden niet bejaard
quote:Despite the dead end, it can however probably be said that life in much of the world still appears much like business as usual. Thus, no occurrence has yet been powerful enough to precipitate the collapse that many are expecting or fearing and it now seems that this will not happen until in the seventh day of the Ninth wave, October 11-28. If so, the end of the calendar may become a very marked discontinuity.
quote:One however gets the impression that as long as the old system survives there is no real opening to create a new world to replace it. To do so would be too much in conflict with the legality of the current dualist power structure and only after some kind of full collapse has occurred would people in general be compelled and inspired to create a new way of living and relating in the realms of politics and economics. To prevent such a new world from being born we can also be certain that when the collapse comes this will be presented by the powers that be as nothing but a temporary downturn. Such an illusion may then come to dominate many who lack the perspective of the Mayan calendar of an evolution towards unity consciousness and this also highlights the risk of believing those that say the calendar ends on December 21, 2012, which is something that will play right into the hands of those that want to resurrect the old system.
quote:Maybe it is because they hear this call from the “future” that, despite the concurrent presence of some negative omens at the current time, I find a noticeable group of people who at this very time are coming home to themselves and are truly beginning to appreciate life exactly the way it is. Maybe after all there is a shift to unity consciousness going on and that the universe is now starting to allow us to just be whatever we are.
Nou ik denk dat je het heel goed verwoord inderdaad, qua gevoel zitten we nog in cyclus 8 en tegen 9 aan maar nog niet geheel grijpbaar.quote:
Dat gevoel krijg ik ook wel een beetje. Doet me denken aan die presentatie van Ian Xell Lungold ... volgens hem (R.I.P.) zouden we op dit moment ook al veel verder moeten staan hebben, en toch is het blijkbaar niet zo. (teleportatie ed.)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Trippii het volgende:
Sommige dingen zijn wel interessant, maar het klinkt voor mij veel als dingen recht proberen te praten of dat hij zijn gelijk probeert te vormen met eerdere beweringen. Zijn nieuwe 'mogelijkheden' lijken ook een beetje op een wilde gok of een laatste kans (ik doel hiermee op het in het 28-10 verhaal willen passen).
Ik zit aan iets te denken met Venus maar dat was volgens mij 06-2012quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Trippii het volgende:
Zijn jullie trouwens bekend met de correlatie van 911 en de 14-07-2012 'eindtijd'?
Hele artikel hier leesbaar.quote:21 juli 2011: Start van de Dag 7 (van Scheppingslaag 8)
Vanaf de zonsopkomst op donderdag 21 juli 2011 begint Dag 7 van de 8ste Scheppingslaag. Het doel van deze 8ste Scheppingsgolf is om mensen te helpen de sprong van Machtsbewustzijn (niveau 7) naar Krachtsbewustzijn (niveau 8) te maken. Om ons daarbij te helpen zal alles wat gebaseerd is op macht steeds onbehaaglijker worden. De Schepping van deze 8ste laag is begonnen op woensdag 22 september 1999. Nagenoeg alle ‘schokkende’ gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar waren slechts bedoeld om ons te helpen naar Krachtsbewustzijn te springen, met uiteraard 9/11 als het meest duidelijke voorbeeld. De aanslagen van 9/11 vonden precies op het juiste moment plaats, namelijk bij de aanvang van Dag 2. De aanslagen van 9/11 waren namelijk bedoeld om het ontkiemend Krachtsbewustzijn in de kiem te smoren en de mensheid vast te houden in Machtsbewustzijn. Het is echter juist dankzij deze ‘tegenkrachten’ dat we als mensheid kunnen groeien in ons bewustzijn. Daarom is ook daarvoor dankbaarheid op zijn plaats.
Het laatste ‘gewone’ rondje van Terra om Helios wordt allesbehalve een gewoon rondje. Er zullen schokkende gebeurtenissen komen die nodig zijn om nog meer mensen te helpen de innerlijke sprong naar het Krachtsbewustzijn te maken. Laten we daarbij nooit vergeten wat het hogere doel van deze middelen is. Ik merk dat we ons keer op keer vreselijk druk maken over deze middelen (zoals aanslagen) en dat we vaak onvoldoende beseffen waarom dit blijkbaar nodig is. Al deze openlijke of geheime aanslagen, evenals alle absurde wetten en maatregelen zijn vanuit de Schepping gezien alleen maar bedoeld om ons te helpen bewust te worden van onze eigen scheppingskracht. Wij scheppen onze eigen werkelijkheid, of we ons daarvan nu wel of niet bewust zijn. De oorzaak van alles in onze eigen werkelijkheid vinden we altijd en alleen in onszelf.
Laten we ons nu alsjeblieft realiseren dat we het allemaal zelf doen. Wij zijn één. Wie nog met eurotekens in de ogen naar medemensen kijkt, die snapt niet dat commercie en bewustzijnsontwikkeling haaks op elkaar staan. Wie meer geld vraagt dan nodig, die blokkeert daarmee de innerlijke groei. En wie meent dat de Good Guys strijden tegen de Bad Guys, die begrijpt nog niet dat dit een illusoire strijd is tegen de eigen schaduwen. Het verhaal van de strijd tussen Licht en Duisternis helpt ons hooguit om de sprong naar Krachtsbewustzijn te maken. Maar wie verder wil groeien zal dat waanidee toch echt moeten laten varen. En dat geldt ook voor alle fantasie over helpers uit de ruimte of afkomstig uit hogere werkelijkheden. Wij zijn zelf de helpers waar sommigen met smacht op zitten te wachten. Alleen wanneer wij hebben laten zien dat we onze eigen problemen door bewuste samenwerking hebben opgelost, dan hebben we bewezen het waard te zijn deel te nemen aan een veel grotere eenheid dan we ooit voor mogelijk hebben gehouden. Laten we tot die tijd alle channelings, onheilsprofetieën en doemscenario’s negeren, want ze helpen ons niet om de sprong naar Krachtsbewustzijn gevolgd door die naar Heelheidsbewustzijn te maken. En dat is toch echt het enige waar het allemaal om te doen is. Wie dat niet begrijpt, die zal gedurende dit laatste ‘gewone’ rondje steeds sterker met dit onbegrip worden geconfronteerd.
Dit artikel van Calleman (die dus 28-10-2011 aanhoudt als einddatum) heeft het over een viering in 2012 op 6 Juni wanneer Venus voor de tweede maal passeert (er is een window van 8 jaar Juni 2004 kwam hij de eerste keer langs en voor een volgend window moet je wachten tot 2117 uit mijn hoofd) .quote:'De maya-kalender en de transformatie van het bewustzijn' (-Carl Johan Calleman). Geeft uitgebreide informatie over de maya kalender en leert dat ze ons kan helpen met het voorbereiden op een nieuw bewustzijnskader. Dit is wat we volgens dat mooie boek dan kunnen verwachten na 28 oktober 2011 en na het einde van 2012:
"Zoals we in de geschiedenis van de mensheid hebben gezien duurt het een zekere tijd tot een nieuw bewustszijnkader zich volledig kan manifesteren. Het is niet meer dan realistisch om te verwachten dat iets vergelijksbaar het geval zal zijn nadat het verlichte universele bewustzijnskader op de dag 13.13.13.13.13.13.13.13.13.13 Ahau (28 oktober 2011) uiteindelijk als een Hemel gevestigd zal zijn. Ook al verdwijnt door de inwerking van deze energie de status van de mens als marionet van de schepping, het lijkt onwaarschijnlijk dat dit onmiddelijk in stabiele vormen zijn beslag zal krijgen. Vandaar dat het jaar 2012 ook een periode zou kunnen zijn waarin veel mensen manieren zullen moeten vinden om zich aan het nieuwe kader van kosmische bewustzijn aan te passen. Op zijn minst zullen we ons aan moeten passen aan het feit dat iedereen om ons heen verlicht is en zullen we het volle vertrouwen moeten hebben dat een millenium van vrede, het Gouden Zonnentijdperk, nu eindelijk op aarde is verschenen. Dit betekend niet dat er een 'nieuwe cyclus' begint. Dit is het eindpunt van de cycli.
Doordat in de Universele Onderwereld het ego is gedood zullen de Hemelen een bewustzijn ondersteunen dat vrij is van innerlijke conflicten en geen externe conflicten veroorzaakt. In het bijzonder het jaar 2012 zal nodig zijn om deze verlichte staat in een aantal individuen die er niet volledig op voorbereid zijn post te laten vatten. Voor de uiteindelijke indaling van het verlichte bewustzijn van de Universele Onderwereld zullen de vieringen ter gelegenheid van de Venus-overgang op 6 juni 2012 van groot belang zijn. Zij zullen een uiting van dankbaarheid zijn aan de goddelijke kosmos, die ons zo ver heeft gebracht.
Zowel christelijke als maya-bronnen spreken van een einde van de dood aan het einde van de tijd, en oosterse tradities zeggen dat de verlichte staat zonder dood is. De oude tradities wijzen allemaal in de zelfde richting: naar een tijdloze, verlichte staat van kosmische bewustzijn. We kunnen ons dan met techt afvragen wie in een dergelijke staat behoefte heeft aan een kalender? De maya-kalender zal geëindigd zijn en het gebruik ervan zinloos geworden. De kalender is als een trap die onmiskenbaar is om ons naar de top te voeren, maar die zijn doel verliest nadat we daar zijn aangekomen. In het jaar 2011, op een punt waar alle Onderwerelden de tzolkin-energie 13 Ahau zullen hebben bereikt, zal het goddelijke proces van de schepping zijn voltooid. Wat de 'toekomst' zal zijn is niet met de mayakalender te voorspellen, omdat de golfbeweging van alle Onderwerelden ten einde zullen zijn gelopen. Het is de aard van de verlichte mens om volledig vrij te zijn om zo te leven als hij of zij zelf wil. Door deze vrijheid en door de bevrijding van het goddelijke plan is de verdere toekomst van de mensheid onmogelijk te voorspellen. We zullen volledig vrij zijn om onze eigen bestemming uit te stippelen. De mensheid zal in ware vrijheid, vreugde en leven."
bron: http://groups.msn.com/Nieuwetijd/na20112012.msnw
Nog zo langquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:22 schreef Bastard het volgende:
Die datum, 6 juni 2012 zou best wel eens een belangrijke dag in de geschiedenis kunnen gaan worden.
Ik kan me het echt niet voorstellen ... iedereen om ons heen ... verlicht ?quote:Op zijn minst zullen we ons aan moeten passen aan het feit dat iedereen om ons heen verlicht is en zullen we het volle vertrouwen moeten hebben dat een millenium van vrede, het Gouden Zonnentijdperk, nu eindelijk op aarde is verschenen.
Het ego is gedood ? Geen conflicten meer ?quote:Doordat in de Universele Onderwereld het ego is gedood zullen de Hemelen een bewustzijn ondersteunen dat vrij is van innerlijke conflicten en geen externe conflicten veroorzaakt.
True ... persoonlijk probeer ik er zelf zoveel mogelijk aan te werken ... zo geef ik in het verkeer continu voorrang aan iedereenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
Die ego kwestie worstel ik ook mee inderdaad want het lijkt er op dat 'men' steeds egoistischer aan het worden is.
Is het niet bij het ritsen in het verkeer dat bijna iedereen egoistisch zijn plekje verdedigd, is het niet het vechten om een kledingstuk tijdens doldwaze winkeldagen, vechten om een parkeerplek want die was toch zeker van jou. Je kan de krant niet openslaan of er is sprake van egoisme in bijna alle onderdelen. Of je kan nog geen topic openslaan in sommige forums om te zien dat er sprake van heel veel egoistisch gedachtenwerk.
Ego speelt steeds meer een rol, of misschien valt het mij alleen meer op?
moeilijke naam = Quetzalcoatl ?quote:Volgens de maya's zou de verlichting komen wanneer de nood het hoogste is, wanneer er geen uitweg meer te vinden is dan zou er een herrijzenis wezen van hun god (moeilijke naam). Of bedoelen ze met verlichting 'licht uit onszelf' ?
We zouden een flinke impact nodig hebben om die verlichting te bewerktelligen een punt van no return, een kwestie van kiezen of delen.
in principe wordt dit egoisme ook versterkt door de media.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
Die ego kwestie worstel ik ook mee inderdaad want het lijkt er op dat 'men' steeds egoistischer aan het worden is.
Is het niet bij het ritsen in het verkeer dat bijna iedereen egoistisch zijn plekje verdedigd, is het niet het vechten om een kledingstuk tijdens doldwaze winkeldagen, vechten om een parkeerplek want die was toch zeker van jou. Je kan de krant niet openslaan of er is sprake van egoisme in bijna alle onderdelen. Of je kan nog geen topic openslaan in sommige forums om te zien dat er sprake van heel veel egoistisch gedachtenwerk.
Ego speelt steeds meer een rol, of misschien valt het mij alleen meer op?
juist, wou editten; maar heb links er nu bij gezetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
in principe wordt dit egoisme ook versterkt door de media.
slecht nieuws, nieuws met zonden, dat verkoopt, die kan je op de voorpagina zetten. wanneer is voor het laatst een nieuwsbericht geweest zonder doden,aanslagen of schandalen?
doordat je dit de hele tijd hoort ipv the good niews krijg je last van selective attention recall waardoor je alleen maar dingne kan herinneren doordat je als laatste iets slecht te hebben gezien. (anchors)
hierdoor herinner je makkelijker egoistische zaken, terwijl het net zo is als ik zou zeggen dat er veel gele auto's zijn en vervolgens zie jij overal gele auto's
In welke fase zitten we nu volgens dat cyclus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Summers het volgende:
Van 26 juli 2011 tot 25 juli 2012 is de jaar energie White Rhythmic Wizard Year
Voor de Universele onderwereld:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:44 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Zeggen de standen van het Mayacyclus iets over 15 oktober 2011?
Okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Voor de Universele onderwereld:
Day 1 van Mar 9 Mar 26 hoogtepunt op Mar 17-18 Stap: Zaaien
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5
Day 2 April 14 May 1 hoogtepunt op April 22-23 Stap: Ontkieming
Night 2 May 2 May 19 hoogtepunt op May 10-11 Stap: Reactie
Day 3 May 20 June 6 hoogtepunt op May 28-29 Stap: Uitloop
Night 3 June 7 June 24 hoogtepunt op Jun 15-16
Day 4 June 25 July 12 hoogtepunt op Jul 3-4 Stap: Blad groei
Night 4 July 13 July 30 hoogtepunt op Jul 21-22
Day 5 July 31 Aug 17 hoogtepunt op Aug 8-9 Stap: Ontluiken
Night 5 Aug 18 Sept 4 hoogtepunt op Aug 26-27 Stap: Vernietiging (oude gewoonte)
Day 6 Sept 5 Sept 22 hoogtepunt op Sept 13-14 Stap: Bloeien
Night 6 Sept 23 Oct 10 hoogtepunt op Oct 1-2
Day 7 Oct 11 Oct 28 hoogtepunt op Oct 19-20 Stap: Vruchten
Voor meer informatie over deze 9 dagen telling en de universele onderwereld verwijs ik naar het artikel van Calleman: 'March 9th, 2011: Dawn of the Unity Wave".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |