abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:47:04 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101370529
Hoewel ik zelf in heel destructieve buien was.. is er verder voor mij weinig gebeurd, gelukkig.
The truth was in here.
pi_101387805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Bastard het volgende:
Hoewel ik zelf in heel destructieve buien was.. is er verder voor mij weinig gebeurd, gelukkig.
Aan het verbouwen? 8-)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_101669713
Rust/Verwerkings-periode? Het is zo stil.. op naar het volgende hoogte/diepte-punt :Y).
  woensdag 7 september 2011 @ 13:09:40 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101669750
Nou ik zat al een paar keer te kijken naar vernietigingen van het oude.. maar zelfs de euro blijft vandaag staan. En Calleman.org heeft geen update nog :P
The truth was in here.
pi_101670275
Sinds een mailwisseling met hem ben ik wat anders gaan kijken naar zijn werk. Ik vond dat hij wat apart reageerde en op mij over kwam alsof hij een tunnelvisie heeft met 28-10-2011. Bepaalde dingen gaf hij totaal geen antwoord op of hij gaf een antwoord dat niet met de vraag te maken had. Anyway, ik ben wel benieuwd wat hij nu allemaal te zeggen heeft, al denk ik dat het allemaal van dezelfde koek is. Niet dat het uitmaakt, must be for a reason I guess ;).
  woensdag 7 september 2011 @ 13:38:25 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101670588
Met hem gemaild ja? Leuk!

Nou precies dat.. nu die eindtijd er aan zit te komen, wat hem betreft in ieder geval, ben ik wel erg benieuwd wat hij als uiteindelijke uitkomst zal gaan vermelden.
Misschien is de conclusie wel "we're all fucked" wat ook prima is, maar dan weet je iets.
The truth was in here.
pi_101673956
Ik denk nog steeds dat 28-10-2011 een belangrijke datum is, maar niet 'de' datum (als we al van een bepaalde datum uit moeten gaan). Calleman is een grote 'speler' met betrekking tot deze datum en misschien is dit wel een reden dat hij zo op deze datum hamert, hij is er echt van overtuigd en iets anders lijkt voor hem niet van belang.
  woensdag 7 september 2011 @ 15:53:49 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101675005
Nou ja zo overtuigd is hij dus wel van zijn gelijk. En toegegeven zijn model makes sence voor een groot deel kun je de geschiedenis er naast leggen en hele mooie overeenkomsten vinden met de krachten die toen golden vlgs de kalender. En nog steeds zijn de wendingen frapant te noemen dus wat dat betreft volg ik het graag.
Maar ben nu, nu we in de laatste eindsprint zitten wel erg aan het wachten op zn verklaringen eigenlijk.. hoe zouden we de uiteindelijk interpretatie moeten zien?
The truth was in here.
  vrijdag 23 september 2011 @ 08:40:58 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102288930
Vandaag nacht 6 ingegaan in de nieuwe telling. Helaas geen update vooralsnog http://www.calleman.com/
The truth was in here.
pi_102289971
Omg tijd gaat snel ... ik zie mezelf nog denken, amai 2011 gaat een speciaal jaar worden.
En nu ... nog 1 maand en het einde is er al ...
De uitleg dat alles 20x sneller gaat klopt voor mij alleszins al ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_102291313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
Omg tijd gaat snel ... ik zie mezelf nog denken, amai 2011 gaat een speciaal jaar worden.
En nu ... nog 1 maand en het einde is er al ...
De uitleg dat alles 20x sneller gaat klopt voor mij alleszins al ;)
We leven in september, niet in november :P
Maar dat dit jaar abnormaal hard gaat ervaar ik ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_102291439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
We leven in september, niet in november :P
Maar dat dit jaar abnormaal hard gaat ervaar ik ook.
November ?
Het is 28 oktober 2011
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:36:24 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102291493
Yep, het gaat als een dolle!
The truth was in here.
pi_102291640
Het is eigenlijk zoals Ian Xell Lungold zei ... het is niet tijd die versnelt ... het is de hoeveelheid gebeurtenissen/veranderingen die we moeten verwerken op een steeds kortere tijdspanne, dat ons een gevoel geeft dat tijd versnelt.
pi_102291701
en ik maar denken dat het een raar griepje was dat me zo licht in het hoofd maakt :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_102293192
Ha UncleScorp, ga jij uit van 28-10-2011?

In mijn belevenis gebeurd er inderdaad veel, maar niet '20 keer' zoveel als voorheen. Als je het bijvoorbeeld met de 8e cyclus vergelijkt en de komst van het internet, dan heb ik die verandering nog niet gezien in de 9e cyclus. Ik denk dat het bijvoorbeeld een doorbraak in de wetenschap zou kunnen zijn die echt de veranderingen gaan brengen waar we op wachten.

-edit-

Bedenk me net dat er altijd een 'voorschok' is, voorafgaand van het begin van een nieuwe cyclus. Dat zou ook hetgeen kunnen zijn dat we nu voelen. Tenminste, het voelt voor mij aan alsof we klaar gemaakt worden voor die laatste stap.
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:53:27 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102300942
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Trippii het volgende:

In mijn belevenis gebeurd er inderdaad veel, maar niet '20 keer' zoveel als voorheen. Als je het bijvoorbeeld met de 8e cyclus vergelijkt en de komst van het internet, dan heb ik die verandering nog niet gezien in de 9e cyclus. Ik denk dat het bijvoorbeeld een doorbraak in de wetenschap zou kunnen zijn die echt de veranderingen gaan brengen waar we op wachten.

-edit-

Bedenk me net dat er altijd een 'voorschok' is, voorafgaand van het begin van een nieuwe cyclus. Dat zou ook hetgeen kunnen zijn dat we nu voelen. Tenminste, het voelt voor mij aan alsof we klaar gemaakt worden voor die laatste stap.
Ik weet het niet, heb alleen een gevoel van "we hebben het ergste nog niet gehad" aan gekkigheid. Vraag me werkelijk af wanneer we een aantal rustige jaren gaan krijgen.
The truth was in here.
pi_102301901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Trippii het volgende:

-edit-

Die wetenschappelijke doorbraak is er nu zeer waarschijnlijk met die neutrinos van CERN die sneller dan licht lijken te gaan...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_102303165
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik weet het niet, heb alleen een gevoel van "we hebben het ergste nog niet gehad" aan gekkigheid. Vraag me werkelijk af wanneer we een aantal rustige jaren gaan krijgen.
Dat denk ik dus ook. Ik denk zelfs dat dit allemaal nog 'peanuts' is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Die wetenschappelijke doorbraak is er nu zeer waarschijnlijk met die neutrinos van CERN die sneller dan licht lijken te gaan...
Ik denk dat dit slechts een onderdeel van is, al zal het wel een hele belangrijke zijn natuurlijk. Much much more to come.
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:28:45 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102306090
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:00 schreef Trippii het volgende:

Ik denk dat dit slechts een onderdeel van is, al zal het wel een hele belangrijke zijn natuurlijk. Much much more to come.
Sneeuwbaleffecten?
The truth was in here.
pi_102311611
Als de maatschappij om zal moeten gaan naar een nieuwe manier van denken, dan zal de meerderheid van de mensheid hieraan mee moeten willen werken. Het simpelweg niet geinteresseerd zijn of vast zitten in patronen maakt dit niet mogelijk. Het internet en rampen als 9/11 van de 8e cyclus heeft veel mensen geschokt en wakker gemaakt of in ieder geval uit standaard denkpatronen gehaald. Veel mensen zijn al over naar een nieuwe manier van denken of zijn er nog mee bezig, maar nog niet genoeg.

Wat is een nog grotere en/of effectievere manier voor de 9e en laatste cyclus (die ik dus nog niet gezien heb)? Ik denk als iedereen de dood voor ogen ziet. Dit is een van de weinige manieren om bewijs van spreken met een enkel moment, iemand direct tot inkeer te kunnen laten komen. Mijn gedachte is dus dat het zal kunnen gaan lijken alsof de wereld letterlijk vergaat, op welke manier dan ook.

Ter aanvulling: Dingen als de New World Order.. don't be afraid, het brengt ons alleen dichter naar waar we moeten zijn. Lees veel berichten over een fake ufo invasion en dat dat de laatste zet zou zijn.. ik zou niet weten of het gebeurd of niet.. maar denk toch dat 'aardig wat mensen' de dood in ogen zullen kijken ;).

Chaos.. sure, maar dat is het sowieso al. Meer dan dat de chaos erg is, is dat het nodig is.
pi_102472846
Niemand gedachten over dit alles? Ben benieuwd naar andere of aanvullende visies en hoe er over die van mij word gedacht.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:23:55 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102475183
Eindtijd , op naar een galactisch bewustzijn doet me toch richting aliens denken
maar er zal denk ik wel iets gebeuren wat iedereen terugsmijt op zichzelf , misschien zijn dat de 3 dagen duisternis wel , ( hopi ) leegte voelen , het vuur dat binnenin brand , keuze maken .
Er is zoveel en voor hetzelfde geld gebeurd er iets wat niemand had bedacht .
Iedereen de dood in ogen kijken , zou zomaar kunnen , interessante tijden en laat de verandering maar komen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 28 september 2011 @ 23:16:14 #49
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_102497232
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:23 schreef Summers het volgende:
Eindtijd , op naar een galactisch bewustzijn doet me toch richting aliens denken
maar er zal denk ik wel iets gebeuren wat iedereen terugsmijt op zichzelf , misschien zijn dat de 3 dagen duisternis wel , ( hopi ) leegte voelen , het vuur dat binnenin brand , keuze maken .
Er is zoveel en voor hetzelfde geld gebeurd er iets wat niemand had bedacht .
Iedereen de dood in ogen kijken , zou zomaar kunnen , interessante tijden en laat de verandering maar komen .
Hm, dat is vrij verontrustend... ;(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 29 september 2011 @ 05:42:31 #50
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102501954
Eindtijd, ik denk meer einde van 'tijd'. Ik probeer er veel over te denken, maar heb het gevoel dat mijn hersenen dat (nog?) Niet aankunnen, ofzo. Of klinkt dat raar?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')