Aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Bastard het volgende:
Hoewel ik zelf in heel destructieve buien was.. is er verder voor mij weinig gebeurd, gelukkig.
We leven in september, niet in novemberquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
Omg tijd gaat snel ... ik zie mezelf nog denken, amai 2011 gaat een speciaal jaar worden.
En nu ... nog 1 maand en het einde is er al ...
De uitleg dat alles 20x sneller gaat klopt voor mij alleszins al
November ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
We leven in september, niet in november
Maar dat dit jaar abnormaal hard gaat ervaar ik ook.
Ik weet het niet, heb alleen een gevoel van "we hebben het ergste nog niet gehad" aan gekkigheid. Vraag me werkelijk af wanneer we een aantal rustige jaren gaan krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Trippii het volgende:
Ha UncleScorp, ga jij uit van 28-10-2011?
In mijn belevenis gebeurd er inderdaad veel, maar niet '20 keer' zoveel als voorheen. Als je het bijvoorbeeld met de 8e cyclus vergelijkt en de komst van het internet, dan heb ik die verandering nog niet gezien in de 9e cyclus. Ik denk dat het bijvoorbeeld een doorbraak in de wetenschap zou kunnen zijn die echt de veranderingen gaan brengen waar we op wachten.
-edit-
Bedenk me net dat er altijd een 'voorschok' is, voorafgaand van het begin van een nieuwe cyclus. Dat zou ook hetgeen kunnen zijn dat we nu voelen. Tenminste, het voelt voor mij aan alsof we klaar gemaakt worden voor die laatste stap.
Die wetenschappelijke doorbraak is er nu zeer waarschijnlijk met die neutrinos van CERN die sneller dan licht lijken te gaan...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Trippii het volgende:
Ha UncleScorp, ga jij uit van 28-10-2011?
In mijn belevenis gebeurd er inderdaad veel, maar niet '20 keer' zoveel als voorheen. Als je het bijvoorbeeld met de 8e cyclus vergelijkt en de komst van het internet, dan heb ik die verandering nog niet gezien in de 9e cyclus. Ik denk dat het bijvoorbeeld een doorbraak in de wetenschap zou kunnen zijn die echt de veranderingen gaan brengen waar we op wachten.
-edit-
Bedenk me net dat er altijd een 'voorschok' is, voorafgaand van het begin van een nieuwe cyclus. Dat zou ook hetgeen kunnen zijn dat we nu voelen. Tenminste, het voelt voor mij aan alsof we klaar gemaakt worden voor die laatste stap.
Dat denk ik dus ook. Ik denk zelfs dat dit allemaal nog 'peanuts' is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb alleen een gevoel van "we hebben het ergste nog niet gehad" aan gekkigheid. Vraag me werkelijk af wanneer we een aantal rustige jaren gaan krijgen.
Ik denk dat dit slechts een onderdeel van is, al zal het wel een hele belangrijke zijn natuurlijk. Much much more to come.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Die wetenschappelijke doorbraak is er nu zeer waarschijnlijk met die neutrinos van CERN die sneller dan licht lijken te gaan...
Sneeuwbaleffecten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:00 schreef Trippii het volgende:
Ik denk dat dit slechts een onderdeel van is, al zal het wel een hele belangrijke zijn natuurlijk. Much much more to come.
Hm, dat is vrij verontrustend...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:23 schreef Summers het volgende:
Eindtijd , op naar een galactisch bewustzijn doet me toch richting aliens denken
maar er zal denk ik wel iets gebeuren wat iedereen terugsmijt op zichzelf , misschien zijn dat de 3 dagen duisternis wel , ( hopi ) leegte voelen , het vuur dat binnenin brand , keuze maken .
Er is zoveel en voor hetzelfde geld gebeurd er iets wat niemand had bedacht .
Iedereen de dood in ogen kijken , zou zomaar kunnen , interessante tijden en laat de verandering maar komen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |