Ramadan is de negende maand van de Islamitische kalender en tevens de vastenmaand welke wordt afgesloten met het suikerfeest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
hoi mensen (salaam, shalom, goedenacht).
vergeten we niet onze broeders en zusters te helpen met zakaat?
midden-afrika heeft het hard nodig.
http://www.islamic-relief.nl/ e.d.
Als in: waar je die info vandaan hebt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het bezwaar is niet op inhoud van je uitgangspunt, maar hoe je het verworven hebt.
Meer de wijze waarop. --> Dogma. totalitair.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als in: waar je die info vandaan hebt?
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah wa barakathu.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah wa barakathu.
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah wa barakathu.
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer de wijze waarop. --> Dogma. totalitair.
Omdat ik ook meedoe. Dank u.quote:
Over ca. een uur zullen veel moslim magen het te verduren te krijgen.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Over ca. een uur zullen veel moslim magen het te verduren te krijgen.
Of Joden die "Mein Kampf" lezenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.
Maar genoeg moslims die de bijbel erbij pakken en daarvan de info vandaan halen, of andersom. Christenen die de koran lezen.
Blind volgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.
Maar genoeg moslims die de bijbel erbij pakken en daarvan de info vandaan halen, of andersom. Christenen die de koran lezen.
You winquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.
Ja kan toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of Joden die "Mein Kampf" lezen
Haha ja dat ook.quote:
Mierenneukerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blind volgen.
Uiteraard, maar het lezen zegt niets over hoe je er mee omgaat
Mijn hart is vol met jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haha ja dat ook.![]()
Waar het hart van vol is hè
Ik heb chips op, spijt for life.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om eten te pakken.
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soennah is niet mierenneuken.
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb chips op, spijt for life.
Ja dat las ik ja.quote:
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.
Dat heb ik dus nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat sommige Joden het niet eens durven toch?
Mensen die een mening hebben opgelegd gekregen zonder enig vermogen buiten die kaders te redeneren, dat als absolute maatstaf hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?
Ja, ik begrijp idd wel wat jij en Weissman bedoelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die een mening hebben opgelegd gekregen zonder enig vermogen buiten die kaders te redeneren, dat als absolute maatstaf hebben.
slaap je vroeg normaal gesproken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef o.us het volgende:
Ik heb niet eens echt zin meer in sahur.. waarom weet ik niet. Al de laatste tijd paar dagen was het zo.
Kwaliteitspost. Barik Allah fiek, wa salam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
Telepathie hier. Ik dacht net nog waar is dat Irakeesje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
Dan ben jij niet dogmatisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp idd wel wat jij en Weissman bedoelen.
I'll take that as positive.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben jij niet dogmatisch.
Extra zakaat geven kan geen kwaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
Uiteraard, uiteraard!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I'll take that as positive.
Je moet wat midden in de nacht.quote:
Ik zie het nu voor me héquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet wat midden in de nacht.
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Barik Allah fiek, wa salam.
haha spooky!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Telepathie hier. Ik dacht net nog waar is dat Irakeesje.
Wa iyaki.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!
Allah barak fik.
haha incl helm en alles. is eens wat anders dan die andere standaard twee pakken van mij.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!
Allah barak fik.
Ik begin wat te vrezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
haha incl helm en alles. is eens wat anders dan die andere standaard twee pakken van mij.
Wat dan.quote:
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ouders die straks wakker worden met de gebruikelijke speech: ben je nou de hele nacht opgebleven!?![]()
![]()
![]()
Mooizo je kent je plaats.quote:
Ben ik ook aan het doen. Mijn doel was hem uit te lezen maar loop zwaar achter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.
Win.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.
Win.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
of zeg dat je niet-moslims on the interwebz heb overgehaald om zich te bekeren
leugens verzinnen in een Ramadan topic, de ironie
Moest lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Is maar een grapje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof dat nooit gebeurd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi dat je het doet iig. In het Arabisch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen. Mijn doel was hem uit te lezen maar loop zwaar achter.!
Arabisch kan ik niet, dus gewoon NL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mooi dat je het doet iig. In het Arabisch?
Is best moeilijk ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Arabisch kan ik niet, dus gewoon NL.
Nou lees die post nog eens na dan.quote:
Terugsturen die gelukzoeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb hier een mug die ook aan de sahur wilkonjow allochtoon.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Btw: Griekjeee is bekeerd naar de Islam.
Beetje vroeg, Suikerfeest is pas over twee wekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Nee, serieus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Beetje vroeg, Suikerfeest is pas over twee weken.
Dank u.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Beetje vroeg, Suikerfeest is pas over twee weken.
Ook echt via imam etc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Paar dagen nu.quote:
Mashallah. Sorry, dacht een grapquote:
Dan heb ik m'n studie Arabisch afgerond en kan ik hopelijk ook de Koran in Arabisch.quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]. Ik moest wel een beetje lachen hoor.
Insha'allahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan heb ik m'n studie Arabisch afgerond en kan ik hopelijk ook de Koran in Arabisch.
Tenminste, als je daar op doelde.
No problem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha
Sorry, dacht dat het een grap was.
Op feestdagen en evenementen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trigger, ben jij nou wel of geen moslim?
Aha oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op feestdagen en evenementen.
Op feestdagen en evenementen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.
Maar verder geloof je wel?
Profiteur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:13 schreef Baghdaddy het volgende:
Trigger, ik ben aan FOK begonnen door jou.
Ik las ooit over je verhaal (geloof) en had me hier geregistreerd zodat ik je een PM kon sturen en dat deed ikquote:
Dat is best tijdje terug toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:16 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik las ooit over je verhaal (geloof) en had me hier geregistreerd zodat ik je een PM kon sturen en dat deed ik ;') .
Haha ja ik stuurde je een PM uit het niets na het registreren omdat ik geinteresseerd wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is best tijdje terug toch?
Kreeg je antwoord?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha ja ik stuurde je een PM uit het niets na het registreren omdat ik geinteresseerd was.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Eet smakelijk en slaap lekker mensen!
flauwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja je mag al een tijdje niet meer eten of drinken overdag. boefje!
Shit man, ik dacht echt dat het vasten in december begon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja je mag al een tijdje niet meer eten of drinken overdag. boefje!
Een Turk met zo'n avatar en dan over schamen bij anderen pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jullie nodigen mij niet uit!.
Je moet je schamen.
Het sarcastische van mijn UI niet begrijpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Een Turk met zo'n avatar en dan over schamen bij anderen praten
Niemand begrijp hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Het sarcastische van mijn UI niet begrijpen._!
o.us niet doorhebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
Mij niet doorhebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent overtroffen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
iets met succes en troll
*high-five*
Excusesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jullie nodigen mij niet uit!.
Je moet je schamen.
Eten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef o.us het volgende:
Jullie moesten eens weten wat ik op had
In meerdere mate wel ja.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef o.us het volgende:
Jullie moesten eens weten wat ik op had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh en:Je bent aangekomen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dan schiet je weinig op idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef detandenfee het volgende:
dat is wel zo maarja, s'avonds na het eten is het eerste wat ik doe cigaret opsteken. het komt niet eens in me op van om te mindere/stoppen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef coban het volgende:
Pff ja man ik heb ook zo'n zin in een sigaret
Roken is voor losersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:22 schreef detandenfee het volgende:
coban probeert te stoppen met roken ?
eeeehmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef coban het volgende:
[..]
Roken is voor loserseckte bazen proppen de uitlaat van een auto in hun bek.
Bestaan die echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:42 schreef detandenfee het volgende:
er zijn mensen die niet eten en drinken, maar wel rokenen dan zeggen ze ook nog heel trots dat ze aan het vasten zijn
Ja echt he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef detandenfee het volgende:
ik dacht eerst dat ze een grapje maakten, maar na een paar uur samen te zijn en hun nog steeds niet heb zien drinken of eten, maar wel roken, drong het pas tot me door. hoe kom je dr op, kan je net zo goed gelijk naar mac of kfc gaan dikke menu bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Amien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.Feyenoord Rotterdam
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Omg lijkt te erg om waar te zijn. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
Ameen.
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:01 schreef Triggershot het volgende:
Amien, kreeg er ook een brok van in mijn keel idd.
Dat plaatst je vasten en klagen wel in een ander daglicht.
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Ook een hartverscheurende foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Same here.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ook een hartverscheurende foto:Oi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Feyenoord Rotterdam
Wij in het westen denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Enorm![]()
weet verder niet wie of wat je met "wij" bedoelt.
Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.
Kom ook wel van die mensen tegen idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je iemand op het feit aanspreekt die zich een moslim noemt en ten onrechte niet vast en hun situatie vergelijkt met die in Afrika, lachen ze je uit. Maar die foto zegt wat anders en geeft mij gelijk...
Hun iftar is uitverkocht en is in Amsterdam. Weet niet welke van de twee ik erger moet vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren.
Hoef je mij niet te vertellen, ben met je eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor moslims. Breng het soms ter sprake maar krijg dan gauw rare blikken.
Jij bent dan ook een baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef o.us het volgende:
Hoef je mij niet te vertellen, ben met je eens.
Zo slecht.quote:
Heb ff gegoogled en blijkbaar heb je gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Klopt het dat als je in een hoge woontoren woont in bij voorbeeld Dubai dat je dan een paar minuten later pas mag eten dan iemand die op de begane grond staat? Dit zou komen doordat je op bij voorbeeld de 81ste verdieping de zon langer zou zien....mijn Turks en Marokkaanse collegaatjes met wie ik gister ging eten wisten van niets.
quote:“Burj Khalifa is almost 1 km high, which means people in higher floors can still see the sun after it has set on the ground,” Ahmed Abdul Aziz al-Haddad told Reuters. “Therefore, they can’t break their fast like the rest of the city.”
Al-Qubaisi told AP the decree is similar to those relating to Muslims traveling on airplanes, and harkens back to a time when people living in the mountains broke their fast after those at lower elevations.
Waarom je soep laten staan dan? Vast je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef LoveProfuzion het volgende:
Thanx, ging dus gister uit eten met mijn collega's en had het al moeilijk genoeg mijn soepje te moeten laten staan tot het tijd was om te eten....laat staan als je de hele dag niet zou eten.
Dit is zoooo mijn toekomstquote:
4 dagen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben ze ook echt veel aan, duurt nog maar 4 dagen.
Ze willen ook controleren op de feestdagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
31e is toch suikerfeest? of 1 september weenie.
Oh zie het nu pas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze willen ook controleren op de feestdagen.
goede vraag opzich, met verlof is natuurlijk niet spijbelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh zie het nu pas.Had het artikel alleen beetje gescand.
Dus ze gaan geen verlof meer toestaan voor suikerfeest?_!
Jaja, weet ik welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Einde van de Ramadan is nooit van te voren bekend, enkel via maan bezichtigen.
Wtf.quote:
Op straat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Zo, net een lange gebed gehad op straat. Een lange do'aa + een lange geniale poetry en de koran afgesloten.
Yep, in Egypte.quote:
Hamdulilahquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:28 schreef o.us het volgende:
Gezin geholpen via Islamic Relief. Voel me wel wat beter eerlijk gezegd
.
Oooh wat nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Yep, in Egypte.![]()
Hehe, alle auto's willen dan via die straat een shortcut nemen, maar dan zien ze ons bidden gaan ze weer terug.
Ik kijk het wel tegen de maghrib aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoelaat weten ze het? Rond 5 uur toch
Tijdens suikerfeest weten ze het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoelaat weten ze het? Rond 5 uur toch
Is tegenwoordig gewoon te berekenen met alle technologie, is veel nauwkeuriger dan het oogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Einde van de Ramadan is nooit van te voren bekend, enkel via maan bezichtigen.
Ik vind het ook wel jammer dat het bijna voorbij is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kijk het wel tegen de maghrib aan. Het was al hamdoulilah een mooie maand om naar terug te kijken, religieus en persoonlijk. Wat mij betreft is het woensdag pas suikerfeest.
De gezelligheid ga ik echt zwaar missen!
Neem een Fok! abo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik verdien nu trouwens ook gewoon m'n geld, wat is een goede manier om Fitre af te dragen?
Oh en ergens anders niet wou je zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de zwerver: Hier zijn ze niet. Ik denk dat ze daar ook geen behoefte aan hebben aangezien zwerver zijn in Nederland vaak gewoon een keuze is.
Niet altijd. Er loopt hier in den haag een marokkaanse zwerver rond met een tragisch verhaal en zwaar aan de alcohol. Of hem dan helpen haram is week niet maar ik ben geen moslimquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En nu serieus
Voor de zwerver: Hier zijn ze niet. Ik denk dat ze daar ook geen behoefte aan hebben aangezien zwerver zijn in Nederland vaak gewoon een keuze is.
Er zijn een heleboel speciaal voor ramadan opgerichte islamitische doelen die naar armere landen als somalie enzo geld overmaken. Kijk anders even op google?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En nu serieus
Succes is een keuze.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh en ergens anders niet wou je zeggen
Dit is Zeeland vriend. Niet de rare grote stad. Hier is het een keuzequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niet altijd. Er loopt hier in den haag een marokkaanse zwerver rond met een tragisch verhaal en zwaar aan de alcohol. Of hem dan helpen haram is week niet maar ik ben geen moslim
Ah okay. Giro 888 danquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is Zeeland vriend. Niet de rare grote stad. Hier is het een keuze
Grote stad kom ik niet in
Heb een ongeveer twee uur durende hoorcollege morgen en ben klaar voor twaalf uur, daar ga ik toch geen verlof voor opvragenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Eid mubarak iedereen!!
Wie moet er morgen gewoon naar school/werk?
Gebed is in R'dam om 8:30.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef rakotto het volgende:
Morgen het gebed om 6 uur 's morgens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft Sami Yusuf toch relaxte nummers.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft Sami Yusuf toch relaxte nummers.
Nee okequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb een ongeveer twee uur durende hoorcollege morgen en ben klaar voor twaalf uur, daar ga ik toch geen verlof voor opvragen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef Weissman het volgende:
van die liev uitziende schattige moslim artiestjes die inspelen op het schuldgevoel van mensen wat zijn oorsprong heeft in de religie![]()
![]()
Luister dan dit ofzo
Vanaf 00:58![]()
![]()
Shattering the skies above
I want to destroy all that you love
Shattering the skies above
I wont rest 'till I am drenched in blood
Take me into the seas
So i can clean off this disease
Death will complete me
It's what I need
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel mooi!quote:
Kan nooit zo'n groot verschil zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Middelburg rond 7 uur ofzo?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes. Partyhard enzo. Op de islamitische manier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Morgen Suikerfeest! (of droom ik nog)
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOOD.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Yes. Partyhard enzo. Op de islamitische manier.
MIDDELBURG için bayram namazı saati: 07 42quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan nooit zo'n groot verschil zijn.
Nee echt niet. Ik heb de officiele poster van de moskee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MIDDELBURG için bayram namazı saati: 07 42
ROTTERDAM için bayram namazı saati: 07 38
Je bent straks een uur te laat vrind
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Hoe hard kan je falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.turkinfo.nl/ha(...)namazi-saatleri.htmlquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik heb de officiele poster van de moskee.
Marokkanen zijn altijd een uur te laat. Dat weet je toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.turkinfo.nl/ha(...)namazi-saatleri.html
TurkInfo altijd nummer bir lan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn altijd een uur te laat. Dat weet je toch.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn altijd een uur te laat. Dat weet je toch.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfkritiek is goed. Jeweetzelluf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |