Ramadan is de negende maand van de Islamitische kalender en tevens de vastenmaand welke wordt afgesloten met het suikerfeest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
hoi mensen (salaam, shalom, goedenacht).
vergeten we niet onze broeders en zusters te helpen met zakaat?
midden-afrika heeft het hard nodig.
http://www.islamic-relief.nl/ e.d.
Als in: waar je die info vandaan hebt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het bezwaar is niet op inhoud van je uitgangspunt, maar hoe je het verworven hebt.
Meer de wijze waarop. --> Dogma. totalitair.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als in: waar je die info vandaan hebt?
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah wa barakathu.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah wa barakathu.
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah wa barakathu.
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer de wijze waarop. --> Dogma. totalitair.
Omdat ik ook meedoe. Dank u.quote:
Over ca. een uur zullen veel moslim magen het te verduren te krijgen.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Over ca. een uur zullen veel moslim magen het te verduren te krijgen.
Of Joden die "Mein Kampf" lezenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.
Maar genoeg moslims die de bijbel erbij pakken en daarvan de info vandaan halen, of andersom. Christenen die de koran lezen.
Blind volgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.
Maar genoeg moslims die de bijbel erbij pakken en daarvan de info vandaan halen, of andersom. Christenen die de koran lezen.
You winquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.
Ja kan toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of Joden die "Mein Kampf" lezen
Haha ja dat ook.quote:
Mierenneukerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blind volgen.
Uiteraard, maar het lezen zegt niets over hoe je er mee omgaat
Mijn hart is vol met jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haha ja dat ook.![]()
Waar het hart van vol is hè
Ik heb chips op, spijt for life.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om eten te pakken.
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soennah is niet mierenneuken.
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb chips op, spijt for life.
Ja dat las ik ja.quote:
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.
Dat heb ik dus nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat sommige Joden het niet eens durven toch?
Mensen die een mening hebben opgelegd gekregen zonder enig vermogen buiten die kaders te redeneren, dat als absolute maatstaf hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?
Ja, ik begrijp idd wel wat jij en Weissman bedoelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die een mening hebben opgelegd gekregen zonder enig vermogen buiten die kaders te redeneren, dat als absolute maatstaf hebben.
slaap je vroeg normaal gesproken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef o.us het volgende:
Ik heb niet eens echt zin meer in sahur.. waarom weet ik niet. Al de laatste tijd paar dagen was het zo.
Kwaliteitspost. Barik Allah fiek, wa salam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
Telepathie hier. Ik dacht net nog waar is dat Irakeesje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
Dan ben jij niet dogmatisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp idd wel wat jij en Weissman bedoelen.
I'll take that as positive.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben jij niet dogmatisch.
Extra zakaat geven kan geen kwaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
Uiteraard, uiteraard!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I'll take that as positive.
Je moet wat midden in de nacht.quote:
Ik zie het nu voor me héquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet wat midden in de nacht.
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Barik Allah fiek, wa salam.
haha spooky!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Telepathie hier. Ik dacht net nog waar is dat Irakeesje.
Wa iyaki.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!
Allah barak fik.
haha incl helm en alles. is eens wat anders dan die andere standaard twee pakken van mij.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!
Allah barak fik.
Ik begin wat te vrezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
haha incl helm en alles. is eens wat anders dan die andere standaard twee pakken van mij.
Wat dan.quote:
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ouders die straks wakker worden met de gebruikelijke speech: ben je nou de hele nacht opgebleven!?![]()
![]()
![]()
Mooizo je kent je plaats.quote:
Ben ik ook aan het doen. Mijn doel was hem uit te lezen maar loop zwaar achter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.
Win.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.
Win.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
of zeg dat je niet-moslims on the interwebz heb overgehaald om zich te bekeren
leugens verzinnen in een Ramadan topic, de ironie
Moest lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Is maar een grapje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof dat nooit gebeurd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi dat je het doet iig. In het Arabisch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen. Mijn doel was hem uit te lezen maar loop zwaar achter.!
Arabisch kan ik niet, dus gewoon NL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mooi dat je het doet iig. In het Arabisch?
Is best moeilijk ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Arabisch kan ik niet, dus gewoon NL.
Nou lees die post nog eens na dan.quote:
Terugsturen die gelukzoeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb hier een mug die ook aan de sahur wilkonjow allochtoon.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Btw: Griekjeee is bekeerd naar de Islam.
Beetje vroeg, Suikerfeest is pas over twee wekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Btw: Griekjeee is bekeerd naar de Islam.
Nee, serieus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Beetje vroeg, Suikerfeest is pas over twee weken.
Dank u.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Beetje vroeg, Suikerfeest is pas over twee weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |