Blind volgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat kan. Al weet ik niet precies wat je met dogma bedoelt.
Maar genoeg moslims die de bijbel erbij pakken en daarvan de info vandaan halen, of andersom. Christenen die de koran lezen.
You winquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.
Ja kan toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of Joden die "Mein Kampf" lezen
Haha ja dat ook.quote:
Mierenneukerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleekom salaam wa rahmat Allah Soebhana wa Te'ala wa barakathu.
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blind volgen.
Uiteraard, maar het lezen zegt niets over hoe je er mee omgaat
Mijn hart is vol met jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haha ja dat ook.![]()
Waar het hart van vol is hè
Ik heb chips op, spijt for life.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om eten te pakken.
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soennah is niet mierenneuken.
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb chips op, spijt for life.
Ja dat las ik ja.quote:
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |