Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blind volgen.
Uiteraard, maar het lezen zegt niets over hoe je er mee omgaat
Mijn hart is vol met jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haha ja dat ook.![]()
Waar het hart van vol is hè
Ik heb chips op, spijt for life.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om eten te pakken.
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar iets lezen hoeft toch niet te betekenen dat je diezelfde uitgangspunten moet innemen.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soennah is niet mierenneuken.
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb chips op, spijt for life.
Ja dat las ik ja.quote:
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correct, maar dan spreken we ook niet over een van te voren ingenomen uitgangspunt.
Dat heb ik dus nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom? Dadelijk opgeblazen gevoel alles.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat sommige Joden het niet eens durven toch?
Mensen die een mening hebben opgelegd gekregen zonder enig vermogen buiten die kaders te redeneren, dat als absolute maatstaf hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je bedoelt mensen die sowieso nog geen mening gevormd hebben?
Ja, ik begrijp idd wel wat jij en Weissman bedoelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die een mening hebben opgelegd gekregen zonder enig vermogen buiten die kaders te redeneren, dat als absolute maatstaf hebben.
slaap je vroeg normaal gesproken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef o.us het volgende:
Ik heb niet eens echt zin meer in sahur.. waarom weet ik niet. Al de laatste tijd paar dagen was het zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |