Uiteraard, uiteraard!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I'll take that as positive.
Je moet wat midden in de nacht.quote:
Ik zie het nu voor me héquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet wat midden in de nacht.
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Barik Allah fiek, wa salam.
haha spooky!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Telepathie hier. Ik dacht net nog waar is dat Irakeesje.
Wa iyaki.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!
Allah barak fik.
haha incl helm en alles. is eens wat anders dan die andere standaard twee pakken van mij.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
kan dit (zakaat/donatie) niet in de op? is best belangrijk en vooral tijdens deze moeilijke tijden in Africa!
Allah barak fik.
Ik begin wat te vrezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
haha incl helm en alles. is eens wat anders dan die andere standaard twee pakken van mij.
Wat dan.quote:
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ouders die straks wakker worden met de gebruikelijke speech: ben je nou de hele nacht opgebleven!?![]()
![]()
![]()
Mooizo je kent je plaats.quote:
Ben ik ook aan het doen. Mijn doel was hem uit te lezen maar loop zwaar achter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeg: Ik was Koran aan het lezen.
Win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |