goede vraag opzich, met verlof is natuurlijk niet spijbelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh zie het nu pas.Had het artikel alleen beetje gescand.
Dus ze gaan geen verlof meer toestaan voor suikerfeest?_!
Jaja, weet ik welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Einde van de Ramadan is nooit van te voren bekend, enkel via maan bezichtigen.
Wtf.quote:
Op straat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef rakotto het volgende:
Zo, net een lange gebed gehad op straat. Een lange do'aa + een lange geniale poetry en de koran afgesloten.
Yep, in Egypte.quote:
Hamdulilahquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:28 schreef o.us het volgende:
Gezin geholpen via Islamic Relief. Voel me wel wat beter eerlijk gezegd
.
Oooh wat nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Yep, in Egypte.![]()
Hehe, alle auto's willen dan via die straat een shortcut nemen, maar dan zien ze ons bidden gaan ze weer terug.
Ik kijk het wel tegen de maghrib aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoelaat weten ze het? Rond 5 uur toch
Tijdens suikerfeest weten ze het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoelaat weten ze het? Rond 5 uur toch
Is tegenwoordig gewoon te berekenen met alle technologie, is veel nauwkeuriger dan het oogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Einde van de Ramadan is nooit van te voren bekend, enkel via maan bezichtigen.
Ik vind het ook wel jammer dat het bijna voorbij is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kijk het wel tegen de maghrib aan. Het was al hamdoulilah een mooie maand om naar terug te kijken, religieus en persoonlijk. Wat mij betreft is het woensdag pas suikerfeest.
De gezelligheid ga ik echt zwaar missen!
Neem een Fok! abo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik verdien nu trouwens ook gewoon m'n geld, wat is een goede manier om Fitre af te dragen?
Oh en ergens anders niet wou je zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de zwerver: Hier zijn ze niet. Ik denk dat ze daar ook geen behoefte aan hebben aangezien zwerver zijn in Nederland vaak gewoon een keuze is.
Niet altijd. Er loopt hier in den haag een marokkaanse zwerver rond met een tragisch verhaal en zwaar aan de alcohol. Of hem dan helpen haram is week niet maar ik ben geen moslimquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En nu serieus
Voor de zwerver: Hier zijn ze niet. Ik denk dat ze daar ook geen behoefte aan hebben aangezien zwerver zijn in Nederland vaak gewoon een keuze is.
Er zijn een heleboel speciaal voor ramadan opgerichte islamitische doelen die naar armere landen als somalie enzo geld overmaken. Kijk anders even op google?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En nu serieus
Succes is een keuze.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh en ergens anders niet wou je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |