eeeehmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef coban het volgende:
[..]
Roken is voor loserseckte bazen proppen de uitlaat van een auto in hun bek.
Bestaan die echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:42 schreef detandenfee het volgende:
er zijn mensen die niet eten en drinken, maar wel rokenen dan zeggen ze ook nog heel trots dat ze aan het vasten zijn
Ja echt he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef detandenfee het volgende:
ik dacht eerst dat ze een grapje maakten, maar na een paar uur samen te zijn en hun nog steeds niet heb zien drinken of eten, maar wel roken, drong het pas tot me door. hoe kom je dr op, kan je net zo goed gelijk naar mac of kfc gaan dikke menu bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Amien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.Feyenoord Rotterdam
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Omg lijkt te erg om waar te zijn. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
Ameen.
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:01 schreef Triggershot het volgende:
Amien, kreeg er ook een brok van in mijn keel idd.
Dat plaatst je vasten en klagen wel in een ander daglicht.
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Ook een hartverscheurende foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Same here.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ook een hartverscheurende foto:Oi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Feyenoord Rotterdam
Wij in het westen denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Enorm![]()
weet verder niet wie of wat je met "wij" bedoelt.
Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.
Kom ook wel van die mensen tegen idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je iemand op het feit aanspreekt die zich een moslim noemt en ten onrechte niet vast en hun situatie vergelijkt met die in Afrika, lachen ze je uit. Maar die foto zegt wat anders en geeft mij gelijk...
Hun iftar is uitverkocht en is in Amsterdam. Weet niet welke van de twee ik erger moet vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |