quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ook een hartverscheurende foto:Oi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Feyenoord Rotterdam
Wij in het westen denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Enorm![]()
weet verder niet wie of wat je met "wij" bedoelt.
Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.
Kom ook wel van die mensen tegen idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je iemand op het feit aanspreekt die zich een moslim noemt en ten onrechte niet vast en hun situatie vergelijkt met die in Afrika, lachen ze je uit. Maar die foto zegt wat anders en geeft mij gelijk...
Hun iftar is uitverkocht en is in Amsterdam. Weet niet welke van de twee ik erger moet vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren.
Hoef je mij niet te vertellen, ben met je eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor moslims. Breng het soms ter sprake maar krijg dan gauw rare blikken.
Jij bent dan ook een baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef o.us het volgende:
Hoef je mij niet te vertellen, ben met je eens.
Zo slecht.quote:
Heb ff gegoogled en blijkbaar heb je gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Klopt het dat als je in een hoge woontoren woont in bij voorbeeld Dubai dat je dan een paar minuten later pas mag eten dan iemand die op de begane grond staat? Dit zou komen doordat je op bij voorbeeld de 81ste verdieping de zon langer zou zien....mijn Turks en Marokkaanse collegaatjes met wie ik gister ging eten wisten van niets.
quote:“Burj Khalifa is almost 1 km high, which means people in higher floors can still see the sun after it has set on the ground,” Ahmed Abdul Aziz al-Haddad told Reuters. “Therefore, they can’t break their fast like the rest of the city.”
Al-Qubaisi told AP the decree is similar to those relating to Muslims traveling on airplanes, and harkens back to a time when people living in the mountains broke their fast after those at lower elevations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |