Ook echt via imam etc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Btw: Griekjeee is bekeerd naar de Islam.
Paar dagen nu.quote:
Mashallah. Sorry, dacht een grapquote:
Dan heb ik m'n studie Arabisch afgerond en kan ik hopelijk ook de Koran in Arabisch.quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]. Ik moest wel een beetje lachen hoor.
Insha'allahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan heb ik m'n studie Arabisch afgerond en kan ik hopelijk ook de Koran in Arabisch.
Tenminste, als je daar op doelde.
No problem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha
Sorry, dacht dat het een grap was.
Op feestdagen en evenementen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trigger, ben jij nou wel of geen moslim?
Aha oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op feestdagen en evenementen.
Op feestdagen en evenementen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.
Maar verder geloof je wel?
Profiteur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:13 schreef Baghdaddy het volgende:
Trigger, ik ben aan FOK begonnen door jou.
Ik las ooit over je verhaal (geloof) en had me hier geregistreerd zodat ik je een PM kon sturen en dat deed ikquote:
Dat is best tijdje terug toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:16 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik las ooit over je verhaal (geloof) en had me hier geregistreerd zodat ik je een PM kon sturen en dat deed ik ;') .
Haha ja ik stuurde je een PM uit het niets na het registreren omdat ik geinteresseerd wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is best tijdje terug toch?
Kreeg je antwoord?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha ja ik stuurde je een PM uit het niets na het registreren omdat ik geinteresseerd was.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Eet smakelijk en slaap lekker mensen!
flauwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja je mag al een tijdje niet meer eten of drinken overdag. boefje!
Shit man, ik dacht echt dat het vasten in december begon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja je mag al een tijdje niet meer eten of drinken overdag. boefje!
Een Turk met zo'n avatar en dan over schamen bij anderen pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jullie nodigen mij niet uit!.
Je moet je schamen.
Het sarcastische van mijn UI niet begrijpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Een Turk met zo'n avatar en dan over schamen bij anderen praten
Niemand begrijp hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Het sarcastische van mijn UI niet begrijpen._!
o.us niet doorhebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
Mij niet doorhebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent overtroffen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
iets met succes en troll
*high-five*
Excusesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jullie nodigen mij niet uit!.
Je moet je schamen.
Eten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef o.us het volgende:
Jullie moesten eens weten wat ik op had
In meerdere mate wel ja.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef o.us het volgende:
Jullie moesten eens weten wat ik op had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh en:Je bent aangekomen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dan schiet je weinig op idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef detandenfee het volgende:
dat is wel zo maarja, s'avonds na het eten is het eerste wat ik doe cigaret opsteken. het komt niet eens in me op van om te mindere/stoppen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef coban het volgende:
Pff ja man ik heb ook zo'n zin in een sigaret
Roken is voor losersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:22 schreef detandenfee het volgende:
coban probeert te stoppen met roken ?
eeeehmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef coban het volgende:
[..]
Roken is voor loserseckte bazen proppen de uitlaat van een auto in hun bek.
Bestaan die echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:42 schreef detandenfee het volgende:
er zijn mensen die niet eten en drinken, maar wel rokenen dan zeggen ze ook nog heel trots dat ze aan het vasten zijn
Ja echt he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef detandenfee het volgende:
ik dacht eerst dat ze een grapje maakten, maar na een paar uur samen te zijn en hun nog steeds niet heb zien drinken of eten, maar wel roken, drong het pas tot me door. hoe kom je dr op, kan je net zo goed gelijk naar mac of kfc gaan dikke menu bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Amien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.Feyenoord Rotterdam
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Omg lijkt te erg om waar te zijn. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
Ameen.
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:01 schreef Triggershot het volgende:
Amien, kreeg er ook een brok van in mijn keel idd.
Dat plaatst je vasten en klagen wel in een ander daglicht.
Even serieus, kijk niet als je een zwakke maag hebt en niet tegen hartverscheurende pics tegen kunt. Dan ga absoluut NIET kijken.Ook een hartverscheurende foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge God ze helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Same here.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ook een hartverscheurende foto:Oi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zulke beelden gezien te hebben besef ik hoe ondankbaar ik wel niet ben.Feyenoord Rotterdam
Wij in het westen denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Enorm![]()
weet verder niet wie of wat je met "wij" bedoelt.
Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hartverscheurend en zo oneerlijk inderdaad. Onlangs een documentaire gezien met zulke beelden, er is geen water vandaar dat dit de enige oplossing is om vocht binnen te krijgen.
Islamic Relief houdt zondag een bijeenkomst om de Iftar gezamenlijk te doen, alle opbrengsten zullen gebruikt worden voor Afrika.
Kom ook wel van die mensen tegen idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je iemand op het feit aanspreekt die zich een moslim noemt en ten onrechte niet vast en hun situatie vergelijkt met die in Afrika, lachen ze je uit. Maar die foto zegt wat anders en geeft mij gelijk...
Hun iftar is uitverkocht en is in Amsterdam. Weet niet welke van de twee ik erger moet vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |