Eten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef o.us het volgende:
Jullie moesten eens weten wat ik op had
In meerdere mate wel ja.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef o.us het volgende:
Jullie moesten eens weten wat ik op had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh en:Je bent aangekomen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dan schiet je weinig op idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef detandenfee het volgende:
dat is wel zo maarja, s'avonds na het eten is het eerste wat ik doe cigaret opsteken. het komt niet eens in me op van om te mindere/stoppen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef coban het volgende:
Pff ja man ik heb ook zo'n zin in een sigaret
Roken is voor losersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:22 schreef detandenfee het volgende:
coban probeert te stoppen met roken ?
eeeehmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef coban het volgende:
[..]
Roken is voor loserseckte bazen proppen de uitlaat van een auto in hun bek.
Bestaan die echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:42 schreef detandenfee het volgende:
er zijn mensen die niet eten en drinken, maar wel rokenen dan zeggen ze ook nog heel trots dat ze aan het vasten zijn
Ja echt he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef detandenfee het volgende:
ik dacht eerst dat ze een grapje maakten, maar na een paar uur samen te zijn en hun nog steeds niet heb zien drinken of eten, maar wel roken, drong het pas tot me door. hoe kom je dr op, kan je net zo goed gelijk naar mac of kfc gaan dikke menu bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |