Ook echt via imam etc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Triggershot het volgende:
Btw: Griekjeee is bekeerd naar de Islam.
Paar dagen nu.quote:
Mashallah. Sorry, dacht een grapquote:
Dan heb ik m'n studie Arabisch afgerond en kan ik hopelijk ook de Koran in Arabisch.quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]. Ik moest wel een beetje lachen hoor.
Insha'allahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan heb ik m'n studie Arabisch afgerond en kan ik hopelijk ook de Koran in Arabisch.
Tenminste, als je daar op doelde.
No problem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha
Sorry, dacht dat het een grap was.
Op feestdagen en evenementen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trigger, ben jij nou wel of geen moslim?
Aha oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op feestdagen en evenementen.
Op feestdagen en evenementen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.
Maar verder geloof je wel?
Profiteur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op feestdagen en evenementen.
Huh wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:13 schreef Baghdaddy het volgende:
Trigger, ik ben aan FOK begonnen door jou.
Ik las ooit over je verhaal (geloof) en had me hier geregistreerd zodat ik je een PM kon sturen en dat deed ikquote:
Dat is best tijdje terug toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:16 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik las ooit over je verhaal (geloof) en had me hier geregistreerd zodat ik je een PM kon sturen en dat deed ik ;') .
Haha ja ik stuurde je een PM uit het niets na het registreren omdat ik geinteresseerd wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is best tijdje terug toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |