Crosspost, voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
En dát is wat er mis is met de ziekenhuishoreca in Nederland...
Het niveau is zo enorm bedroevend. Echt. Niet normaal. Mods doen gewoon mee. Het is gewoon niet leuk om in KLB topics te openen als je alléén maar dit soort verkankerde reacties krijgt.
Doe er wat mee.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vinden wij inmiddels ook, dus hebben we de onderlinge afspraak gemaakt de boel weer wat te verminderen qua baggeren, uitlokkende baggerposts en andere niet te definiëren rommel.
Daar kom ik inderdaad net vandaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef themole het volgende:
De laptop van mijn oma
Topic gaat nu al naar apple bash topic.
Weg. Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
Verbrand door de felle zon
Deze post is duidelijk reclame, hetzelfde geld voor de user.
uvbescherming.com
Kap maar met dat baggeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef VladimirPoetin het volgende:
God haat me
Ik vind het niet normaal dat een mod zegt dat God niet bestaatEen mod hoort voor iedereen te spreken.
Mijn kritiek op sommige users is terecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef banapples het volgende:
Kan dit topic dicht en de user die dit topic opende een ban krijgen
Mensen die in het feedback topic gaan klikken. :')
Ik word ook nog uitgescholden![]()
Is al gesloten door GGMMquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Ritmo het volgende:
Kutweer
Troll-topic, kan dicht lijkt me.
quote:
Zo'n vermoeden heb ik ook over jouquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn.
Waarom denk je dat ik een troll ben ? Omdat ik niet alleen maar bier drink en over voetbal praatquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn.
Reactie verwijderd. Topic lijkt me verder wel doodgebloed dus daar doe ik niets meer aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Sinado zit vanaf hier ongeveer een topic te verkloten
Tja.quote:Op zondag 4 september 2011 02:05 schreef OverRated het volgende:
sanasoufi heeft vandaag nu al 6 baggertopics geopend. Kutuser.
http://forum.fok.nl/user/history/345464
De spammer is weg. Het topic zie ik verder niets vreemds aan. Ik heb wat plaatjes verwijderd.quote:Op zondag 4 september 2011 05:53 schreef BBQSausage het volgende:
uygfdsuy spammer;
Studeren omdat je volgende week te veel borrels hebt
Gesloten door Snakey.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Herrie in de avond door Allochtonen
Kom jongens, maak dit spektakel nog eens wat groter
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef Nikmans het volgende:
Één baldadige FOK!-er heeft mij 'gekloond'
Topic wordt overgenomen, doe iets
Het is een nepklacht en zijn topics zijn alleen leuk om de jailbait, die nu verdwenen is, als ik zo de reacties lees. Ik zou denken, slotje.quote:
Mwa, er is verder weinig mis met het topic. Zie nu geen noodzaak om het te sluiten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is een nepklacht en zijn topics zijn alleen leuk om de jailbait, die nu verdwenen is, als ik zo de reacties lees. Ik zou denken, slotje.
Nu wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Chai het volgende:
Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
is deel 2 van
Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
Maar niet gereekst.
geschreven:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bans worden niet inhoudelijk besproken en niet zomaar gegeven. Dat moet je hier dus ook niet doen. Je kan daarvoor terecht in de PM. Proberen om op het forum moderatie onderuit te halen moet je ook niet doen, wij doen allemaal ook alleen maar ons werk hier. Dus die discussie kan verder per PM, niet hier.
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.quote:Man man, die arrogante nietszeggende posts af en toe van jou...
Hoe krijg je ze in reiki's naam uit je toetsenbord...
'Forum moderatie onderuit halen' en 'wij doen doen alleen maar ons werk hier'...
Gek, Vogeltjesdans modereert TRU en niet KLBquote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is vogeltjesdans bevoegd om zomaar posts die hem niet aanstaan te wijzigen in Klaagbaak?
ouwe lul met semi-intelligente vraag
Ik had namelijk alleen maar als reactie op deze post:
[..]
geschreven:
[..]
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:13 schreef Nikmans het volgende:
Gek, Vogeltjesdans modereert TRU en niet KLB![]()
Bedankt!quote:Welkom terug trouwens
Nee, het ging over je commentaar op de moderatie en de ban die je kreeg. Dat bespreken doen we niet op het forum, daar zijn andere manieren voorquote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is vogeltjesdans bevoegd om zomaar posts die hem niet aanstaan te wijzigen in Klaagbaak?
ouwe lul met semi-intelligente vraag
[..]
geschreven:
[..]
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.
In principe is dat niet de bedoeling, nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je hebt een goed punt, we gaan het overleggen. We komen er nog op terug.quote:ouwe lul met semi-intelligente vraag
[..]
geschreven:
[..]
Waar geef ik commentaar op de moderatie?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, het ging over je commentaar op de moderatie en de ban die je kreeg.
Man, kom op, ik heb je vannacht tijdens mijn wereldrecord korte ban die ik dankzij jou kreeg, een aantal keren per PM gevraagd of je er ook voor kon zorgen dat die onterechte ban er weer af kon. Het enige wat ik van jou kreeg waren antwoorden in de trant van: "bans worden niet besproken via PM", terwijl je achteraf hier schrijft:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat bespreken doen we niet op het forum, daar zijn andere manieren voor![]()
Uiteindelijk ben ik zelf maar op zoek gegaan naar een online Forum Admin, en Snakey (die de ban ook gezet had) was mijn redder in nood.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bans worden niet inhoudelijk besproken en niet zomaar gegeven. Dat moet je hier dus ook niet doen. Je kan daarvoor terecht in de PM. Proberen om op het forum moderatie onderuit te halen moet je ook niet doen, wij doen allemaal ook alleen maar ons werk hier. Dus die discussie kan verder per PM, niet hier.
Tja.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als mijn manier van reageren je niet aanstaat kan je terecht in mijn pm, en dan bespreken we dat netjes als volwassen mensen. Persoonlijke kwesties en issues horen nu eenmaal niet op het forum. Ik nodig je dan ook van harte uit om het per pm verder te bespreken
Dank je wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 02:30 schreef gamezz het volgende:
Je hebt een goed punt, we gaan het overleggen. We komen er nog op terug.
O.k., duidelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
vogeltjesdans blijft in het vervolg met zijn tengels uit KLB.
Nah, ik heb weinig zin om nog verder hierover met die arrogante kwal te gaan PM'en. Bovendien is het nu opgelost. Mijn onterechte ban is eraf en er is nu duidelijkheid over de bevoegdheden van vogeltjesdans.quote:Jullie meningsverschil vechten jullie maar per PM/DM uit.
KLB-FB is daar helemaal niet de plek voor.
Ik hul me in stilzwijgen. Klaar met de discussie nu.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:31 schreef Michielos het volgende:
Eens met Nikmans.
Enorm kinderachtig dit. Echt enorm ..
Een volgende keer een linkje naar het topic in kwestie plaatsen graag. Scheelt ons gokken / zoekenquote:Op donderdag 8 september 2011 07:30 schreef Jadusable het volgende:
Waarom sluit ludo mijn topic? Wat dacht je van het verwijderen van troll posts? Alles off topic verwijderen mischien een beter idee geweest?
Klopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:35 schreef Nikmans het volgende:
4e keer hetzelfde topic, we kennen het nu wel
Mensen die Ataturk niet waarderen
Dan pas je de OP toch aan? En een simpel klikje van je muis en je bent zo op mijn GS maar tis wel goed zoquote:Op donderdag 8 september 2011 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik hul me in stilzwijgen. Klaar met de discussie nu.
[..]
Een volgende keer een linkje naar het topic in kwestie plaatsen graag. Scheelt ons gokken / zoeken
Je OP lokt uit tot bagger. De opsommingen, verwachte reacties. Onleuke rommel die wel al tijden niet meer willen zien in KLB.
Nee, dan laat je ze er in het vervolg uit. Jij lokt bagger uit met je OP en wij kunnen het voor je opruimen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:49 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Dan pas je de OP toch aan? En een simpel klikje van je muis en je bent zo op mijn GS maar tis wel goed zo
Loopt vanzelf af, hij is zojuist unbanned.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoe komt iemand van zijn ban af of gaat dit vanzelf? Vriendlief Zemelknoper is nl. geband en ik word gek van zijn zemelknoperij![]()
...
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Loopt vanzelf af, hij is zojuist unbanned.
[ Bericht 83% gewijzigd door LudoSanders op 07-09-2011 19:36:51 (aids aan je bakkes) ]quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Zemelknoper het volgende:
Welkom terug. Ik zal niet te hard schelden. Er wordt hier constant gescholden, trouwens. Als jullie zo lief willen zijn om niet met 2 maten te meten? Bij voorbaat dank. Onderstaand een post die door een mod. is veranderd, let op de verwensing van die mod. Apart.
[..]
[ Bericht 83% gewijzigd door LudoSanders op 07-09-2011 19:36:51 (aids aan je bakkes) ]
quote:
Je haalt 'm zelf weg?quote:...
Oh en een beetje man laat deze comment staan of geef je me een ban?
Nee, we gaan niet alles wat onder 'bagger' valt specifiek maken, dan kan je 1000 regels maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef kipptje het volgende:
Even feedback op de regels die staan in het andere 'sticky' topic. Vriendlief heeft me net erop geattendeerd dat het niet meer is toegestaan om 'antiklachten' of 'megaklachten' te gebruiken in de topics. Nu ben ik iemand die niet vaak hier post (en ook niet vaak kijk) maar bij de regels staan die niet echt aangegeven. Niet duidelijk voor mij in ieder geval.... Puntje van verbetering???
Maar dat is het em juist. Het was allerminst de bedoeling om te baggeren. Ik geloof best dat het een keer is vermeld in een topic of waar dan ook, maar voor mensen zoals die niet enorm actief zijn en voornamelijk in andere topics bezig zijn is het moeilijk bij te houden wat er allemaal is besloten... Als jullie begrijpen wat ik bedoelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet alles wat onder 'bagger' valt specifiek maken, dan kan je 1000 regels maken.
Dat begrijp ik, maar nogmaals; als we alles wat we als 'bagger' zien moeten specificeren is het einde zoek. Daarnaast is het zo dat met een antiklacht niet per se je hele topic gelijk bagger is, als je er daarnaast wat moeite in stopt of het een serieus verhaal is, maar dat ging voor jouw topic ook niet echt op (wtf!!!!!!).quote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef kipptje het volgende:
[..]
Maar dat is het em juist. Het was allerminst de bedoeling om te baggeren. Ik geloof best dat het een keer is vermeld in een topic of waar dan ook, maar voor mensen zoals die niet enorm actief zijn en voornamelijk in andere topics bezig zijn is het moeilijk bij te houden wat er allemaal is besloten... Als jullie begrijpen wat ik bedoel
Waren allemaal lemmings. Willen we niet en worden dus genote en verwijderd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zat net even te kijken in de gesloten topic's lijst, en ineens worden er een heel lijstje verwijderd. Waarom is dit?
En die kun je dus nergens meer teruglezen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waren allemaal lemmings. Willen we niet en worden dus genote en verwijderd.
Weg is wegquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En die kun je dus nergens meer teruglezen?
Neuh. Maar er zat er eentje tussen die ik wel leuk vond.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weg is wegZullen ook echt niet meer de moeite zijn om na te lezen
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oerbeer het volgende:
En die kun je dus nergens meer teruglezen?
Een regel die al tijden geldt, maar niet actief op wordt gemodereerd. Aangezien het allemaal weer wat strakker wordt gaan we daar ook weer wat meer op letten. Het komt een topic ook maar zelden ten goede.quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom mag ik geen plaatjes posten ?
Tjaquote:
Omdat je mening niet onderbouwd is, bestaat uit één regel en je gelijk begint met "simpele zielen" en 'quote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom werd mijn topic gesloten? Jezus, alle topics gaan toch over de mening van de topicstarters.
Kort maar krachtig.quote:Op zondag 11 september 2011 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mening niet onderbouwd is, bestaat uit één regel en je gelijk begint met "simpele zielen" en ''.
Ja maar die zijn vanuit een ander oogpunt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast lopen er meer dan genoeg topics over 9/11.
En een betere OP. Nogmaals; als je gelijk begint om mensen met een andere mening weg te zetten als 'simpele zielen' terwijl je geen enkele moeite doet om je eigen mening wel te onderbouwen dan wordt het gewoon niks.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een ander oogpunt.
Hint: het begint met een 'B' en eindigt op 'agger'. Rara, wat is het?quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey ik zie dit topic nu pas maar ff een vraafje
honden op verboden plaatsen
waarom was deze eigenlijk dicht?
Reden staat duidelijk in de sluitpost toch?quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey ik zie dit topic nu pas maar ff een vraafje
honden op verboden plaatsen
waarom was deze eigenlijk dicht?
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reden staat duidelijk in de sluitpost toch?
Alle posts behalve de OP wegdoen dus?quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.
als je het zo stelt dan is mijn punt een beetje onhandig misschien.quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle posts behalve de OP wegdoen dus?
Het baggert in zijn eigen topic, waarom zouden we dan moeite doen het schoon te houden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.
ban!quote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het baggert in zijn eigen topic, waarom zouden we dan moeite doen het schoon te houden.
In jou geval lijkt het me verstandig gewoon van het 'nieuw topic'-knopje af te blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Junkie8 het volgende:
Swarmahoer closed veels te snel topics alleen als hem het niet bevalt, hij denkt een beetje te veel aan zichzelf, mssichien kan hij wat minder topics sluiten, het is bloedirritant als je een topic opent en als hij het als eerst leest is het doei topic
EDIT: 7/10 van me topics zijn gesloten door hem.
Oké. Maar dan ook in het algemeen, ik zie hem alleen maar posten in de term "Slecht topic"quote:Op zondag 11 september 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In jou geval lijkt het me verstandig gewoon van het 'nieuw topic'-knopje af te blijven.
Opruimslotje.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste Ludo,
Waarom sluit je dit Complot denkers (op hyves) ?
gr gr P_z
Ik denk dat van alle ideeën die ik op FOK! heb gelezen, deze in de top 5 van de slechtste staatquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Snuwerd het volgende:
Kom op, dat is een prachttopic.
Overigens heb ik een vraagje en ik geloof dat ik m hier moet stellen: mogen er topics geopend worden over andere topics uit KLB?
Ik wil een topic openen met een spel: "Meent ie dat nou?" Waarin mensen posts van anderen mogen aandragen om daarna te bepalen of het een trollpost is of niet. Of moet dat per se in een ander forum?
Oh Hyvestopic is schijnbaar niet gesloten.
hm, misschien ben ik te liefquote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat van alle ideeën die ik op FOK! heb gelezen, deze in de top 5 van de slechtste staat
Van mij hoeft het niet zo. Nodigt alleen maar uit om te gaan zitten trollen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Snuwerd het volgende:
Kom op, dat is een prachttopic.
Overigens heb ik een vraagje en ik geloof dat ik m hier moet stellen: mogen er topics geopend worden over andere topics uit KLB?
Ik wil een topic openen met een spel: "Meent ie dat nou?" Waarin mensen posts van anderen mogen aandragen om daarna te bepalen of het een trollpost is of niet. Of moet dat per se in een ander forum?
Oh Hyvestopic is schijnbaar niet gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |