40+quote:
Maar wel erg leuk voor later, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
pffffff pauze... wat een werk halen we ons toch altijd op de hals met die vakantieverslagen..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Beetje rare dag vandaag, hopelijk morgen meer rust in mijn hoofd om te relaxen
+1 meeliftquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een biertje
** Boris schenkt een wijntje in, maar dan wel in de tuinquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een biertje
moet nog werken en trainenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
** Boris schenkt een wijntje in, maar dan wel in de tuin.
Van wat voor wijn houd je Piet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen laatste dag antibiotica, dan mag ik ook weer een wijntje
Mijn dikke darm!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die aan iets heel anders dacht toen ik hier op stumblede?
http://www.vat19.com/dvds/worlds-largest-gummy-worm.cfm
[ afbeelding ]
Op zich vind ik het wel een klein beetje zorgelijk dat ze je aan de AB hebben gezet zonder dat ze snapten waar de infectie door kwam. Mocht het een virus geweest zijn, heb je voor niets een kuur gehad...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen laatste dag antibiotica, dan mag ik ook weer een wijntje
Wat een leuk speeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wel erg leuk voor later, toch?
Zeg. Schiet eens op! We wachten al bijna een hele dag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
onwijs! Ben blij dat we dat iedere keer doen hoor, maar het is nu ff een klus al dat getyp
Jouw nieuwe speeltje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu bij maandag 1-8quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg. Schiet eens op! We wachten al bijne een hele dag.
Lekkerequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Van wat voor wijn houd je Piet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst maar eens koken.. ik mis mijn buitenkeukentje de eerste dagen altijd wel een beetje hoor..Kijk eens wat blijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar niets geven is ook zo lastig als iemand zo ziek is. Daarbij hielp de antibiotica en de andere troep uiteindelijk wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel een klein beetje zorgelijk dat ze je aan de AB hebben gezet zonder dat ze snapten waar de infectie door kwam. Mocht het een virus geweest zijn, heb je voor niets een kuur gehad...
Maar aan de andere kant was het misschien ook hun enige optie op dat moment
Aha. Ik ben ouderwets van de Franse wijnen, vooral Cotes du Rhone. Hoewel ik ook hele lekkere gedronken heb in de Languedoc! Maar ik houd niet van een cepage. Rioja vind ik ook lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekkere
:-)
heb een voorkeur voor mooie barolo en chianti, de echt mooie bordeaux hoewel die teduur zijn voor de kwaliteit. Klassieke rode wijnen, nieuwe wereld heb ik zelden echt goede rode gehad, maar ze zijn er zeker, uit ZA of Californie heb ik geweldige rode gedronken.
Witte wijn drink ik veel meer nieuwe wereld, hoewel daar ook voor geldt dat echt goede hier lastig te vinden is. Dronk in NZ geweldige wijnen maar ben in NL nog weinig goeds uit NZ tegen gekomen. Heb het liefst een droge witte, met de smaak van vers gemaaid groen, brandnetels, kruisbessen.
Drink ook graag bubbels, Furst von Metternich is erg lekker, champagne vind ik veel te duur voor wat je krijgt, drink liever een sekt of een cava, krijg je voor een deel van het geld veel lekkerders
En dessertwijnen, port, sherry, tokaij, proscek, allemaal kunnen ze verukkelijk zijn.
Ga je Belangrijke Dingen doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Met PR bureau geregeld dat ik 1-2 september naar Londen ga en een avondje verblijf
3 september verhuizing terug naar Eindhoven, but who cares
Snoepreisjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je Belangrijke Dingen doen?
Nou, mochten we dus tijdens onze vakantie in september naar Maastricht gaan, dan ben je er niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Met PR bureau geregeld dat ik 1-2 september naar Londen ga en een avondje verblijf
3 september verhuizing terug naar Eindhoven, but who cares
Heel kleine kans dat ik nog een weekje langer blijf. Maar ligt aan de jongen van wie ik de kamer onderhuur, en die laat weer eens niets van zich horen zoals altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, mochten we dus tijdens onze vakantie in september naar Maastricht gaan, dan ben je er niet meer.
Ik heb het op de iPad gemaakt, elke dag een stuk. Dus alles was meteen klaar toen we thuiskwamenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
pffffff pauze... wat een werk halen we ons toch altijd op de hals met die vakantieverslagen..
Ik schrijf heel ouderwetsquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het op de iPad gemaakt, elke dag een stuk. Dus alles was meteen klaar toen we thuiskwamen
SunTav zijn niet zo modernquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het op de iPad gemaakt, elke dag een stuk. Dus alles was meteen klaar toen we thuiskwamen
Gmtaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schrijf heel ouderwetswe proberen zo min mogelijk elektronica mee te nemen
Jullie hebben ook e-readers!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schrijf heel ouderwetswe proberen zo min mogelijk elektronica mee te nemen
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht hequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie hebben ook e-readers!onze e-reader kan gewoon ook nog wat andere dingen
Lekker!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben als enig kind nu bij paps verjaardag. Oudere zus zit in Sao Paolo en zusjes beide in Utrecht. Ga zo wel lekker eten. Varkenshaasje met champignonroomsaus, geb aardappeltjes en sla. Toe keuze uit ijs met aardbeien en monchou taart
Daar was ik ook bang voor, maar het valt enorm mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht he![]()
En volgens mij typt een I-pad enorm kut, doe ik dat liever thuis op een laptop![]()
Scheiden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik háát facebook!! Ross wordt er steeds actiever en plaatst nu steeds uitspraken van mij daar
Dies zielug!quote:
Ideaal is het niet, maar op vakantie heb ik nog meer geduldquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht he![]()
En volgens mij typt een I-pad enorm kut, doe ik dat liever thuis op een laptop![]()
Alles is volledig out of contextquote:
Hier, voor jou, onbeschrijfelijk vrouwelijkquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik háát facebook!! Ross wordt er steeds actiever en plaatst nu steeds uitspraken van mij daar
Schrijven werkt ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ideaal is het niet, maar op vakantie heb ik nog meer geduld
Maar je went er wel snel aan hoor
Hmmm...snel vriendjes worden met Ross dan maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ha! Uit onze jeugd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier, voor jou, onbeschrijfelijk vrouwelijk
Ik ben geen vriendjes met hem geworden, heb hem alleen gevonden en lees zijn teksten over Isa.quote:
Ik vind het net niks. Geen cake en geen brood.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft een Brioche meegenomen uit Frankrijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Brioche
Wiseblood, someone drowned in my poolquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Dead Kennedys laat schallen
Holiday in Cambodia.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wiseblood, someone drowned in my pool
Mooi, die vorige ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
even tussendoor omdat ik deze wel geslaagd vond![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer verder....
Is dat lekker? Ik heb ooit een burberry geroken, was kruidig, maar mij iets te stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
zo net gratis half flesje parfum opgehaald
Burberry Brit
burberry brit vond ik lekker en had op een ander forum gezet dat die op mijn wishlist stond en toen had iemand nog een half flesje over (zij vond m niet zo en gebruikte m als luchtverfrisser op t werk hahaha) dus die mocht ik hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb ooit een burberry geroken, was kruidig, maar mij iets te stoer.
quote:De geur begint met een scherpe stoot italiaanse limoen, gemixt met een koel maar zoete essentie van peer en groene amandel met een zoet bloemig hart van witte pioen.
De geur eindigt met elementen van van gesuikerde zoete amandelen met een rijke basis bestaande uit amber, mahonie, vanillie en tonka bonen.
Wat leuk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
burberry brit vond ik lekker en had op een ander forum gezet dat die op mijn wishlist stond en toen had iemand nog een half flesje over (zij vond m niet zo en gebruikte m als luchtverfrisser op t werk hahaha) dus die mocht ik hebben
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
even tussendoor omdat ik deze wel geslaagd vond![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer verder....
Succes!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben op de tennis. Half 9 een dubbel wedstrijd. Duim voor me svp!
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie foto's Tav, lijken wel wat op elkaar
ja, veel gelopen en bekeken. enkel de grote stukken met het ov gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer Z. van t weer. Veel gezien?
Al die bergen zijn toch hetzelfde?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezien
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef z80 het volgende:
ja, veel gelopen en bekeken. enkel de grote stukken met het ov gedaan.
ik had vandaag eigenlijk nog een museum in gewild, bleek alleen om maandag gesloten.
achteraf maar goed ook, nu lekker op tijd thuis.
en voor wat betreft de muur. deze is compleet weg. er staat niets meer. ook checkpoint charlie is niet meer terug te herkennen.
Hey Lein! Ik vroeg me af of je aan het werk was of niet. Wilde je iets zeggen, maar ben het weer vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!
Ik heb vakantie!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein! Ik vroeg me af of je aan het werk was of niet. Wilde je iets zeggen, maar ben het weer vergeten
Ja dat is waar. Viel mij toen ook al op. Er is nu van het weekend een nieuw centrum/plek geopend tijdens de herdenking dat het 50 jaar geleden was dat er begonnen werd met de bouw van de muur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
ja, veel gelopen en bekeken. enkel de grote stukken met het ov gedaan.
ik had vandaag eigenlijk nog een museum in gewild, bleek alleen om maandag gesloten.
achteraf maar goed ook, nu lekker op tijd thuis.
en voor wat betreft de muur. deze is compleet weg. er staat niets meer. ook checkpoint charlie is niet meer terug te herkennen.
als je er niet geweest bent toen de muur er nog stond, zegt dat genen wat er nu sstaat helemaal niets. een wit houten huisje met een paar zandzakken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!
En een paar verklede wachters ervoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
als je er niet geweest bent toen de muur er nog stond, zegt dat genen wat er nu sstaat helemaal niets. een wit houten huisje met een paar zandzakken.
de open vlakte, en de doorkijk is compleet weg.
Ja, er doet ook niemand moeilijk over de Chinese Muurquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze hadden die verdraaide muur ook gewoon moeten laten staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Da's vast al plezieriger voor iemand dan mijn dikke darm.quote:
het joodse museum is absoluut een aanrader. Erg indrukwekkend en interessant!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zat ik net te bedenken !quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de foto's, z! Dat ziet er heel anders uit dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
Veel touristen en idd een huisje, dat was het zo ongeveer.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh en de Turk in de buurt was geen succes zo bleek later die avond.
Wauw wat een verhaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto maakte wel indruk op me. Verhaal van de 19-jarige soldaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Conrad_Schumann
Uiteindelijk wel zichzelf opgehangen met depressie toen hij oud was. Kon toch niet met het schuldgevoel leven.
Weet niet precies meer waar die zit. We hadden een buffet daar. Achteraf bleek het niet zo'n goede keuzequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]bruine golf
Ik zat bij een naburige Starbucks WiFi te leechen.
Wat hij zegt, en als ik je/jullie niet meer spreek :quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
Lein, voordat ik het vergeet: veel succes morgen met het (zeer waarschijnlijk) afronden van de nieuwe baan!
deze?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh en de Turk in de buurt was geen succes zo bleek later die avond.
Dank!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat hij zegt, en als ik je/jullie niet meer spreek :
Buone vacanze, godere di buona e un sacco di pasta
Heel bizar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar he Krak. Vind dat je je er moedig doorheen slaat.
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel bizar.
Maar nu kan het ook nog goed uitpakken, als er geen uitzaaiingen zijn, heb ik 90 % kans na 5 jaar. Volgens mij is het kutte van kanker in het begin dat je niks weet. En zeker voor mij, weten is my middle name.
* krakkemieke slaat dat op voor laterquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar he Krak. Vind dat je je er moedig doorheen slaat.
Pff heftig Krakke.. Had ik nog helemaal niet gezegd, zo druk was ik met typenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel bizar.
Maar nu kan het ook nog goed uitpakken, als er geen uitzaaiingen zijn, heb ik 90 % kans na 5 jaar. Volgens mij is het kutte van kanker in het begin dat je niks weet. En zeker voor mij, weten is my middle name.
Dank je!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff heftig Krakke.. Had ik nog helemaal niet gezegd, zo druk was ik met typen![]()
Hoop dat alles gewoon positief gaat verlopen en zo..
Ja,die onzekerheid is erg. Piet zei vanavond dat hij wel weer 21 wilde zijn. Als ik 21 was, kon ik dit niet aan en had ik mezelf van kant gemaakt. Ik ben blij dat ik ouder ben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.
En ik vind die overlevingskansgetalletjes als ik ze lees in een boek machtig interessant, maar als iemand zoals jij dat tegen me zegt vind ik ze eigenlijk best akelig.![]()
Je zegt het goed. Wil je er iets mee doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, vreemd idee dat morgen mijn moeder jarig is, voor het eerst in mijn leven is ze er gewoon zelf niet bij.
Ik hoef geen sterktekusjes of zo, ik bedenk me dit gewoon ineens.
Soort nieuw voor het eerst gebeurtenis of zo, hoe zeg je dat nou goed
* Stereotomy sterkteschouderklopje geeftquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, vreemd idee dat morgen mijn moeder jarig is, voor het eerst in mijn leven is ze er gewoon zelf niet bij.
Ik wilde rondom haar verjaardag de as (het gedeelte wat ik krijgquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Je zegt het goed. Wil je er iets mee doen?
In het gunstigste geval is het dat getal en dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.
En ik vind die overlevingskansgetalletjes als ik ze lees in een boek machtig interessant, maar als iemand zoals jij dat tegen me zegt vind ik ze eigenlijk best akelig.![]()
Ga je dan wel lekker eten? Al is het thuis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde rondom haar verjaardag de as (het gedeelte wat ik krijg) uitstrooien, dat wordt volgende week vrijdag omdat ik veel extra werk en gewoon geen tijd vrij kan maken. (Doe het samen met 1 zus op een plekje vlak bij haar huis in Vianen waar ze heel veel gelopen heeft)
In 1e instantie had ik het plan om met mijn broer en zussen gezamenlijk uit te strooien en daarna te gaan eten in haar favo restaurant waar we altijd haar verjaardag vierden. Maar dat gaat door het uit een vallen van onze familie nu niet gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De overlevingskans bij de kanker van de vader mijn kinderen (nu mijn ex) was bar slecht. Alle cijfertjes wezen naar een bijna 90% kans op óf terugkomen óf overlijden binnen 5 jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Iedere familie doet het anders.
Toch vind ik het eigenaardig dat de as over het aantal kinderen wordt verdeeld ?
Hoe is dat zo gekomen? dat heb ik gemist dan.
Goed plekje.
Wij hebben gekozen voor uitstrooien op zee, net als bij mijn vader.
Zelf willen we wel in de Lek, ooit.
Trouwens,Meningsverschillen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meneer spreekt jullie niet profesioneel aan! Stom!Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Zo jammer dat het zo is gelopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
door het uit een vallen van onze familie nu niet gebeuren
In mijn geval zijn de cijfers vrij gunstig. En ik ben eigenwijs, ik heb nog zoveel te doen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De overlevingskans bij de kanker van de vader mijn kinderen (nu mijn ex) was bar slecht. Alle cijfertjes wezen naar een bijna 90% kans op óf terugkomen óf overlijden binnen 5 jaar.
Rigoreuze operatie en een lange zware chemokuur met lange nasleep....
Inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder en hij is er nóg![]()
Dus in cijfertjes geloof ik niet, wel in het geluk dat je moet hebben om dingen te overleven of niet te krijgen.
Ik drink er een wijntje op met mijn zus en ga dan lekker weer naar huisquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ga je dan wel lekker eten? Al is het thuis?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Iedere familie doet het anders.
Toch vind ik het eigenaardig dat de as over het aantal kinderen wordt verdeeld ?
Hoe is dat zo gekomen? dat heb ik gemist dan.
Goed plekje.
Wij hebben gekozen voor uitstrooien op zee, net als bij mijn vader.
Zelf willen we wel in de Lek, ooit.
Trouwens,Nou inderdaad, wat een foute aanhef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe het zo gekomen is?
1 kleinkind dacht het recht te hebben op de hele urn van de hele oma.
En daar waren mijn ene zus en ik het niet mee eens, vonden we een raar idee.
Dus na veel geharrewar enerzijds en niet meer willen communiceren anderzijds is er besloten door mijn oudste zus (ineens zonder verder overleg) dat het 4 asurnen/asbuizen zouden worden.
Ik vind het vreselijk maar het zij zo. Ook is er een vingerafdruk van oma genomen na haar overlijden, ook voor een kleinkind voor een hangertje of iets dergelijks morbidens![]()
Nee ik ben niet blij met mijn familie![]()
Precies! Je gaat de behandeling aan, wordt beter en gaat weer verder!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
In mijn geval zijn de cijfers vrij gunstig. En ik ben eigenwijs, ik heb nog zoveel te doen!
Hehehe, JA!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies! Je gaat de behandeling aan, wordt beter en gaat weer verder!!
Ja idd! nog contact gehad met je broer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
Zo jammer dat het zo is gelopen.
Dat was uiteindelijk een meevaller hier.
Wat mooi golfer!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was het bij het overlijden van mijn ouder allemaal in goede harmonie.
De urn met as van mijn vader stond eerst in de tuin van mijn stiefmoeder en nadat zij 2 jaar geleden overleden was hebben we haar as in die urn erbij kunnen laten doen. Flink gehusseld en vervolgens met ons drieën (mijn 2 broers) en aanhang (illegaal) uitgestrooid op de heide van Bussum, waar onze ouders in het begin van de jaren 60 het gelukkigst waren en veel gewandeld hebben.
Daarna lekker met z'n allen die dag afgesloten in een goed restaurant in Bussum.
een vingerafdruk ? ze verzinnen toch van alles...quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik drink er een wijntje op met mijn zus en ga dan lekker weer naar huis
[..]
Nou inderdaad, wat een foute aanhef!
Hoe het zo gekomen is dat 1 kleinkind dacht het recht te hebben op de hele urn van de hele oma.
En daar waren mijn ene zus en ik het niet mee eens, vonden we een raar idee.
Dus na veel geharrewar enerzijds en niet meer willen communiceren anderzijds is er besloten door mijn oudste zus (ineens zonder verder overleg) dat het 4 asurnen/asbuizen zouden worden.
Ik vind het vreselijk maar het zij zo. Ook is er een vingerafdruk van oma genomen na haar overlijden, ook voor een kleinkind voor een hangertje of iets dergelijks morbidens![]()
Nee ik ben niet blij met mijn familie
Nee, niet morgen dus zie ergens boven, maar 26 augustus!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef AnneX het volgende:
een vingerafdruk ? ze verzinnen toch van alles...
Affijn, dan wens ik jou een mooie dag morgen met je zus en het delen van warme en gekke herinneringen.
Prioriteitenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, als het kan wil ik niet de 22e geopereerd worden. Da's de verjaardag van m'n vader. Ik zou liever voor mijn moeder koken.
Slordig van mij. sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet morgen dus zie ergens boven, maar 26 augustus!!
Gelukkig zijn er ook goede verhalen, golfer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was het bij het overlijden van mijn ouder allemaal in goede harmonie.
De urn met as van mijn vader stond eerst in de tuin van mijn stiefmoeder en nadat zij 2 jaar geleden overleden was hebben we haar as in die urn erbij kunnen laten doen. Flink gehusseld en vervolgens met ons drieën (mijn 2 broers) en aanhang (illegaal) uitgestrooid op de heide van Bussum, waar onze ouders in het begin van de jaren 60 het gelukkigst waren en veel gewandeld hebben.
Daarna lekker met z'n allen die dag afgesloten in een goed restaurant in Bussum.
Ik doe stoer omdat ik niet weet wat de prognose is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slordig van mij. sorry.
Krakke - je doet het stoer en de prognose is niet hopeloos.
Eerst maar eens de scan en het gesprek met de arts deze week afwachten voordat je allerlei zaken in je hoofd haalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe stoer omdat ik niet weet wat de prognose is.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je alweer wakker!Beschuitje?
Glaasje melk?
![]()
Hee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aardbeitjes derop?
Ga jij eerst douchen of ik?
ik ben ook een leek met foto's, voor mij lijkt het al gauw op elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezien
dat is idd vreemd. komt de fam nog bij elkaar of geen zin in?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
dat jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook goede verhalen, golfer.
Ik had het allemaal al hierboven uitgebreid uitgelegd, dus lees maar terug als je zin hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is idd vreemd. komt de fam nog bij elkaar of geen zin in?
Dus ook geen beschuitje meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan![]()
Momenteel naar bed![]()
Als het mooi weer is, moet je zeker op het terras aan het Onze Lieve Vrouweplein gaan lunchen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ook geen beschuitje meer![]()
We zijn in M'streech een lunch adresje aan het zoeken voor in september
We hebben iets veel leukers gevonden: Toine Hermsen heeft vorig jaar z'n prijzen flink verlaagd en je kunt bij dat sterren restaurant al 3-gangen lunchen voor 35 euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Als het mooi weer is, moet je zeker op het terras aan het Onze Lieve Vrouweplein gaan lunchen.
Bij niet zo goed weer kan ik je 20 meter verderop de Bonbonière aanraden, niet te patserig maar wel leuk.
http://bonbonniere.nl/
ik had t al gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het allemaal al hierboven uitgebreid uitgelegd, dus lees maar terug als je zin hebt.
of bij coffeelovers in de boekenwinkel in de kerk of op plein 1992, die hebben de lekkerste broodjes vind ik...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, moet je zeker op het terras aan het Onze Lieve Vrouweplein gaan lunchen.
Bij niet zo goed weer kan ik je 20 meter verderop de Bonbonière aanraden, niet te patserig maar wel leuk.
http://bonbonniere.nl/
Moeders met kinderen op de fiets die complete straten blokkeren door dusdanig breed te fietsenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Het is weer voorbij de vakanties. Files
Ik geloof dat golfer en bloes iets luxueuzers zoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of bij coffeelovers in de boekenwinkel in de kerk of op plein 1992, die hebben de lekkerste broodjes vind ik...
dat sterrenrestaurant klinkt ook wel tof, zo'n prijsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat golfer en bloes iets luxueuzers zoeken
ben je wel eens op een zondagmorgen wezen brunchen bij coffeelovers op plein 1992?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat golfer en bloes iets luxueuzers zoeken
Damn, die site doet het niet op de ipadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben iets veel leukers gevonden: Toine Hermsen heeft vorig jaar z'n prijzen flink verlaagd en je kunt bij dat sterren restaurant al 3-gangen lunchen voor 35 euro.
Om de hoek van het OLV-plein, volgens mij.
http://www.toinehermsen.com/
Jezus wat een kutsite/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Damn, die site doet het niet op de ipad
Dat zijn alle sites die puur in Flash gemaakt worden. Die webtoko die dat verzonnen heeft mag een zachte dood sterven.quote:
Luister nouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: je kunt ook gewoon een half uurtje eerder/later naar je werk, dan heb je daar geen last meer van
Duhhh, sentiment hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:49 schreef borisz het volgende:
De samenvatting achter het cijfer: De export doet het nog wel, maar neemt wat af. De consument houdt ook de hand op de knip. Kortom een recessie behoort tot de mogelijkheden volgend jaar.
Het is maar goed dat jij geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Luister nouDie ouders moeten gewoon van de weg af
Levensgevaarlijk
Waarom zouden kinderen naar school moeten fietsen. Gebruik toch die auto en gooi ze tijdens het rijden er gewoon voor school uit! Geen problemen meer
Puur flash? Daar zullen die apples het wel lekker warm van krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn alle sites die puur in Flash gemaakt worden. Die webtoko die dat verzonnen heeft mag een zachte dood sterven.
Ik was afgelopen zondag bij een verjaardag van een baby die 1 werd en geloof me.....ik ben wederom dankbaar voor het feit dat ik idd geen kinderen hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen kinderen hebt
Helaas....mijn conditie is nog niet zo goed dat ik zo'n zware fiets vooruit kan krijgenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zondag bij een verjaardag van een baby die 1 werd en geloof me.....ik ben wederom dankbaar voor het feit dat ik idd geen kinderen hebBabies zijn per definitie NIET leuk
Al dat koetsiekoetsiekoetsie-gekroel wat volwassen ogende mensen opeens gaan doen en zo
En dan verwachten dat zo'n 1 jarige ook cadeautjes kan uitpakken.....
Dat die site in Flash gemaakt is, is niet zo relevant, het is gewoon een kutsite waar een of andere rukker heeft lopen geilen op effectjes en niet heeft nagedacht over wat het nut is van zo een site, het leveren van informatie over het restaurant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Puur flash? Daar zullen die apples het wel lekker warm van krijgen.
Het is wel relevant want je accessibility gaat behoorlijk omlaag. Een blind iemand kan never nooit iets uit zo'n site krijgen. En dat vind ik behoorlijk slecht en triestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat die site in Flash gemaakt is, is niet zo relevant, het is gewoon een kutsite waar een of andere rukker heeft lopen geilen op effectjes en niet heeft nagedacht over wat het nut is van zo een site, het leveren van informatie over het restaurant.
Hmmm.... warme appletaartquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Puur flash? Daar zullen die apples het wel lekker warm van krijgen.
Goed idee! Denk dat ik straks een appeltaartje ga makenquote:
Goed van je zeg! Ik heb de motivatie nog niet gevonden..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef LieLie het volgende:
Zo! Weer lekker gesport na vier weken!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
Nou het is definitief. Over twee weken krijgen we een klein poesje erbij.
Hmmm, het is even rijden vanuit Belgie maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed idee! Denk dat ik straks een appeltaartje ga maken
Nog welquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Ach, m'n danspartners zijn vaak jonger
Steer de loverboyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Cheesecake, lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
Vrij veel. Het zal een Cheesecake worden & een vlaai
.
jouw cheesecake zag er goed uit! Zijn we uitgenodigd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
Vrij veel. Het zal een Cheesecake worden & een vlaai
.
ik dacht juist veeel ouderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht juist veeel ouder
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
Ha, fijn zo Leinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
gquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed van je zeg! Ik heb de motivatie nog niet gevonden..
Cute!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
Het is definitief. Over twee weken krijgen we een klein poesje erbij.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze is thuis en voelt zich normaalquote:
Helemaal top, Leinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Dankjewelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn Lein!!![]()
En Sarabi: is je moeder ziek? Heb ik gemist vrees ik.. Sterkte
Yeah, Lein!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
Het is definitief. Over twee weken krijgen we een klein poesje erbij.
1 oktober, ja. Maar qua arbeidsvoorwaarden heb je in een zorginstelling toch niet zoveel te wensen? Het staat van tevoren al duidelijk vast in welke salarisschaal je komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:22 schreef golfer het volgende:
Yeah, Lein!
Gefeliciteerd!
Alles naar wens en tevredenheid qua arbeidsvoorwaarden?
Wanneer ga je beginnen? 1 oktober?
Maar de vraag is eigenlijk: ben je er nog wat op vooruit gegaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1 oktober, ja. Maar qua arbeidsvoorwaarden heb je in een zorginstelling toch niet zoveel te wensen? Het staat van tevoren al duidelijk vast in welke salarisschaal je komt
Yeah voor Lein. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh bah, dat is schrikken.. Knapt ze wel weer op nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is afgelopen woensdag in het ziekenhuis opgenomen omdat haar hart even geen zuurstof heeft gehad
Dat is waar. Dat was dus al bekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
1 oktober, ja. Maar qua arbeidsvoorwaarden heb je in een zorginstelling toch niet zoveel te wensen? Het staat van tevoren al duidelijk vast in welke salarisschaal je komt
sterkte meisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is afgelopen woensdag in het ziekenhuis opgenomen omdat haar hart even geen zuurstof heeft gehad
Is het ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef MissHobje het volgende:
En Leinemeis, top! gefeliciteerd, dat moet een super gevoel zijn
Top Leinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga per 1 oktober starten in het trainee traject van een topklinisch, perifeer (niet-akademisch) ziekenhuis in Rotterdam. Het is een traject speciaal voor verpleegkundigen die nog geen ervaring hebben in het ziekenhuis en die minder dan 2 jaar gediplomeerd zijn. Eerst een half jaar op de oncologie, daarna een half jaar op de nefrologie (nier) en dermatologie.
Qua salaris ga ik er geloof ik wel iets op vooruit, maar ik ga straks ook 36 uur werken ipv de 32 die ik nu werk. Maar absoluut zeker weet ik dat niet, ik ga van CAO VVP 40,1 naar CAO ZKH 44,0
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja gaat toch naar FWG 45,0 van de CAO ZKH?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Qua salaris ga ik er geloof ik wel iets op vooruit, maar ik ga straks ook 36 uur werken ipv de 32 die ik nu werk. Maar absoluut zeker weet ik dat niet, ik ga van CAO VVP 40,1 naar CAO ZKH 44,0
Hoe laat eten wequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga eens een originele bolognesesaus van scratch aan in elkaar flansen zodat die lekker een paar uurtjes kan pruttelen.
Nee, je moet eerst naar de aanloopschaal. 44,0 dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
Ja gaat toch naar FWG 45,0 van de CAO ZKH?
Dat scheelt bruto exact 100 euro met je huidige VVP 40,1 (er op vooruit dus)
In dat geval zou je er eerst op achteruit gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, je moet eerst naar de aanloopschaal. 44,0 dus.
aaaawquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef freecell het volgende:
Niet als je meer gaat werken.
Wow, net een levende woede-aanval uit bed gehaald (na veel minder slaap dan normaal)
Bleef woedend, dus weer in bed gelegd en nu hoor ik af en toe een snikje door de babyfoon.
En eigenlijk wil ik hem troosten en knuffelen, maar hij wil op zo'n moment vooral met rust gelaten worden...
En terwijl ik dit tik houden de snikjes ook weer op, dus hij zal wel zijn gaan slapen?
Nouhou!
Gefeliciteeeeeeerd !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |