Oh bah, dat is schrikken.. Knapt ze wel weer op nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is afgelopen woensdag in het ziekenhuis opgenomen omdat haar hart even geen zuurstof heeft gehad
Dat is waar. Dat was dus al bekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
1 oktober, ja. Maar qua arbeidsvoorwaarden heb je in een zorginstelling toch niet zoveel te wensen? Het staat van tevoren al duidelijk vast in welke salarisschaal je komt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
sterkte meisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is afgelopen woensdag in het ziekenhuis opgenomen omdat haar hart even geen zuurstof heeft gehad
Is het ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef MissHobje het volgende:
En Leinemeis, top! gefeliciteerd, dat moet een super gevoel zijn
Top Leinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga per 1 oktober starten in het trainee traject van een topklinisch, perifeer (niet-akademisch) ziekenhuis in Rotterdam. Het is een traject speciaal voor verpleegkundigen die nog geen ervaring hebben in het ziekenhuis en die minder dan 2 jaar gediplomeerd zijn. Eerst een half jaar op de oncologie, daarna een half jaar op de nefrologie (nier) en dermatologie.
Qua salaris ga ik er geloof ik wel iets op vooruit, maar ik ga straks ook 36 uur werken ipv de 32 die ik nu werk. Maar absoluut zeker weet ik dat niet, ik ga van CAO VVP 40,1 naar CAO ZKH 44,0
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
Ja gaat toch naar FWG 45,0 van de CAO ZKH?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Qua salaris ga ik er geloof ik wel iets op vooruit, maar ik ga straks ook 36 uur werken ipv de 32 die ik nu werk. Maar absoluut zeker weet ik dat niet, ik ga van CAO VVP 40,1 naar CAO ZKH 44,0
Hoe laat eten wequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga eens een originele bolognesesaus van scratch aan in elkaar flansen zodat die lekker een paar uurtjes kan pruttelen.
Nee, je moet eerst naar de aanloopschaal. 44,0 dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
Ja gaat toch naar FWG 45,0 van de CAO ZKH?
Dat scheelt bruto exact 100 euro met je huidige VVP 40,1 (er op vooruit dus)
In dat geval zou je er eerst op achteruit gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, je moet eerst naar de aanloopschaal. 44,0 dus.
aaaawquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef freecell het volgende:
Niet als je meer gaat werken.
Wow, net een levende woede-aanval uit bed gehaald (na veel minder slaap dan normaal)
Bleef woedend, dus weer in bed gelegd en nu hoor ik af en toe een snikje door de babyfoon.
En eigenlijk wil ik hem troosten en knuffelen, maar hij wil op zo'n moment vooral met rust gelaten worden...
En terwijl ik dit tik houden de snikjes ook weer op, dus hij zal wel zijn gaan slapen?
Nouhou!
Gefeliciteeeeeeerd !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |