Als het mooi weer is, moet je zeker op het terras aan het Onze Lieve Vrouweplein gaan lunchen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ook geen beschuitje meer![]()
We zijn in M'streech een lunch adresje aan het zoeken voor in september
We hebben iets veel leukers gevonden: Toine Hermsen heeft vorig jaar z'n prijzen flink verlaagd en je kunt bij dat sterren restaurant al 3-gangen lunchen voor 35 euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Als het mooi weer is, moet je zeker op het terras aan het Onze Lieve Vrouweplein gaan lunchen.
Bij niet zo goed weer kan ik je 20 meter verderop de Bonboničre aanraden, niet te patserig maar wel leuk.
http://bonbonniere.nl/
ik had t al gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het allemaal al hierboven uitgebreid uitgelegd, dus lees maar terug als je zin hebt.
of bij coffeelovers in de boekenwinkel in de kerk of op plein 1992, die hebben de lekkerste broodjes vind ik...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, moet je zeker op het terras aan het Onze Lieve Vrouweplein gaan lunchen.
Bij niet zo goed weer kan ik je 20 meter verderop de Bonboničre aanraden, niet te patserig maar wel leuk.
http://bonbonniere.nl/
Moeders met kinderen op de fiets die complete straten blokkeren door dusdanig breed te fietsenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Het is weer voorbij de vakanties. Files
Ik geloof dat golfer en bloes iets luxueuzers zoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of bij coffeelovers in de boekenwinkel in de kerk of op plein 1992, die hebben de lekkerste broodjes vind ik...
dat sterrenrestaurant klinkt ook wel tof, zo'n prijsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat golfer en bloes iets luxueuzers zoeken
ben je wel eens op een zondagmorgen wezen brunchen bij coffeelovers op plein 1992?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat golfer en bloes iets luxueuzers zoeken
Damn, die site doet het niet op de ipadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben iets veel leukers gevonden: Toine Hermsen heeft vorig jaar z'n prijzen flink verlaagd en je kunt bij dat sterren restaurant al 3-gangen lunchen voor 35 euro.
Om de hoek van het OLV-plein, volgens mij.
http://www.toinehermsen.com/
Jezus wat een kutsite/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Damn, die site doet het niet op de ipad
Dat zijn alle sites die puur in Flash gemaakt worden. Die webtoko die dat verzonnen heeft mag een zachte dood sterven.quote:
Luister nouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: je kunt ook gewoon een half uurtje eerder/later naar je werk, dan heb je daar geen last meer van
Duhhh, sentiment hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:49 schreef borisz het volgende:
De samenvatting achter het cijfer: De export doet het nog wel, maar neemt wat af. De consument houdt ook de hand op de knip. Kortom een recessie behoort tot de mogelijkheden volgend jaar.
Het is maar goed dat jij geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Luister nouDie ouders moeten gewoon van de weg af
Levensgevaarlijk
Waarom zouden kinderen naar school moeten fietsen. Gebruik toch die auto en gooi ze tijdens het rijden er gewoon voor school uit! Geen problemen meer
Puur flash? Daar zullen die apples het wel lekker warm van krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn alle sites die puur in Flash gemaakt worden. Die webtoko die dat verzonnen heeft mag een zachte dood sterven.
Ik was afgelopen zondag bij een verjaardag van een baby die 1 werd en geloof me.....ik ben wederom dankbaar voor het feit dat ik idd geen kinderen hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen kinderen hebt
Helaas....mijn conditie is nog niet zo goed dat ik zo'n zware fiets vooruit kan krijgenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zondag bij een verjaardag van een baby die 1 werd en geloof me.....ik ben wederom dankbaar voor het feit dat ik idd geen kinderen hebBabies zijn per definitie NIET leuk
Al dat koetsiekoetsiekoetsie-gekroel wat volwassen ogende mensen opeens gaan doen en zo
En dan verwachten dat zo'n 1 jarige ook cadeautjes kan uitpakken.....
Dat die site in Flash gemaakt is, is niet zo relevant, het is gewoon een kutsite waar een of andere rukker heeft lopen geilen op effectjes en niet heeft nagedacht over wat het nut is van zo een site, het leveren van informatie over het restaurant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Puur flash? Daar zullen die apples het wel lekker warm van krijgen.
Het is wel relevant want je accessibility gaat behoorlijk omlaag. Een blind iemand kan never nooit iets uit zo'n site krijgen. En dat vind ik behoorlijk slecht en triestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat die site in Flash gemaakt is, is niet zo relevant, het is gewoon een kutsite waar een of andere rukker heeft lopen geilen op effectjes en niet heeft nagedacht over wat het nut is van zo een site, het leveren van informatie over het restaurant.
Hmmm.... warme appletaartquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Puur flash? Daar zullen die apples het wel lekker warm van krijgen.
Goed idee! Denk dat ik straks een appeltaartje ga makenquote:
Goed van je zeg! Ik heb de motivatie nog niet gevonden..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef LieLie het volgende:
Zo! Weer lekker gesport na vier weken!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
Nou het is definitief. Over twee weken krijgen we een klein poesje erbij.
Hmmm, het is even rijden vanuit Belgie maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed idee! Denk dat ik straks een appeltaartje ga maken
Nog welquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Ach, m'n danspartners zijn vaak jonger
Steer de loverboyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Ach, m'n danspartners zijn vaak jonger
Cheesecake, lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
Vrij veel. Het zal een Cheesecake worden & een vlaai
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |