Slordig van mij. sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet morgen dus zie ergens boven, maar 26 augustus!!
Gelukkig zijn er ook goede verhalen, golfer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was het bij het overlijden van mijn ouder allemaal in goede harmonie.
De urn met as van mijn vader stond eerst in de tuin van mijn stiefmoeder en nadat zij 2 jaar geleden overleden was hebben we haar as in die urn erbij kunnen laten doen. Flink gehusseld en vervolgens met ons drieën (mijn 2 broers) en aanhang (illegaal) uitgestrooid op de heide van Bussum, waar onze ouders in het begin van de jaren 60 het gelukkigst waren en veel gewandeld hebben.
Daarna lekker met z'n allen die dag afgesloten in een goed restaurant in Bussum.
Ik doe stoer omdat ik niet weet wat de prognose is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slordig van mij. sorry.
Krakke - je doet het stoer en de prognose is niet hopeloos.
Eerst maar eens de scan en het gesprek met de arts deze week afwachten voordat je allerlei zaken in je hoofd haalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe stoer omdat ik niet weet wat de prognose is.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je alweer wakker!Beschuitje?
Glaasje melk?
![]()
Hee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aardbeitjes derop?
Ga jij eerst douchen of ik?
ik ben ook een leek met foto's, voor mij lijkt het al gauw op elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezien
dat is idd vreemd. komt de fam nog bij elkaar of geen zin in?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, vreemd idee dat morgen mijn moeder jarig is, voor het eerst in mijn leven is ze er gewoon zelf niet bij.
Ik hoef geen sterktekusjes of zo, ik bedenk me dit gewoon ineens.
Soort nieuw voor het eerst gebeurtenis of zo, hoe zeg je dat nou goed
dat jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook goede verhalen, golfer.
Ik had het allemaal al hierboven uitgebreid uitgelegd, dus lees maar terug als je zin hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is idd vreemd. komt de fam nog bij elkaar of geen zin in?
Dus ook geen beschuitje meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan![]()
Momenteel naar bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |