als je er niet geweest bent toen de muur er nog stond, zegt dat genen wat er nu sstaat helemaal niets. een wit houten huisje met een paar zandzakken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!
En een paar verklede wachters ervoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
als je er niet geweest bent toen de muur er nog stond, zegt dat genen wat er nu sstaat helemaal niets. een wit houten huisje met een paar zandzakken.
de open vlakte, en de doorkijk is compleet weg.
Ja, er doet ook niemand moeilijk over de Chinese Muurquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze hadden die verdraaide muur ook gewoon moeten laten staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die aan iets heel anders dacht toen ik hier op stumblede?
http://www.vat19.com/dvds/worlds-largest-gummy-worm.cfm
[ afbeelding ]
Da's vast al plezieriger voor iemand dan mijn dikke darm.quote:
het joodse museum is absoluut een aanrader. Erg indrukwekkend en interessant!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!
Dat zat ik net te bedenken !quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de foto's, z! Dat ziet er heel anders uit dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
Veel touristen en idd een huisje, dat was het zo ongeveer.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh en de Turk in de buurt was geen succes zo bleek later die avond.
Wauw wat een verhaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto maakte wel indruk op me. Verhaal van de 19-jarige soldaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Conrad_Schumann
Uiteindelijk wel zichzelf opgehangen met depressie toen hij oud was. Kon toch niet met het schuldgevoel leven.
Weet niet precies meer waar die zit. We hadden een buffet daar. Achteraf bleek het niet zo'n goede keuzequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]bruine golf
Ik zat bij een naburige Starbucks WiFi te leechen.
Wat hij zegt, en als ik je/jullie niet meer spreek :quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
Lein, voordat ik het vergeet: veel succes morgen met het (zeer waarschijnlijk) afronden van de nieuwe baan!
deze?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh en de Turk in de buurt was geen succes zo bleek later die avond.
Dank!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat hij zegt, en als ik je/jullie niet meer spreek :
Buone vacanze, godere di buona e un sacco di pasta
Heel bizar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar he Krak. Vind dat je je er moedig doorheen slaat.
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel bizar.
Maar nu kan het ook nog goed uitpakken, als er geen uitzaaiingen zijn, heb ik 90 % kans na 5 jaar. Volgens mij is het kutte van kanker in het begin dat je niks weet. En zeker voor mij, weten is my middle name.
* krakkemieke slaat dat op voor laterquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar he Krak. Vind dat je je er moedig doorheen slaat.
Pff heftig Krakke.. Had ik nog helemaal niet gezegd, zo druk was ik met typenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel bizar.
Maar nu kan het ook nog goed uitpakken, als er geen uitzaaiingen zijn, heb ik 90 % kans na 5 jaar. Volgens mij is het kutte van kanker in het begin dat je niks weet. En zeker voor mij, weten is my middle name.
Dank je!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff heftig Krakke.. Had ik nog helemaal niet gezegd, zo druk was ik met typen![]()
Hoop dat alles gewoon positief gaat verlopen en zo..
Ja,die onzekerheid is erg. Piet zei vanavond dat hij wel weer 21 wilde zijn. Als ik 21 was, kon ik dit niet aan en had ik mezelf van kant gemaakt. Ik ben blij dat ik ouder ben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.
En ik vind die overlevingskansgetalletjes als ik ze lees in een boek machtig interessant, maar als iemand zoals jij dat tegen me zegt vind ik ze eigenlijk best akelig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |