40+quote:
Maar wel erg leuk voor later, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
pffffff pauze... wat een werk halen we ons toch altijd op de hals met die vakantieverslagen..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Beetje rare dag vandaag, hopelijk morgen meer rust in mijn hoofd om te relaxen
+1 meeliftquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een biertje
** Boris schenkt een wijntje in, maar dan wel in de tuinquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een biertje
moet nog werken en trainenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
** Boris schenkt een wijntje in, maar dan wel in de tuin.
Van wat voor wijn houd je Piet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen laatste dag antibiotica, dan mag ik ook weer een wijntje
Mijn dikke darm!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die aan iets heel anders dacht toen ik hier op stumblede?
http://www.vat19.com/dvds/worlds-largest-gummy-worm.cfm
[ afbeelding ]
Op zich vind ik het wel een klein beetje zorgelijk dat ze je aan de AB hebben gezet zonder dat ze snapten waar de infectie door kwam. Mocht het een virus geweest zijn, heb je voor niets een kuur gehad...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen laatste dag antibiotica, dan mag ik ook weer een wijntje
Wat een leuk speeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wel erg leuk voor later, toch?
Zeg. Schiet eens op! We wachten al bijna een hele dag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
onwijs! Ben blij dat we dat iedere keer doen hoor, maar het is nu ff een klus al dat getyp
Jouw nieuwe speeltje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu bij maandag 1-8quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg. Schiet eens op! We wachten al bijne een hele dag.
Lekkerequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Van wat voor wijn houd je Piet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst maar eens koken.. ik mis mijn buitenkeukentje de eerste dagen altijd wel een beetje hoor..Kijk eens wat blijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar niets geven is ook zo lastig als iemand zo ziek is. Daarbij hielp de antibiotica en de andere troep uiteindelijk wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel een klein beetje zorgelijk dat ze je aan de AB hebben gezet zonder dat ze snapten waar de infectie door kwam. Mocht het een virus geweest zijn, heb je voor niets een kuur gehad...
Maar aan de andere kant was het misschien ook hun enige optie op dat moment
Aha. Ik ben ouderwets van de Franse wijnen, vooral Cotes du Rhone. Hoewel ik ook hele lekkere gedronken heb in de Languedoc! Maar ik houd niet van een cepage. Rioja vind ik ook lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekkere
:-)
heb een voorkeur voor mooie barolo en chianti, de echt mooie bordeaux hoewel die teduur zijn voor de kwaliteit. Klassieke rode wijnen, nieuwe wereld heb ik zelden echt goede rode gehad, maar ze zijn er zeker, uit ZA of Californie heb ik geweldige rode gedronken.
Witte wijn drink ik veel meer nieuwe wereld, hoewel daar ook voor geldt dat echt goede hier lastig te vinden is. Dronk in NZ geweldige wijnen maar ben in NL nog weinig goeds uit NZ tegen gekomen. Heb het liefst een droge witte, met de smaak van vers gemaaid groen, brandnetels, kruisbessen.
Drink ook graag bubbels, Furst von Metternich is erg lekker, champagne vind ik veel te duur voor wat je krijgt, drink liever een sekt of een cava, krijg je voor een deel van het geld veel lekkerders
En dessertwijnen, port, sherry, tokaij, proscek, allemaal kunnen ze verukkelijk zijn.
Ga je Belangrijke Dingen doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Met PR bureau geregeld dat ik 1-2 september naar Londen ga en een avondje verblijf
3 september verhuizing terug naar Eindhoven, but who cares
Snoepreisjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je Belangrijke Dingen doen?
Nou, mochten we dus tijdens onze vakantie in september naar Maastricht gaan, dan ben je er niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Met PR bureau geregeld dat ik 1-2 september naar Londen ga en een avondje verblijf
3 september verhuizing terug naar Eindhoven, but who cares
Heel kleine kans dat ik nog een weekje langer blijf. Maar ligt aan de jongen van wie ik de kamer onderhuur, en die laat weer eens niets van zich horen zoals altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, mochten we dus tijdens onze vakantie in september naar Maastricht gaan, dan ben je er niet meer.
Ik heb het op de iPad gemaakt, elke dag een stuk. Dus alles was meteen klaar toen we thuiskwamenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
pffffff pauze... wat een werk halen we ons toch altijd op de hals met die vakantieverslagen..
Ik schrijf heel ouderwetsquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het op de iPad gemaakt, elke dag een stuk. Dus alles was meteen klaar toen we thuiskwamen
SunTav zijn niet zo modernquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het op de iPad gemaakt, elke dag een stuk. Dus alles was meteen klaar toen we thuiskwamen
Gmtaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schrijf heel ouderwetswe proberen zo min mogelijk elektronica mee te nemen
Jullie hebben ook e-readers!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schrijf heel ouderwetswe proberen zo min mogelijk elektronica mee te nemen
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht hequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie hebben ook e-readers!onze e-reader kan gewoon ook nog wat andere dingen
Lekker!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben als enig kind nu bij paps verjaardag. Oudere zus zit in Sao Paolo en zusjes beide in Utrecht. Ga zo wel lekker eten. Varkenshaasje met champignonroomsaus, geb aardappeltjes en sla. Toe keuze uit ijs met aardbeien en monchou taart
Daar was ik ook bang voor, maar het valt enorm mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht he![]()
En volgens mij typt een I-pad enorm kut, doe ik dat liever thuis op een laptop![]()
Scheiden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik háát facebook!! Ross wordt er steeds actiever en plaatst nu steeds uitspraken van mij daar
Dies zielug!quote:
Ideaal is het niet, maar op vakantie heb ik nog meer geduldquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht he![]()
En volgens mij typt een I-pad enorm kut, doe ik dat liever thuis op een laptop![]()
Alles is volledig out of contextquote:
Hier, voor jou, onbeschrijfelijk vrouwelijkquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik háát facebook!! Ross wordt er steeds actiever en plaatst nu steeds uitspraken van mij daar
Schrijven werkt ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ideaal is het niet, maar op vakantie heb ik nog meer geduld
Maar je went er wel snel aan hoor
Hmmm...snel vriendjes worden met Ross dan maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ha! Uit onze jeugd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier, voor jou, onbeschrijfelijk vrouwelijk
Ik ben geen vriendjes met hem geworden, heb hem alleen gevonden en lees zijn teksten over Isa.quote:
Ik vind het net niks. Geen cake en geen brood.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft een Brioche meegenomen uit Frankrijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Brioche
Wiseblood, someone drowned in my poolquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Dead Kennedys laat schallen
Holiday in Cambodia.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wiseblood, someone drowned in my pool
Mooi, die vorige ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
even tussendoor omdat ik deze wel geslaagd vond![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer verder....
Is dat lekker? Ik heb ooit een burberry geroken, was kruidig, maar mij iets te stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
zo net gratis half flesje parfum opgehaald
Burberry Brit
burberry brit vond ik lekker en had op een ander forum gezet dat die op mijn wishlist stond en toen had iemand nog een half flesje over (zij vond m niet zo en gebruikte m als luchtverfrisser op t werk hahaha) dus die mocht ik hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb ooit een burberry geroken, was kruidig, maar mij iets te stoer.
quote:De geur begint met een scherpe stoot italiaanse limoen, gemixt met een koel maar zoete essentie van peer en groene amandel met een zoet bloemig hart van witte pioen.
De geur eindigt met elementen van van gesuikerde zoete amandelen met een rijke basis bestaande uit amber, mahonie, vanillie en tonka bonen.
Wat leuk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
burberry brit vond ik lekker en had op een ander forum gezet dat die op mijn wishlist stond en toen had iemand nog een half flesje over (zij vond m niet zo en gebruikte m als luchtverfrisser op t werk hahaha) dus die mocht ik hebben
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
even tussendoor omdat ik deze wel geslaagd vond![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer verder....
Succes!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben op de tennis. Half 9 een dubbel wedstrijd. Duim voor me svp!
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie foto's Tav, lijken wel wat op elkaar
ja, veel gelopen en bekeken. enkel de grote stukken met het ov gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer Z. van t weer. Veel gezien?
Al die bergen zijn toch hetzelfde?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezien
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef z80 het volgende:
ja, veel gelopen en bekeken. enkel de grote stukken met het ov gedaan.
ik had vandaag eigenlijk nog een museum in gewild, bleek alleen om maandag gesloten.
achteraf maar goed ook, nu lekker op tijd thuis.
en voor wat betreft de muur. deze is compleet weg. er staat niets meer. ook checkpoint charlie is niet meer terug te herkennen.
Hey Lein! Ik vroeg me af of je aan het werk was of niet. Wilde je iets zeggen, maar ben het weer vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik heb een lijstje met 'sights to see' in Berlijn van een Duitse collega en Checkpoint Charlie staat er ook op!
Ik heb vakantie!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein! Ik vroeg me af of je aan het werk was of niet. Wilde je iets zeggen, maar ben het weer vergeten
Ja dat is waar. Viel mij toen ook al op. Er is nu van het weekend een nieuw centrum/plek geopend tijdens de herdenking dat het 50 jaar geleden was dat er begonnen werd met de bouw van de muur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
ja, veel gelopen en bekeken. enkel de grote stukken met het ov gedaan.
ik had vandaag eigenlijk nog een museum in gewild, bleek alleen om maandag gesloten.
achteraf maar goed ook, nu lekker op tijd thuis.
en voor wat betreft de muur. deze is compleet weg. er staat niets meer. ook checkpoint charlie is niet meer terug te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |