Scheiden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik háát facebook!! Ross wordt er steeds actiever en plaatst nu steeds uitspraken van mij daar
Dies zielug!quote:
Ideaal is het niet, maar op vakantie heb ik nog meer geduldquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben dus niet voor niets Kindles gekocht he![]()
En volgens mij typt een I-pad enorm kut, doe ik dat liever thuis op een laptop![]()
Alles is volledig out of contextquote:
Hier, voor jou, onbeschrijfelijk vrouwelijkquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik háát facebook!! Ross wordt er steeds actiever en plaatst nu steeds uitspraken van mij daar
Schrijven werkt ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ideaal is het niet, maar op vakantie heb ik nog meer geduld
Maar je went er wel snel aan hoor
Hmmm...snel vriendjes worden met Ross dan maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ha! Uit onze jeugd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier, voor jou, onbeschrijfelijk vrouwelijk
Ik ben geen vriendjes met hem geworden, heb hem alleen gevonden en lees zijn teksten over Isa.quote:
Ik vind het net niks. Geen cake en geen brood.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft een Brioche meegenomen uit Frankrijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Brioche
Wiseblood, someone drowned in my poolquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Dead Kennedys laat schallen
Holiday in Cambodia.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wiseblood, someone drowned in my pool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |