Je zegt het goed. Wil je er iets mee doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, vreemd idee dat morgen mijn moeder jarig is, voor het eerst in mijn leven is ze er gewoon zelf niet bij.
Ik hoef geen sterktekusjes of zo, ik bedenk me dit gewoon ineens.
Soort nieuw voor het eerst gebeurtenis of zo, hoe zeg je dat nou goed
* Stereotomy sterkteschouderklopje geeftquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, vreemd idee dat morgen mijn moeder jarig is, voor het eerst in mijn leven is ze er gewoon zelf niet bij.
Ik wilde rondom haar verjaardag de as (het gedeelte wat ik krijgquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Je zegt het goed. Wil je er iets mee doen?
In het gunstigste geval is het dat getal en dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.
En ik vind die overlevingskansgetalletjes als ik ze lees in een boek machtig interessant, maar als iemand zoals jij dat tegen me zegt vind ik ze eigenlijk best akelig.![]()
Ga je dan wel lekker eten? Al is het thuis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde rondom haar verjaardag de as (het gedeelte wat ik krijg) uitstrooien, dat wordt volgende week vrijdag omdat ik veel extra werk en gewoon geen tijd vrij kan maken. (Doe het samen met 1 zus op een plekje vlak bij haar huis in Vianen waar ze heel veel gelopen heeft)
In 1e instantie had ik het plan om met mijn broer en zussen gezamenlijk uit te strooien en daarna te gaan eten in haar favo restaurant waar we altijd haar verjaardag vierden. Maar dat gaat door het uit een vallen van onze familie nu niet gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De overlevingskans bij de kanker van de vader mijn kinderen (nu mijn ex) was bar slecht. Alle cijfertjes wezen naar een bijna 90% kans op óf terugkomen óf overlijden binnen 5 jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
De onzekerheid lijkt me heel erg. Ik ga me dan van alles inbeelden en zorgen maken, terwijl je in feite nog helemaal niks weet.
En ik vind die overlevingskansgetalletjes als ik ze lees in een boek machtig interessant, maar als iemand zoals jij dat tegen me zegt vind ik ze eigenlijk best akelig.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Iedere familie doet het anders.
Toch vind ik het eigenaardig dat de as over het aantal kinderen wordt verdeeld ?
Hoe is dat zo gekomen? dat heb ik gemist dan.
Goed plekje.
Wij hebben gekozen voor uitstrooien op zee, net als bij mijn vader.
Zelf willen we wel in de Lek, ooit.
Trouwens,Meningsverschillen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meneer spreekt jullie niet profesioneel aan! Stom!Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Zo jammer dat het zo is gelopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
door het uit een vallen van onze familie nu niet gebeuren
In mijn geval zijn de cijfers vrij gunstig. En ik ben eigenwijs, ik heb nog zoveel te doen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De overlevingskans bij de kanker van de vader mijn kinderen (nu mijn ex) was bar slecht. Alle cijfertjes wezen naar een bijna 90% kans op óf terugkomen óf overlijden binnen 5 jaar.
Rigoreuze operatie en een lange zware chemokuur met lange nasleep....
Inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder en hij is er nóg![]()
Dus in cijfertjes geloof ik niet, wel in het geluk dat je moet hebben om dingen te overleven of niet te krijgen.
Ik drink er een wijntje op met mijn zus en ga dan lekker weer naar huisquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ga je dan wel lekker eten? Al is het thuis?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Iedere familie doet het anders.
Toch vind ik het eigenaardig dat de as over het aantal kinderen wordt verdeeld ?
Hoe is dat zo gekomen? dat heb ik gemist dan.
Goed plekje.
Wij hebben gekozen voor uitstrooien op zee, net als bij mijn vader.
Zelf willen we wel in de Lek, ooit.
Trouwens,Nou inderdaad, wat een foute aanhef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe het zo gekomen is?
1 kleinkind dacht het recht te hebben op de hele urn van de hele oma.
En daar waren mijn ene zus en ik het niet mee eens, vonden we een raar idee.
Dus na veel geharrewar enerzijds en niet meer willen communiceren anderzijds is er besloten door mijn oudste zus (ineens zonder verder overleg) dat het 4 asurnen/asbuizen zouden worden.
Ik vind het vreselijk maar het zij zo. Ook is er een vingerafdruk van oma genomen na haar overlijden, ook voor een kleinkind voor een hangertje of iets dergelijks morbidens![]()
Nee ik ben niet blij met mijn familie![]()
Precies! Je gaat de behandeling aan, wordt beter en gaat weer verder!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
In mijn geval zijn de cijfers vrij gunstig. En ik ben eigenwijs, ik heb nog zoveel te doen!
Hehehe, JA!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies! Je gaat de behandeling aan, wordt beter en gaat weer verder!!
Ja idd! nog contact gehad met je broer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
Zo jammer dat het zo is gelopen.
Dat was uiteindelijk een meevaller hier.
Wat mooi golfer!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was het bij het overlijden van mijn ouder allemaal in goede harmonie.
De urn met as van mijn vader stond eerst in de tuin van mijn stiefmoeder en nadat zij 2 jaar geleden overleden was hebben we haar as in die urn erbij kunnen laten doen. Flink gehusseld en vervolgens met ons drieën (mijn 2 broers) en aanhang (illegaal) uitgestrooid op de heide van Bussum, waar onze ouders in het begin van de jaren 60 het gelukkigst waren en veel gewandeld hebben.
Daarna lekker met z'n allen die dag afgesloten in een goed restaurant in Bussum.
een vingerafdruk ? ze verzinnen toch van alles...quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik drink er een wijntje op met mijn zus en ga dan lekker weer naar huis
[..]
Nou inderdaad, wat een foute aanhef!
Hoe het zo gekomen is dat 1 kleinkind dacht het recht te hebben op de hele urn van de hele oma.
En daar waren mijn ene zus en ik het niet mee eens, vonden we een raar idee.
Dus na veel geharrewar enerzijds en niet meer willen communiceren anderzijds is er besloten door mijn oudste zus (ineens zonder verder overleg) dat het 4 asurnen/asbuizen zouden worden.
Ik vind het vreselijk maar het zij zo. Ook is er een vingerafdruk van oma genomen na haar overlijden, ook voor een kleinkind voor een hangertje of iets dergelijks morbidens![]()
Nee ik ben niet blij met mijn familie
Nee, niet morgen dus zie ergens boven, maar 26 augustus!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef AnneX het volgende:
een vingerafdruk ? ze verzinnen toch van alles...
Affijn, dan wens ik jou een mooie dag morgen met je zus en het delen van warme en gekke herinneringen.
Prioriteitenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, als het kan wil ik niet de 22e geopereerd worden. Da's de verjaardag van m'n vader. Ik zou liever voor mijn moeder koken.
Slordig van mij. sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet morgen dus zie ergens boven, maar 26 augustus!!
Gelukkig zijn er ook goede verhalen, golfer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was het bij het overlijden van mijn ouder allemaal in goede harmonie.
De urn met as van mijn vader stond eerst in de tuin van mijn stiefmoeder en nadat zij 2 jaar geleden overleden was hebben we haar as in die urn erbij kunnen laten doen. Flink gehusseld en vervolgens met ons drieën (mijn 2 broers) en aanhang (illegaal) uitgestrooid op de heide van Bussum, waar onze ouders in het begin van de jaren 60 het gelukkigst waren en veel gewandeld hebben.
Daarna lekker met z'n allen die dag afgesloten in een goed restaurant in Bussum.
Ik doe stoer omdat ik niet weet wat de prognose is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slordig van mij. sorry.
Krakke - je doet het stoer en de prognose is niet hopeloos.
Eerst maar eens de scan en het gesprek met de arts deze week afwachten voordat je allerlei zaken in je hoofd haalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe stoer omdat ik niet weet wat de prognose is.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je alweer wakker!Beschuitje?
Glaasje melk?
![]()
Hee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aardbeitjes derop?
Ga jij eerst douchen of ik?
ik ben ook een leek met foto's, voor mij lijkt het al gauw op elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja, als je één berg + meer hebt gezien, heb je ze natuurlijk allemaal gezien
dat is idd vreemd. komt de fam nog bij elkaar of geen zin in?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
dat jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook goede verhalen, golfer.
Ik had het allemaal al hierboven uitgebreid uitgelegd, dus lees maar terug als je zin hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is idd vreemd. komt de fam nog bij elkaar of geen zin in?
Dus ook geen beschuitje meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan![]()
Momenteel naar bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |