Nog welquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Ach, m'n danspartners zijn vaak jonger
Steer de loverboyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Cheesecake, lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
Vrij veel. Het zal een Cheesecake worden & een vlaai
.
jouw cheesecake zag er goed uit! Zijn we uitgenodigd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
Vrij veel. Het zal een Cheesecake worden & een vlaai
.
ik dacht juist veeel ouderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Word je 23?
Ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht juist veeel ouder
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
Ha, fijn zo Leinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
gquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed van je zeg! Ik heb de motivatie nog niet gevonden..
Cute!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
Het is definitief. Over twee weken krijgen we een klein poesje erbij.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze is thuis en voelt zich normaalquote:
Helemaal top, Leinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Dankjewelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn Lein!!![]()
En Sarabi: is je moeder ziek? Heb ik gemist vrees ik.. Sterkte
Yeah, Lein!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |