Geeft niet dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie nu pas dat ik de laatste was. Excuus, had een nieuw deel moeten openen.
Over de update, Menu's gaan nu wat soepeler. Eigenlijk geen lag meer. Ook lag in sommige apps minder geworden. nog maar enkele apps met een beetje lag. De galerij met foto gaat nu vloeiend. Dat was wat haperig.
Over batterijduur kan ik nog niks zeggen. Voor de update vond ik het eigenlijk al wel aardig voor de eerste week.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geeft niet dat je dat niet gedaan hebt.![]()
Ik vind wel (ik kom van Nokia) dat het max. volume niet zo hard is...
Ah ik zie dat ik ook kan updaten, nu maar ff doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie nu pas dat ik de laatste was. Excuus, had een nieuw deel moeten openen.
Over de update, Menu's gaan nu wat soepeler. Eigenlijk geen lag meer. Ook lag in sommige apps minder geworden. nog maar enkele apps met een beetje lag. De galerij met foto gaat nu vloeiend. Dat was wat haperig.
Over batterijduur kan ik nog niks zeggen. Voor de update vond ik het eigenlijk al wel aardig voor de eerste week.
Maar ook ringtone volume is niet je-van-het als je het mij vraagt. Of mp3 zonder oordoppen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
eens. Met bellen is het soms maar net te doen.
Weet niet of de update daar wat in verandert heeft. Geluid via de oordoppen kan wel weer hard bij mij.
nee?quote:
Heb je hem soms branded vodafone ? Dan moet je volgens mij nog ff wachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hm, ik heb nog geen update melding gehad, en ook als ik het zelf check zegt ie dat er geen zijn...
instellingen - over telefoon - software updatequote:
yo thanx, ik heb em!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
instellingen - over telefoon - software update
Of iets in die richting
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Heb je hem soms branded vodafone ? Dan moet je volgens mij nog ff wachten.
Dat is inderdaad moeilijk vervelendquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
weet iemand of en hoe je woorden uit de standaardlijst kunt verwijderen? Als ik typ, maakt ie van moet steevast "Moët" echt superirritant
Herkenbaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
weet iemand of en hoe je woorden uit de standaardlijst kunt verwijderen? Als ik typ, maakt ie van moet steevast "Moët" echt superirritant
Hoe herkenbaar, ik wacht ook nog op de oplossingquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
Idd! Waar komt die Moët vandaan? Wij zijn toch geen gangsternegers die constant over champagne moeten praten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:31 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Moët en TOT zijn idd mijn grootste ergernissen
Dat had ik gepost kunnen hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:31 schreef The6thgate het volgende:
Moët en TOT zijn idd mijn grootste ergernissen
de app Fring is een goed alternatief!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef GoodGawd het volgende:
Mijn grootste ergernis is tot nu toe Skype video gesprek, die na twee seconde inzoomt en super low quality beeld geeft.
Copilot Live werkt prima.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:24 schreef The6thgate het volgende:
Heeft iemand al een goed navigatie programma voor de sensation? Ik ga binnenkort op vakantie dus zou wel handig zijn om een berg kaarten er op te kunnen zetten zodat internet niet nodig is. Op m'n Desire gebruikte ik Sygic 10, maar meen ergens te hebben gelezen dat die op de sensation niet werkt.
Bijzonder irritant ja... hij moet gewoon als je een woord 10x hebt aangeklikt, dát woord vooraan de lijst met suggesties zetten ipv domweg een ander woord blijven laten zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
Installeer Swype, werkt veel gemakkelijker, beter en sneller dan het standaard toetsenbord.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
heb ik nu ook, maar wat je moet doen is bij je browser instellingen aanvinken dat je de mobiele weergave wil, anders denkt ie dat je op een pc zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:02 schreef GoodGawd het volgende:
Nu heb ik die download link zegt ie dat ik niet op een android phone zit
Ik heb dat met TOT ipv tot. Geen idee waarom dat in kapitalen in de woordenlijst staat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef Doodloper het volgende:
Bijzonder irritant ja... hij moet gewoon als je een woord 10x hebt aangeklikt, dát woord vooraan de lijst met suggesties zetten ipv domweg een ander woord blijven laten zien.
ook niet als je een update handmatig zoekt ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:48 schreef Frishe het volgende:
Ik heb ook geen update.... Heb een losse Sensation gekocht, simlockvrij. Ik wil verdomme kunnen screenshotten!
Als ik via instellingen, over de telefoon, software updates, op nu controleren druk dan vindt ie niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
ook niet als je een update handmatig zoekt ?
hmm weird, nog ff wachten dan denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Als ik via instellingen, over de telefoon, software updates, op nu controleren druk dan vindt ie niets.
Je kunt de invoertaal natuurlijk altijd aanpassen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
Btw die swype he, waarom wil die machtiging tot audio opnamen, en contactpersonen ?
Heb hem alweer verwijderd, niet echt functioneel voormij omdat ik ook wel eens een andere taal wil typen.
Kent ie ook dialectquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt de invoertaal natuurlijk altijd aanpassen.
Bij de Hero kon je updates afdwingen door de datum te veranderen naar de toekomst. Staat je telefoon op 2013, dan krijg je binnen een paar minuten de melding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Als ik via instellingen, over de telefoon, software updates, op nu controleren druk dan vindt ie niets.
ik zat vanmiddag niet aan de wifi. Toen.ik thuis kwam kreeg ik 'm gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij de Hero kon je updates afdwingen door de datum te veranderen naar de toekomst. Staat je telefoon op 2013, dan krijg je binnen een paar minuten de melding.
Naar mijn weten werkt Sygic op mijn Sensation iig welquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:24 schreef The6thgate het volgende:
Heeft iemand al een goed navigatie programma voor de sensation? Ik ga binnenkort op vakantie dus zou wel handig zijn om een berg kaarten er op te kunnen zetten zodat internet niet nodig is. Op m'n Desire gebruikte ik Sygic 10, maar meen ergens te hebben gelezen dat die op de sensation niet werkt.
Bij mij krijg ik dus nu ook een systeemupdate, terwijl ik een unbranded versie van t-mobile heb..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij de Hero kon je updates afdwingen door de datum te veranderen naar de toekomst. Staat je telefoon op 2013, dan krijg je binnen een paar minuten de melding.
Tja, leuk... ik heb eigenlijk alleen maar apps uit de categorie "handig"quote:
Werkt hier ook als de brandweerquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef PeeJie_ het volgende:
Naar mijn weten werkt Sygic op mijn Sensation iig wel
Je bedoelt zeker screenshots? Want dat gebeurt als je lock+home indrukt, dus misschien doet hij dat perrongelijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
Mensen die problemen hebben met de 'home' knop? Mijn broer maakt constant foto's.
Lock is de bovenste knop toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker screenshots? Want dat gebeurt als je lock+home indrukt, dus misschien doet hij dat perrongelijk?
Wat de neuk is "perrongelijk"?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker screenshots? Want dat gebeurt als je lock+home indrukt, dus misschien doet hij dat perrongelijk?
Ja ik snap wat hij bedoelt, heb jij een idee voor het _echte_ probleem?quote:
Als je lock inhoud en snel daarna home drukt maakt hij een screenshot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lock is de bovenste knop toch?
Voor zover ik weet niet. Want als hij eerste lock indrukt gaat-ie toch op een zwart scherm?
Ja heel vreemd, ik typte perongelijk en dat bestaat niet dus maakte firefox er perrongelijk van, wat blijkbaar wel bestaat.quote:
Dit moet het haast wel zijn, tenzij hij echt ongewenst foto's aan het maken is, dmv de camera, maar dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik snap wat hij bedoelt, heb jij een idee voor het _echte_ probleem?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:03 schreef zarGon het volgende:
Waar komen "perongelijk" en "per ongelijk" vandaan? Ik heb die woorden vaker gezien op het forum.
Per ongeluk.
Ach zo, ik wacht wel even dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef -J-D- het volgende:
http://www.talkandroid.co(...)-update-on-vodafone/
Je bent alleen wel je garantie kwijt als je het op de officiële manier doet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef poepeneesje het volgende:
Rooten via HTC is nu mogelijk; customs ROMs kunnen hierdoor gedraaid worden.
Toch ook als je het op de niet officiele manier doet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent alleen wel je garantie kwijt als je het op de officiële manier doet.
Nee, want als je hem op wilt sturen voor reparatie kan je hem zo terug zetten dat ze nooit kunnen zien dat hij geroot was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Toch ook als je het op de niet officiele manier doet?
Ach so.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, want als je hem op wilt sturen voor reparatie kan je hem zo terug zetten dat ze nooit kunnen zien dat hij geroot was.
En als je het via HTC zelf doet registreren ze je imei dus word hij nooit meer gerepareerd.
Tenzij je een custom rom er op zet waar sense in zit natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach so.
Als je hem root en een custom rom erop zet, dan ben je Sense wel kwijt neem ik aan?
Welke zijn aan te raden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tenzij je een custom rom er op zet waar sense in zit natuurlijk
Deze bijv:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke zijn aan te raden?
Die werkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Deze bijv:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849
Met een custom rom. De rom die delano.888 net linkte werkt primaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef zoz het volgende:
Is er een manier om de htc sensation te debranden?
De sensation is een stuk sneller met een custom rom, en alles gaat veel vloeiender, je krijgt root access, en je hebt geen branding!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Wat is precies het nadeel van een branded sensation? De update kwam nu een paar dagen later, maar verder?
Je haalt hier wat dingen door elkaar. Rooten ed. heeft níks te maken met een wel of niet gebrande Sensation.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De sensation is een stuk sneller met een custom rom, en alles gaat veel vloeiender, je krijgt root access, en je hebt geen branding!
Ja, maar om hem te debranden moet je geloof ik toch wel een custom rom draaienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je haalt hier wat dingen door elkaar. Rooten ed. heeft níks te maken met een wel of niet gebrande Sensation.
Ik ben blij dat ik via Vodafone een niet branded telefoon heb!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Je telefoon start op met een Vodafone logo (boeit me niet echt), en je hebt bepaalde apps die niet te verwijderen zijn (360 apps). Die hoef ik niet maar ik kan ze dus niet weghalen. Verder weet ik ook niet precies wat de verschillen zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:57 schreef Locusta het volgende:
Zijn er hier ook mensen die hun Sensation geroot hebben en er een custom ROM op hebben gegooid? En zo ja, welke ROM?
Spuit 11quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef poepeneesje het volgende:
Rooten via HTC is nu mogelijk; customs ROMs kunnen hierdoor gedraaid worden.
Bijna is nog niet helemaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mike heeft bijna een Sensation, dankzij donaties van mensen van het forum. Ik heb uiteraard ook gedoneerd.
R2D2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou heb je toch een paar termen genoemd die ik nog niet weet.... Wat zijn CRT animaties en wat is een R2D2 geluidje??
Vrijheid. Dat zoek ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, als je echt simpel wil moet je voor Iphone gaan. Ik heb zelf niets met Apple. HTC is misschien wat ingewikkelder, maar geeft je wel meer vrijheid.
Echt, we hebben zooo veel overeenkomsten, Timmersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:46 schreef Tim86 het volgende:
HTC Sensation is erg gebruiksvriendelijk imo, lukt zelfs jou Beam
Ah, zie je reactie wat laat, maar het is inderdaad het geluidje wat R2D2 maakt uit de film bij het rebooten van de telefoon. Verder dit er een bootanimation op (na het witte scherm van HTC bij het opstarten) waarbij het lijkt alsof zo'n oude pentium computer opstart en als je het scherm aan en uit doet zit er nog weer een effectje bij. Het is inderdaad erg geekyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou heb je toch een paar termen genoemd die ik nog niet weet.... Wat zijn CRT animaties en wat is een R2D2 geluidje??
Tja, op de HTC Sensation zit Gorilla Glass en schijnt erg krasbestendig te moeten zijn. Behalve er een nieuw display in laten zetten, kun je er nu eigenlijk niets meer aan doen.... jammer hoor. Volgende keer maar een sceenprotector erop plakken, lijkt me, want dit is toch zonde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje, mijn vriend heeft een HTC Sensation. Hij gaat er zuinig mee om, maar er zijn wel krasjes in het scherm gekomen. Ik heb een HTC Hero sinds januari 2010 en daar zit nog geen krasje op het scherm, en ik let er eigenlijk alleen op dat ik mijn sleutels en telefoon niet in dezelfde zak heb zitten. Doet hij ook.
Heeft iemand anders ook al krasjes of kan hier sprake zijn van een productiefout?
Ik zal eens checken of hij HTC wil contacten voor vervanging oid. En een screenprotector zou dan juist niet nodig zijn tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Locusta het volgende:
[..]
Tja, op de HTC Sensation zit Gorilla Glass en schijnt erg krasbestendig te moeten zijn. Behalve er een nieuw display in laten zetten, kun je er nu eigenlijk niets meer aan doen.... jammer hoor. Volgende keer maar een sceenprotector erop plakken, lijkt me, want dit is toch zonde.
Veel betere marketing in NLquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat onze geliefde Sensation niet veel verkocht wordt. De Samsung S2 lijkt veel populairder te zijn.
ja dat is hier al eerder genoemd, verschrikkelijk vervelend, hoop dat ze dat kunnen fixen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Remzz het volgende:
Perfect toestel alleen hebben er meer last van die bug in het woordenboek dat hij deze woorden pakt?
Moët TOT en Jou terwijl je moet tot en jou bedoeld.
Vorige week een feestje gehad. Van de 12 man had er 7 een Sensation.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat onze geliefde Sensation niet veel verkocht wordt. De Samsung S2 lijkt veel populairder te zijn.
Dan moet je bij Amnesty International zijn ofzo. Een telefoon is om mee te bellen/internetten/Whatsappen/muziek luisteren/apps gebruiken.quote:
En wat voor voordelen biedt "vrijheid" precies? Of vind je het gewoon leuk om een ander menuutje in te stellen? Dat laatste mag hoor, maar dat is natuurlijk geen argument.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, als je echt simpel wil moet je voor Iphone gaan. Ik heb zelf niets met Apple. HTC is misschien wat ingewikkelder, maar geeft je wel meer vrijheid.
Dat werkt alleen op korte termijn. Als je later weer een nieuw berichtje stuurt heb je precies hetzelfde probleem..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat van dat woordenboek kan je toch vrij simpel oplossen?
Typ bijvoorbeeld 'moet', selecteer 'moet' uit de lijst, en herhaal dit drie keer. Dan pakt hij de volgende keer gewoon 'moet'.
Op de Hero had je een woordenlijst die je aan kon passen, eens even kijken of die hier ook op zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat werkt alleen op korte termijn. Als je later weer een nieuw berichtje stuurt heb je precies hetzelfde probleem..
Vind dat helemaal niet fijn werkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Marurk het volgende:
Gewoon allemaal Swype installeren en stoppen met zeuren.
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet wel even de moeite nemen om je erin te verdiepen he
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet wel even de moeite nemen om je erin te verdiepen he
Swype zegt ook Moet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Marurk het volgende:
Gewoon allemaal Swype installeren en stoppen met zeuren.
Ja, net zoals TOT ipv totquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef zoz het volgende:
Zullen we met z'n allen mark moon mailen over het Moët probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op xda hebben ze het over een Anker batterij (1900 mAh) die je bij Amazon en Ebay kunt kopen voor rond de $10. Schijnt het goed te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vorige week een feestje gehad. Van de 12 man had er 7 een Sensation.
Ik ben trouwens op zoek naar een sterkere batterij, of een rom dat niet zoveel energie zuipt. Ik wil alleen maar online met whatsapp zijn, maar toch na een driekwart dag moet ik 'm opladen. dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Dat was op de Hero ook zo, is mijn ervaring.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op de Hero had je een woordenlijst die je aan kon passen, eens even kijken of die hier ook op zit.
Edit: nee dus alleen een lijst met zelf toegevoegde woorden...
Mijn HTC hero stond ook niet in de lijst maar werkte gewoon met overzetten. Maar ja dat was wel van htc naar htc.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Gaijin het volgende:
Sinds vandaag ben ik ook eigenaar van de HTC Sensation, en tot nu toe ben ik er zeer tevreden mee! Super mooi en groot scherm, snel, gewoon alles. Nu heb ik een vraag, hoe kan ik het beste mijn contacten van mijn vorige telefoon er in zetten? Ik had een oude nokia (die niet bij de lijst staat van overzetten )
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef rickyszz het volgende:
[..]Mark MoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of nie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Mocht iemand hem daadwerkelijk gaan mailen, wil je dan gelijk ff vragen waar hij z'n haar laat doen? Zijn kapsel is retestrak.
hm, dat is eigenlijk maar 400 meer... nouja, zal er van de week naar kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef Locusta het volgende:
[..]
Op xda hebben ze het over een Anker batterij (1900 mAh) die je bij Amazon en Ebay kunt kopen voor rond de $10. Schijnt het goed te doen
Welke ROM raad je aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Voordeel is wel dat ik mensen aan het handje mee kan nemen zodat je niet tegen dezelfde dingen aanloopt als ik. Tweakers schrijven namelijk nou niet de meest duidelijke handleidingen
Ja, daar was ik na wat googlen ook bij uitgekomen, die ROM.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
De Android Revolution HD 3.0.0 is op dit moment de beste, zeggen ze. Mij bevalt hij erg goed.
Een ander voordeel van rooten is dat als een andere rom je niet bevalt, je met een druk op de knop een restore kunt doen en je telefoon is weer in de staat van voor de installatie van die andere rom. Moet je natuurlijk wel eerst die backup gemaakt hebben. Dus net als bij een pc waarbij je een hele image terugzet. Wat zeg ik, een smartphone IS een kleine pc.
Ik ben er op zich wel redelijk handig in, dat soort geneuzel (ben van origine toch een IT-erquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Op Tweakers staat een hele goed uitleg, maar sommige regels staan naar mijn mening niet in de juiste volgorde. Daarom bied ik hier ook aan mensen ermee te helpen, a omdat ik dat zelf leuk vind en b omdat het denk ik prettig is wat hulp te hebben.
Stap 1, het rooten zelf is het lastigst. Niet dat het moeilijk is hoor.
Ben wel HEEL gelukkig straks ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat is dus wel even anders met Revolution. Ben nu al bijna drie uur bezig lol.
Ach, hopelijk 1 iemand blij gemaakt die van haar fokking Vodafone crap af is zo.
Als de accu nu ook nog wat langer meegaat. Ben vandaag aan het proberen hoe hij het doet met minimale settings, maar toch whatsapp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh man, het is zo'n supertelefoon!
Nee. Je kan echter wel zelf kiezen welke 4 programma's je erop wilt hebben. aanpassen -> scherm blokkeren -> instellingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Is er een manier om meer applicaties in de 'ring' te krijgen? Dus dat je ze vanuit screenlock rechtstreeks kan openen?
En ik maakte gisteren per ongeluk een screenshot. Weet alleen niet hoe.
Oh vet, dat wist ik niet. Snel Wordfued er bij gezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee. Je kan echter wel zelf kiezen welke 4 programma's je erop wilt hebben. aanpassen -> scherm blokkeren -> instellingen.
Je powerknop (die aan de bovenkant) en de homeknop tegelijk indrukken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Is er een manier om meer applicaties in de 'ring' te krijgen? Dus dat je ze vanuit screenlock rechtstreeks kan openen?
En ik maakte gisteren per ongeluk een screenshot. Weet alleen niet hoe.
haha nicequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef blessed19 het volgende:
3 uur van de oplader gehad, een kleine 25 whatsapp's verstuurd en 3 mailtjes gelezen (sync staat op per uur) en de batterij is nog steeds op 100%, zowel de htc als de batterysnap versie geven dat aan.
HA!
Nee, gewoon de standaard versie. Zoals ik al een paar post hierboven gemeld had:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
haha nice![]()
Heb je hem geroot ofwat ?
quote:Verder ben ik erachter gekomen dat mijn mobiel nooit in slaapstand is gekomen. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. ''instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik en dan op de grafiek drukken. Daar zie je onderaan ''ingeschakeld''. Als het goed is, zijn daar telkens kleine blauwe streepjes te vinden.
Als het 1 lange blauwe streep is (zoals ik had) moet je kijken welke programma's er aktief zijn. ''Instellingen -> applicaties -> actieve services. Daar ben ik erachter gekomen dat buienradar en facebook constant aan stonden. Ik log nu standaard bij facebook uit.
Verder heb ik mijn netwerk gecapped op G snelheid. Voor whatsapp is dat snel genoeg dacht ik zo. Scheelt ook weer enorm veel. Vanavond laat ik hem helemaal leeg gaan, dan volledig opladen en dan morgen kijken hoelang de batterij meegaat met normaal verbruik. Ben benieuwd!
Uit het vorige topic:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef blessed19 het volgende:
3 uur van de oplader gehad, een kleine 25 whatsapp's verstuurd en 3 mailtjes gelezen (sync staat op per uur) en de batterij is nog steeds op 100%, zowel de htc als de batterysnap versie geven dat aan.
HA!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
Ja, en dus? Ik heb het nu minimaal, maar wel met de eisen die ik heb. Trouwens, na 5,5 uur is hij op 89%. Ben er momenteel zeer tevreden mee.quote:
quote:Hiermee wordt een knop aan Chrome toegevoegd waarmee u moeiteloos links, kaarten, geselecteerde tekst en telefoonnummers naar uw Android-apparaat kunt doorsturen. U kunt ook met de rechtermuisknop op een link of selectie op een webpagina klikken om deze naar uw Android-apparaat te verzenden.
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.quote:
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Swomp het volgende:
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.
Btw accu staat nu na 6 uur nog steeds op 100%, zal wel een bug zijn ofzo, of hij gaat ineens een stuk langer mee. fixed.
NOPEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef Locusta het volgende:
[..]
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)
Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb trouwens echt iets vreemds met tweetdeck.
Als iemand reageert op een status update van mij, of iemand reageert op iemand waar ik ook op heb gereageerd krijg ik zo'n melding in tweetdeck in de updates about me column.
Echter, die kan ik heel erg vaak niet openen. Gruwelijk frustrerend. Ik moet dan in de home column die status update zoeken en van daaruit openen.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen, en hoe ik het kan fixen?
Maar ik gebruik tweetdeck ook (vooral) voor facebook. Dan heb ik aan twitdroid niet zo heel veel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.
Okquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Hotmail instellen als Exchange i.p.v. POP3. Google is your friend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?
Wat wil je met deze vraag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Chankler het volgende:
Vinden jullie je telefoon een beetje lang en dun? Of maakt dat niet veel uit?
1 Gb haal je niet snel, zeker niet als je thuis een draadloos netwerk hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Chankler het volgende:
Ik heb hem toch gekocht! Echt een super ding!Maar ik zit met een vraag. Welke instellingen zijn het best om zo min mogelijk internet data verloren te laten gaan, want mijn limiet is 1GB namelijk. En als ik thuis ben, hoe zet ik dan het internet van me provider uit?
Screenshot makenquote:
Wat ik net zei, paaseiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Chankler het volgende:
Nee maar, om er een foto van te maken.
Laat je homescreen even zien, pannenkoekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Chankler het volgende:
Oh, dan maakt ie er een foto van? Oke, bedankt pepernoot.
Ik vind hem wel nice, lekker rustig. Zou zo mijne kunnen zijn, simplicity is winquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
Mijne is heerlijk verwijfd..![]()
[ afbeelding ]
Best wel nice, ziet er fris uit iigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Van jou kan ik nog leuk schelden lerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Laat je homescreen even zien, pannenkoek
Nee, want het gaat via de gpsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Chankler het volgende:
Maar kost het tracken van waar ik ben via de gps, mijn locatie, niet veel internet data?
Uhm hoor jij nu niet op het trainingsveld te staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Van jou kan ik nog leuk schelden leren
Mag ik ook meedoen? (evo 3d)
[ afbeelding ]
Je denkt nu misschien, saaaaai, waar zijn je apps? Maar dan klik je op die knop onderin en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Super handig, en strak, toch?
Ik heb op de andere 6 homescreens bijna alleen maar van deze icons staan die mapjes openen in deze toffe manier.
Het heet trouwens circlelauncher
En de wallpaper is ook echt ubervet, dat is solar winds, als je het mij vraagt de vetste live wallpaper ooit.
kuchquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Swomp het volgende:
[..]
Uhm hoor jij nu niet op het trainingsveld te staan
Oliebol, lampekap, schavuit, druif, appelflap, meer heb ik er even nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Start maps op (hij download de kaart om je heen, dat kost internet)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef Chankler het volgende:
Dat Mijn Locatie moet toch internet kosten? Anders weet hij toch niet op welke straat ik me begeef?
http://tinyurl.com/1c2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Chankler het volgende:
En ik kan geen contacten toevoegen.. dan gaat ie naar me lijst van selecteren ipv 1tje aanmaken
Ik weet niet wat voor tv jij hebt... maar er staan hier 3 lcd's in huis maar er gebeurd niks (zonder instellingen in te voeren)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Chankler het volgende:
Ik kan via Verbonden Media gewoon zonder instellingen in te voeren, terwijl ik boven zit en de televisie beneden, foto's, video's en muziek streamen! Echt te vet voor woorden! Alleen filmpjes die ik maak met de camera werken niet. Alleen ik vroeg me af, is dit het nieuwe belletje lel? Want, ik kan nu gewoon bij het raam een pornofilm ernaar toe streamen als ik dat wil. XD
Ja , hier werkt het ook, tof!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef delano.888 het volgende:
Ben net achter iets best tofs gekomen!
(dit werkt bij mij op de evo3d maar zal dus vast ook wel voor de sensation gelden)
Stel dat je aan het scrollen bent, in het menu bijv, en je gaat met je vinger naar beneden, onder het scherm, over de capacitieve knoppen, dan kan je gewoon door scrollen! En vervolgens weer terug werkt ook.
Conclusie: de knoppen onder je scherm zijn dus eigenlijk geen knoppen, maar gewoon nog een stukje scherm zonder lcd er achter, tof!
-ebay.com (niet .nl!!!)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:16 schreef poepeneesje het volgende:
Ik ben opzoek naar zo'n hoesje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ik zoiets kan kopen (andere kleur mag ook).
Welke batterij widget is dat rechtsbovenin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef kensei het volgende:
Hoe mooi zijn jullie homescreens?![]()
Mijne:
[ afbeelding ]
Al gezocht. Daar heb ik de bovenstaande afbeelding ook van, die is dan ook perfect, maar hij is 49.95 dollar. Een beetje veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
-ebay.com (niet .nl!!!)
-typ in: htc sensation.
-filter op: inclusief verzenden goedkoopste eerst.
-23.270 resultaten. IK WEET ZEKER dat hij er tussen zit
Hoort bij de klok widget: "Simi clock"quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Welke batterij widget is dat rechtsbovenin?
Waar kan ik jouw wallpaper vinden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoort bij de klok widget: "Simi clock"
Maar je kan hem ook los gebruiken zonder klok
Hoe heet die klok? Mooi!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoort bij de klok widget: "Simi clock"
Maar je kan hem ook los gebruiken zonder klok
https://market.android.co(...)widget.gTabsimiClockquote:
Ja, als je in foto mode zit moet je op het onscreen knopje rechts naast de sluiter klikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:10 schreef alors het volgende:
weet iemand ook of en hoe het mogelijk is om de front camera te gebruiken voor foto's?
thanx!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja, als je in foto mode zit moet je op het onscreen knopje rechts naast de sluiter klikken.
Duurt heel lang inderdaad, veel langer dan bij mijn oude Heroquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang duurt bij jullie het opladen van een bijna lege telefoon? Bij mij duurt het, als 'ie uitstaat, zo'n drie uur. Als 'ie aanstaat tijdens het laden vele malen langer. Gevoelsmatig lijkt het lang. Wat zijn jullie ervaringen?
Dat is ook mijn referentiekader. Maar ik kan mij ook zo voorstellen dat een toestel met de specificaties van de Sensation gevolgen heeft voor de oplaadtijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:08 schreef Karstman het volgende:
Duurt heel lang inderdaad, veel langer dan bij mijn oude Hero
Bij mij een uurtje ofzo, anderhalf? Terwijl 'ie aan staat, helemaal niet lang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang duurt bij jullie het opladen van een bijna lege telefoon? Bij mij duurt het, als 'ie uitstaat, zo'n drie uur. Als 'ie aanstaat tijdens het laden vele malen langer. Gevoelsmatig lijkt het lang. Wat zijn jullie ervaringen?
Van helemaal leeg naar helemaal vol?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij een uurtje ofzo, anderhalf? Terwijl 'ie aan staat, helemaal niet lang.
Hier ook hoor denk ik, iets langer misschien maar geen drie uur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van helemaal leeg naar helemaal vol?Als dat bij meer mensen zo is dan hoor ik het graag. Dan ga ik terug naar de winkel.
Met telefoon uit, standaard meegeleverde oplader. Het opvallende is dat het opladen sinds de laatste update langer lijkt te duren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:55 schreef poepeneesje het volgende:
Dat opladen is natuurlijk ook afhankelijk van of je telefoon aan hebt staan en of je de juiste oplader gebruikt.
Wat voor agenda is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook meedoen? (evo 3d)
[ afbeelding ]
Je denkt nu misschien, saaaaai, waar zijn je apps? Maar dan klik je op die knop onderin en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Super handig, en strak, toch?
Ik heb op de andere 6 homescreens bijna alleen maar van deze icons staan die mapjes openen in deze toffe manier.
Het heet trouwens circlelauncher
En de wallpaper is ook echt ubervet, dat is solar winds, als je het mij vraagt de vetste live wallpaper ooit.
smooth calendar, met wat tweaking.quote:
hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef kensei het volgende:
Dit is pas de beste live wallpaper![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk zonder geluidquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef kensei het volgende:
Dit is pas de beste live wallpaper![]()
[ afbeelding ]
Zeker, maar er zit ook een app bij met geluidquote:
Tzijn wel echt miniscule letters, kan je het nog vergroten of niet? Kan het niet vinden nl.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
smooth calendar, met wat tweaking.
Opties knop nog niet gevonden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Tzijn wel echt miniscule letters, kan je het nog vergroten of niet? Kan het niet vinden nl.
jepquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef Remzz het volgende:
Screenshot maken dat is toch power button en home knop?
Raar werkt hier niet, heb wel 2.3.4. Knop bovenop en power button? Dan gaat die bij mij gewoon uit.quote:
Het is een beetje irritante combinatie, je moet het nogal precies timenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Raar werkt hier niet, heb wel 2.3.4. Knop bovenop en power button? Dan gaat die bij mij gewoon uit.
Jawel maar daarin is het niet vinden, tenzij ik echt zo scheel als een aap ben.quote:
Heb één of andere backgrounds app gedownload, daar stond ie tussenquote:
Ik heb deze en hij bevalt hartstikke goed!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef kensei het volgende:
Heeft iemand van jullie een goede pouch kunnen vinden? Lijkt me toch wel praktisch aangezien mijne niet verzekerd is.
Alleen die van HTC vind ik heel lelijk en Ik had deze: http://www.mobilesupplies.nl/pouch-htc-sensation-p-12962.html gekocht, maar die past niet goed.
zelfde probleem... ik zie dan ook alleen maar telefoonnummersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Swomp het volgende:
Ik wordt helemaal para van die contacten
Ik heb er nu nog maar een paar, en pakt deze ook niet meer op in whatsapp
Ach, met gadgets en electronica weet je toch al dat de opvolgers allang klaar zijn om de schappen in te gaan op het moment dat je de winkel uit loopt met jouw "nieuwe" model..dat hoort er nou eenmaal bij. Als je je daar druk om gaat maken..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef Wihakayda het volgende:
en, balen jullie al?
htc-komt-met-opgevoerde-versie-van-sensation-smartphone.html
Ik zou eens even bij de synchronisatie opties van Facebook kijken (of Facebook verwijderen en opnieuw installeren). Ik krijg namelijk het idee dat jij de optie "alle Facebookcontacten synchroniseren" had aangevinkt (o.i.d.).quote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Swomp het volgende:
Om nog maar even terug te komen op die contacten.
Eerst als ik altijd in het homescreen op telefoon drukte, kreeg ik AL mijn facebook vrienden te zien als contacten. (ook als zij geen nummer hadden ingevoerd bij fb).
Echter waren laatst alle contacten weg, na dat ik wat instellingen op FB had veranderd.
Nu heb ik de contacten weer gesync. met facebook, echter als ik nu op telefoon klik, zie ik alleen mijn contacten die ik handmatig heb ingevoerd en facebookvrienden die whatsapp hebben. Verder niemand... hoe stel ik dit juist in dat ik iedereen weer zie ??
Ik zit er nu al een paar dagen mee te klooien en wordt er nu echt schijtziek van
Weet niet of het mogelijk is?quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Misschien een tip voor mensen die op zoek zijn naar een abo met de sensation. Beste aanbieding van dit moment met dit toestel ( namelijk slechts 42,50 keer 10 maanden en je bent klaar, 425 euro in totaal:) )
http://www.phonehouse.nl/bellenvoorjeclub
die acties zijn voor iedereen in nederland geldig....hoef je niet lid te zijn bij een club. vriendin heeft de actie ook besteldquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:11 schreef danny130 het volgende:
[..]
Weet niet of het mogelijk is?
Bellen voor je Club deals
Elke maand selecteren we drie Bellen voor je Club deals voor je. Deze deals zijn extra voordelig en alleen voor leden en vrienden van de deelnemende verenigingen.
Ik gok dat je met je vereniging moet aangemeld zijn bij de phone house.
Ze hebben trouwens dezelfde acties voor studenten. http://www.phonehouse.nl/studenten/
werkt nier helaas, het probleem is nu dat ik eerst telefoon moet klikken en dan op dat 'lijst' icoontje naast de homeknop, om vervolgens contacten te selecteren. Maar ik wil (en had eerst ook) die lijst meteen als ik op telefoon klikte.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik zou eens even bij de synchronisatie opties van Facebook kijken (of Facebook verwijderen en opnieuw installeren). Ik krijg namelijk het idee dat jij de optie "alle Facebookcontacten synchroniseren" had aangevinkt (o.i.d.).
Succes!
batterij was kapot heb gelijk een nieuwe gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef zoz het volgende:
[..]
http://www.htc.com/nl/about-htc/phone-contact.html
Dat kan niet.quote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Op de telefoon staat de facebook app al voor geïnstalleerd. Als er voor andere apps in de markt een update komt wil ik gewoon update all kunnen doen zonder de facebook app mee te nemen. Die gebruik ik niet en wil ik niet gebruiken. Weet iemand hoe je een app uit die update all lijst kan halen? Het is mij nog niet gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |