abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101081325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:

[..]

haha nice :)
Heb je hem geroot ofwat ?
Nee, gewoon de standaard versie. Zoals ik al een paar post hierboven gemeld had:

quote:
Verder ben ik erachter gekomen dat mijn mobiel nooit in slaapstand is gekomen. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. ''instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik en dan op de grafiek drukken. Daar zie je onderaan ''ingeschakeld''. Als het goed is, zijn daar telkens kleine blauwe streepjes te vinden.

Als het 1 lange blauwe streep is (zoals ik had) moet je kijken welke programma's er aktief zijn. ''Instellingen -> applicaties -> actieve services. Daar ben ik erachter gekomen dat buienradar en facebook constant aan stonden. Ik log nu standaard bij facebook uit.

Verder heb ik mijn netwerk gecapped op G snelheid. Voor whatsapp is dat snel genoeg dacht ik zo. Scheelt ook weer enorm veel. Vanavond laat ik hem helemaal leeg gaan, dan volledig opladen en dan morgen kijken hoelang de batterij meegaat met normaal verbruik. Ben benieuwd!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:16:01 #182
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_101083560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef blessed19 het volgende:
3 uur van de oplader gehad, een kleine 25 whatsapp's verstuurd en 3 mailtjes gelezen (sync staat op per uur) en de batterij is nog steeds op 100%, zowel de htc als de batterysnap versie geven dat aan.

HA!
Uit het vorige topic:

quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
pi_101084803
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Uit het vorige topic:

[..]

Ja, en dus? Ik heb het nu minimaal, maar wel met de eisen die ik heb. Trouwens, na 5,5 uur is hij op 89%. Ben er momenteel zeer tevreden mee.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:53:37 #184
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_101085025
Is er een manier om snel te switchen van geluidsprofiel?
pi_101087189
De Chrome to phone extentie is echt handig! :o
Wat gek dat ik hem niet eerder heb gebruikt. :P

quote:
Hiermee wordt een knop aan Chrome toegevoegd waarmee u moeiteloos links, kaarten, geselecteerde tekst en telefoonnummers naar uw Android-apparaat kunt doorsturen. U kunt ook met de rechtermuisknop op een link of selectie op een webpagina klikken om deze naar uw Android-apparaat te verzenden.
pi_101105021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Uit het vorige topic:

[..]

hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.

Btw accu staat nu na 6 uur nog steeds op 100%, zal wel een bug zijn ofzo, of hij gaat ineens een stuk langer mee. fixed.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_101107063
13 uur, 53 procent! :D
pi_101128484
Ik heb trouwens echt iets vreemds met tweetdeck.
Als iemand reageert op een status update van mij, of iemand reageert op iemand waar ik ook op heb gereageerd krijg ik zo'n melding in tweetdeck in de updates about me column.
Echter, die kan ik heel erg vaak niet openen. Gruwelijk frustrerend. Ik moet dan in de home column die status update zoeken en van daaruit openen.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen, en hoe ik het kan fixen?
pi_101129705
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Swomp het volgende:
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.

Btw accu staat nu na 6 uur nog steeds op 100%, zal wel een bug zijn ofzo, of hij gaat ineens een stuk langer mee. fixed.
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.
pi_101130452
Vinden jullie je telefoon een beetje lang en dun? Of maakt dat niet veel uit?
pi_101130901
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef Locusta het volgende:

[..]

De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.
NOPE

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:49:43 #192
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_101132658
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_101136194
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb trouwens echt iets vreemds met tweetdeck.
Als iemand reageert op een status update van mij, of iemand reageert op iemand waar ik ook op heb gereageerd krijg ik zo'n melding in tweetdeck in de updates about me column.
Echter, die kan ik heel erg vaak niet openen. Gruwelijk frustrerend. Ik moet dan in de home column die status update zoeken en van daaruit openen.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen, en hoe ik het kan fixen?
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_101136391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.
Maar ik gebruik tweetdeck ook (vooral) voor facebook. Dan heb ik aan twitdroid niet zo heel veel... :{.
pi_101143220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef delano.888 het volgende:

[..]

NOPE

[..]

Nou, dat wil ik wel eens proberen, zou wel vet zijn!
pi_101143422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Ok
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:06:38 #197
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_101167933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?
pi_101188365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Gaijin het volgende:

[..]

Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?
Hotmail instellen als Exchange i.p.v. POP3. Google is your friend.
pi_101191367
Ik heb hotmail nu ingesteld als exchange, en push aangevinkt. Eens kijken of dit beter is.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:22:09 #200
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_101194705
De update is nu ook door Vodafone vrijgegeven *O*
(is hopelijk nog geen oud nieuws :'))
We zullen zien, zei de blinde.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:56:47 #201
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_101196360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Chankler het volgende:
Vinden jullie je telefoon een beetje lang en dun? Of maakt dat niet veel uit?
Wat wil je met deze vraag? :').
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_101224606
Ik heb hem toch gekocht! Echt een super ding! :D Maar ik zit met een vraag. Welke instellingen zijn het best om zo min mogelijk internet data verloren te laten gaan, want mijn limiet is 1GB namelijk. En als ik thuis ben, hoe zet ik dan het internet van me provider uit?
pi_101224659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Chankler het volgende:
Ik heb hem toch gekocht! Echt een super ding! :D Maar ik zit met een vraag. Welke instellingen zijn het best om zo min mogelijk internet data verloren te laten gaan, want mijn limiet is 1GB namelijk. En als ik thuis ben, hoe zet ik dan het internet van me provider uit?
1 Gb haal je niet snel, zeker niet als je thuis een draadloos netwerk hebt.
Niet teveel Youtube kijken zonder draadloos en dan haal je die 1 Gb zelden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101224957
Nou ik vind 1 gigabyte niet veel hoor. Ik ga daar vet overheen tot nu toe met al die updates van gratis en gekochte apps die ik heb. Overigens kun je met de app Phoneusage Pro heel goed je verbruik in de gaten houden. En Phonelocator is zo'n beetje de beste app tegen diefstal. Niet om te spammen maar deze apps zijn zo goed dat ik daar jullie graag even op wijs.

En Shootme is erg handig om makkelijk screenshots te maken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_101225503
Oke bedankt voor de tips! Ik heb nu na een paar uurtjes erop te zitten ongeveer 16 mb verbruikt. Dus ik heb ongeveer 33 mb per dag, dat ik mag besteden dusja, weet nog niet hoe het zal uitlopen maar ik heb dus 3G Watchdog gedownload om het verbruik te checken.
pi_101225547
Eindelijk ook de Sensation in mijn bezit. Wat een geniaal ding is het toch ^O^
pi_101225623
Ja in de winkel vond ik hem best wel een beetje te lang, maar in de praktijk valt het reuze mee :D
pi_101225691
That's what she said.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101226633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Tim86 het volgende:
That's what she said.
:D
pi_101226683
Maar hij is ook redelijk dik en dat schijnt nog meer te tellen :Y
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: