Nee, gewoon de standaard versie. Zoals ik al een paar post hierboven gemeld had:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
haha nice![]()
Heb je hem geroot ofwat ?
quote:Verder ben ik erachter gekomen dat mijn mobiel nooit in slaapstand is gekomen. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. ''instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik en dan op de grafiek drukken. Daar zie je onderaan ''ingeschakeld''. Als het goed is, zijn daar telkens kleine blauwe streepjes te vinden.
Als het 1 lange blauwe streep is (zoals ik had) moet je kijken welke programma's er aktief zijn. ''Instellingen -> applicaties -> actieve services. Daar ben ik erachter gekomen dat buienradar en facebook constant aan stonden. Ik log nu standaard bij facebook uit.
Verder heb ik mijn netwerk gecapped op G snelheid. Voor whatsapp is dat snel genoeg dacht ik zo. Scheelt ook weer enorm veel. Vanavond laat ik hem helemaal leeg gaan, dan volledig opladen en dan morgen kijken hoelang de batterij meegaat met normaal verbruik. Ben benieuwd!
Uit het vorige topic:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef blessed19 het volgende:
3 uur van de oplader gehad, een kleine 25 whatsapp's verstuurd en 3 mailtjes gelezen (sync staat op per uur) en de batterij is nog steeds op 100%, zowel de htc als de batterysnap versie geven dat aan.
HA!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
Ja, en dus? Ik heb het nu minimaal, maar wel met de eisen die ik heb. Trouwens, na 5,5 uur is hij op 89%. Ben er momenteel zeer tevreden mee.quote:
quote:Hiermee wordt een knop aan Chrome toegevoegd waarmee u moeiteloos links, kaarten, geselecteerde tekst en telefoonnummers naar uw Android-apparaat kunt doorsturen. U kunt ook met de rechtermuisknop op een link of selectie op een webpagina klikken om deze naar uw Android-apparaat te verzenden.
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.quote:
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Swomp het volgende:
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.
Btw accu staat nu na 6 uur nog steeds op 100%, zal wel een bug zijn ofzo, of hij gaat ineens een stuk langer mee. fixed.
NOPEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef Locusta het volgende:
[..]
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)
Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb trouwens echt iets vreemds met tweetdeck.
Als iemand reageert op een status update van mij, of iemand reageert op iemand waar ik ook op heb gereageerd krijg ik zo'n melding in tweetdeck in de updates about me column.
Echter, die kan ik heel erg vaak niet openen. Gruwelijk frustrerend. Ik moet dan in de home column die status update zoeken en van daaruit openen.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen, en hoe ik het kan fixen?
Maar ik gebruik tweetdeck ook (vooral) voor facebook. Dan heb ik aan twitdroid niet zo heel veel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.
Okquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Hotmail instellen als Exchange i.p.v. POP3. Google is your friend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?
Wat wil je met deze vraag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Chankler het volgende:
Vinden jullie je telefoon een beetje lang en dun? Of maakt dat niet veel uit?
1 Gb haal je niet snel, zeker niet als je thuis een draadloos netwerk hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Chankler het volgende:
Ik heb hem toch gekocht! Echt een super ding!Maar ik zit met een vraag. Welke instellingen zijn het best om zo min mogelijk internet data verloren te laten gaan, want mijn limiet is 1GB namelijk. En als ik thuis ben, hoe zet ik dan het internet van me provider uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |