R2D2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou heb je toch een paar termen genoemd die ik nog niet weet.... Wat zijn CRT animaties en wat is een R2D2 geluidje??
Vrijheid. Dat zoek ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, als je echt simpel wil moet je voor Iphone gaan. Ik heb zelf niets met Apple. HTC is misschien wat ingewikkelder, maar geeft je wel meer vrijheid.
Echt, we hebben zooo veel overeenkomsten, Timmersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:46 schreef Tim86 het volgende:
HTC Sensation is erg gebruiksvriendelijk imo, lukt zelfs jou Beam
Ah, zie je reactie wat laat, maar het is inderdaad het geluidje wat R2D2 maakt uit de film bij het rebooten van de telefoon. Verder dit er een bootanimation op (na het witte scherm van HTC bij het opstarten) waarbij het lijkt alsof zo'n oude pentium computer opstart en als je het scherm aan en uit doet zit er nog weer een effectje bij. Het is inderdaad erg geekyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou heb je toch een paar termen genoemd die ik nog niet weet.... Wat zijn CRT animaties en wat is een R2D2 geluidje??
Tja, op de HTC Sensation zit Gorilla Glass en schijnt erg krasbestendig te moeten zijn. Behalve er een nieuw display in laten zetten, kun je er nu eigenlijk niets meer aan doen.... jammer hoor. Volgende keer maar een sceenprotector erop plakken, lijkt me, want dit is toch zonde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje, mijn vriend heeft een HTC Sensation. Hij gaat er zuinig mee om, maar er zijn wel krasjes in het scherm gekomen. Ik heb een HTC Hero sinds januari 2010 en daar zit nog geen krasje op het scherm, en ik let er eigenlijk alleen op dat ik mijn sleutels en telefoon niet in dezelfde zak heb zitten. Doet hij ook.
Heeft iemand anders ook al krasjes of kan hier sprake zijn van een productiefout?
Ik zal eens checken of hij HTC wil contacten voor vervanging oid. En een screenprotector zou dan juist niet nodig zijn tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Locusta het volgende:
[..]
Tja, op de HTC Sensation zit Gorilla Glass en schijnt erg krasbestendig te moeten zijn. Behalve er een nieuw display in laten zetten, kun je er nu eigenlijk niets meer aan doen.... jammer hoor. Volgende keer maar een sceenprotector erop plakken, lijkt me, want dit is toch zonde.
Veel betere marketing in NLquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat onze geliefde Sensation niet veel verkocht wordt. De Samsung S2 lijkt veel populairder te zijn.
ja dat is hier al eerder genoemd, verschrikkelijk vervelend, hoop dat ze dat kunnen fixen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Remzz het volgende:
Perfect toestel alleen hebben er meer last van die bug in het woordenboek dat hij deze woorden pakt?
Moët TOT en Jou terwijl je moet tot en jou bedoeld.
Vorige week een feestje gehad. Van de 12 man had er 7 een Sensation.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat onze geliefde Sensation niet veel verkocht wordt. De Samsung S2 lijkt veel populairder te zijn.
Dan moet je bij Amnesty International zijn ofzo. Een telefoon is om mee te bellen/internetten/Whatsappen/muziek luisteren/apps gebruiken.quote:
En wat voor voordelen biedt "vrijheid" precies? Of vind je het gewoon leuk om een ander menuutje in te stellen? Dat laatste mag hoor, maar dat is natuurlijk geen argument.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, als je echt simpel wil moet je voor Iphone gaan. Ik heb zelf niets met Apple. HTC is misschien wat ingewikkelder, maar geeft je wel meer vrijheid.
Dat werkt alleen op korte termijn. Als je later weer een nieuw berichtje stuurt heb je precies hetzelfde probleem..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat van dat woordenboek kan je toch vrij simpel oplossen?
Typ bijvoorbeeld 'moet', selecteer 'moet' uit de lijst, en herhaal dit drie keer. Dan pakt hij de volgende keer gewoon 'moet'.
Op de Hero had je een woordenlijst die je aan kon passen, eens even kijken of die hier ook op zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat werkt alleen op korte termijn. Als je later weer een nieuw berichtje stuurt heb je precies hetzelfde probleem..
Vind dat helemaal niet fijn werkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Marurk het volgende:
Gewoon allemaal Swype installeren en stoppen met zeuren.
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet wel even de moeite nemen om je erin te verdiepen he
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet wel even de moeite nemen om je erin te verdiepen he
Swype zegt ook Moet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Marurk het volgende:
Gewoon allemaal Swype installeren en stoppen met zeuren.
Ja, net zoals TOT ipv totquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef zoz het volgende:
Zullen we met z'n allen mark moon mailen over het Moët probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op xda hebben ze het over een Anker batterij (1900 mAh) die je bij Amazon en Ebay kunt kopen voor rond de $10. Schijnt het goed te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vorige week een feestje gehad. Van de 12 man had er 7 een Sensation.
Ik ben trouwens op zoek naar een sterkere batterij, of een rom dat niet zoveel energie zuipt. Ik wil alleen maar online met whatsapp zijn, maar toch na een driekwart dag moet ik 'm opladen. dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Dat was op de Hero ook zo, is mijn ervaring.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op de Hero had je een woordenlijst die je aan kon passen, eens even kijken of die hier ook op zit.
Edit: nee dus alleen een lijst met zelf toegevoegde woorden...
Mijn HTC hero stond ook niet in de lijst maar werkte gewoon met overzetten. Maar ja dat was wel van htc naar htc.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Gaijin het volgende:
Sinds vandaag ben ik ook eigenaar van de HTC Sensation, en tot nu toe ben ik er zeer tevreden mee! Super mooi en groot scherm, snel, gewoon alles. Nu heb ik een vraag, hoe kan ik het beste mijn contacten van mijn vorige telefoon er in zetten? Ik had een oude nokia (die niet bij de lijst staat van overzetten )
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef rickyszz het volgende:
[..]Mark MoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of nie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Mocht iemand hem daadwerkelijk gaan mailen, wil je dan gelijk ff vragen waar hij z'n haar laat doen? Zijn kapsel is retestrak.
hm, dat is eigenlijk maar 400 meer... nouja, zal er van de week naar kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef Locusta het volgende:
[..]
Op xda hebben ze het over een Anker batterij (1900 mAh) die je bij Amazon en Ebay kunt kopen voor rond de $10. Schijnt het goed te doen
Welke ROM raad je aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Voordeel is wel dat ik mensen aan het handje mee kan nemen zodat je niet tegen dezelfde dingen aanloopt als ik. Tweakers schrijven namelijk nou niet de meest duidelijke handleidingen
Ja, daar was ik na wat googlen ook bij uitgekomen, die ROM.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
De Android Revolution HD 3.0.0 is op dit moment de beste, zeggen ze. Mij bevalt hij erg goed.
Een ander voordeel van rooten is dat als een andere rom je niet bevalt, je met een druk op de knop een restore kunt doen en je telefoon is weer in de staat van voor de installatie van die andere rom. Moet je natuurlijk wel eerst die backup gemaakt hebben. Dus net als bij een pc waarbij je een hele image terugzet. Wat zeg ik, een smartphone IS een kleine pc.
Ik ben er op zich wel redelijk handig in, dat soort geneuzel (ben van origine toch een IT-erquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Op Tweakers staat een hele goed uitleg, maar sommige regels staan naar mijn mening niet in de juiste volgorde. Daarom bied ik hier ook aan mensen ermee te helpen, a omdat ik dat zelf leuk vind en b omdat het denk ik prettig is wat hulp te hebben.
Stap 1, het rooten zelf is het lastigst. Niet dat het moeilijk is hoor.
Ben wel HEEL gelukkig straks ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat is dus wel even anders met Revolution. Ben nu al bijna drie uur bezig lol.
Ach, hopelijk 1 iemand blij gemaakt die van haar fokking Vodafone crap af is zo.
Als de accu nu ook nog wat langer meegaat. Ben vandaag aan het proberen hoe hij het doet met minimale settings, maar toch whatsapp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh man, het is zo'n supertelefoon!
Nee. Je kan echter wel zelf kiezen welke 4 programma's je erop wilt hebben. aanpassen -> scherm blokkeren -> instellingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Is er een manier om meer applicaties in de 'ring' te krijgen? Dus dat je ze vanuit screenlock rechtstreeks kan openen?
En ik maakte gisteren per ongeluk een screenshot. Weet alleen niet hoe.
Oh vet, dat wist ik niet. Snel Wordfued er bij gezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee. Je kan echter wel zelf kiezen welke 4 programma's je erop wilt hebben. aanpassen -> scherm blokkeren -> instellingen.
Je powerknop (die aan de bovenkant) en de homeknop tegelijk indrukken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Is er een manier om meer applicaties in de 'ring' te krijgen? Dus dat je ze vanuit screenlock rechtstreeks kan openen?
En ik maakte gisteren per ongeluk een screenshot. Weet alleen niet hoe.
haha nicequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef blessed19 het volgende:
3 uur van de oplader gehad, een kleine 25 whatsapp's verstuurd en 3 mailtjes gelezen (sync staat op per uur) en de batterij is nog steeds op 100%, zowel de htc als de batterysnap versie geven dat aan.
HA!
Nee, gewoon de standaard versie. Zoals ik al een paar post hierboven gemeld had:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
haha nice![]()
Heb je hem geroot ofwat ?
quote:Verder ben ik erachter gekomen dat mijn mobiel nooit in slaapstand is gekomen. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. ''instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik en dan op de grafiek drukken. Daar zie je onderaan ''ingeschakeld''. Als het goed is, zijn daar telkens kleine blauwe streepjes te vinden.
Als het 1 lange blauwe streep is (zoals ik had) moet je kijken welke programma's er aktief zijn. ''Instellingen -> applicaties -> actieve services. Daar ben ik erachter gekomen dat buienradar en facebook constant aan stonden. Ik log nu standaard bij facebook uit.
Verder heb ik mijn netwerk gecapped op G snelheid. Voor whatsapp is dat snel genoeg dacht ik zo. Scheelt ook weer enorm veel. Vanavond laat ik hem helemaal leeg gaan, dan volledig opladen en dan morgen kijken hoelang de batterij meegaat met normaal verbruik. Ben benieuwd!
Uit het vorige topic:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef blessed19 het volgende:
3 uur van de oplader gehad, een kleine 25 whatsapp's verstuurd en 3 mailtjes gelezen (sync staat op per uur) en de batterij is nog steeds op 100%, zowel de htc als de batterysnap versie geven dat aan.
HA!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Stel, je hebt ergens een bakje waar berichtjes binnenkomen. Het kost jou meer moeite om bijvoorbeeld elk kwartier naar dat bakje te lopen om te kijken of er nieuwe berichten in zitten, dan alleen te lopen als er daadwerkelijk een nieuw bericht is.
Ja, en dus? Ik heb het nu minimaal, maar wel met de eisen die ik heb. Trouwens, na 5,5 uur is hij op 89%. Ben er momenteel zeer tevreden mee.quote:
quote:Hiermee wordt een knop aan Chrome toegevoegd waarmee u moeiteloos links, kaarten, geselecteerde tekst en telefoonnummers naar uw Android-apparaat kunt doorsturen. U kunt ook met de rechtermuisknop op een link of selectie op een webpagina klikken om deze naar uw Android-apparaat te verzenden.
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.quote:
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Swomp het volgende:
hoe kan ik mijn mail dan juist instellen ? Ik heb momenteel gewoon standaard mailapp wat er opstond in gebruik. En daar heb ik mijn hotmail ingevuld. Er staat dat hij tijdens piektijden om de 15 min. mail binnenhaald.
Btw accu staat nu na 6 uur nog steeds op 100%, zal wel een bug zijn ofzo, of hij gaat ineens een stuk langer mee. fixed.
NOPEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef Locusta het volgende:
[..]
De standaard mail app kan alleen maar fetch aan. Wil je push, dan moet je de GMail app gaan gebruiken. Push is, zoals hierboven al uitgelegd, veel batterijvriendelijker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)
Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb trouwens echt iets vreemds met tweetdeck.
Als iemand reageert op een status update van mij, of iemand reageert op iemand waar ik ook op heb gereageerd krijg ik zo'n melding in tweetdeck in de updates about me column.
Echter, die kan ik heel erg vaak niet openen. Gruwelijk frustrerend. Ik moet dan in de home column die status update zoeken en van daaruit openen.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen, en hoe ik het kan fixen?
Maar ik gebruik tweetdeck ook (vooral) voor facebook. Dan heb ik aan twitdroid niet zo heel veel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
tweetdeck op de mobielm is lang niet zo goed als de pc/iphone versie. Daar gebruik ik tweetdeck wel. Op android twitdroid.
Okquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wil dat als ik mijn hotmail op htc lees dat hij ook als gelezen is op PC en vice versa...
Hotmail instellen als Exchange i.p.v. POP3. Google is your friend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Ja dit wil ik ook, is dat mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |