Geeft niet dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie nu pas dat ik de laatste was. Excuus, had een nieuw deel moeten openen.
Over de update, Menu's gaan nu wat soepeler. Eigenlijk geen lag meer. Ook lag in sommige apps minder geworden. nog maar enkele apps met een beetje lag. De galerij met foto gaat nu vloeiend. Dat was wat haperig.
Over batterijduur kan ik nog niks zeggen. Voor de update vond ik het eigenlijk al wel aardig voor de eerste week.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geeft niet dat je dat niet gedaan hebt.![]()
Ik vind wel (ik kom van Nokia) dat het max. volume niet zo hard is...
Ah ik zie dat ik ook kan updaten, nu maar ff doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie nu pas dat ik de laatste was. Excuus, had een nieuw deel moeten openen.
Over de update, Menu's gaan nu wat soepeler. Eigenlijk geen lag meer. Ook lag in sommige apps minder geworden. nog maar enkele apps met een beetje lag. De galerij met foto gaat nu vloeiend. Dat was wat haperig.
Over batterijduur kan ik nog niks zeggen. Voor de update vond ik het eigenlijk al wel aardig voor de eerste week.
Maar ook ringtone volume is niet je-van-het als je het mij vraagt. Of mp3 zonder oordoppen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
eens. Met bellen is het soms maar net te doen.
Weet niet of de update daar wat in verandert heeft. Geluid via de oordoppen kan wel weer hard bij mij.
nee?quote:
Heb je hem soms branded vodafone ? Dan moet je volgens mij nog ff wachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hm, ik heb nog geen update melding gehad, en ook als ik het zelf check zegt ie dat er geen zijn...
instellingen - over telefoon - software updatequote:
yo thanx, ik heb em!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
instellingen - over telefoon - software update
Of iets in die richting
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Heb je hem soms branded vodafone ? Dan moet je volgens mij nog ff wachten.
Dat is inderdaad moeilijk vervelendquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
weet iemand of en hoe je woorden uit de standaardlijst kunt verwijderen? Als ik typ, maakt ie van moet steevast "Moët" echt superirritant
Herkenbaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
weet iemand of en hoe je woorden uit de standaardlijst kunt verwijderen? Als ik typ, maakt ie van moet steevast "Moët" echt superirritant
Hoe herkenbaar, ik wacht ook nog op de oplossingquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
Idd! Waar komt die Moët vandaan? Wij zijn toch geen gangsternegers die constant over champagne moeten praten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:31 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Moët en TOT zijn idd mijn grootste ergernissen
Dat had ik gepost kunnen hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:31 schreef The6thgate het volgende:
Moët en TOT zijn idd mijn grootste ergernissen
de app Fring is een goed alternatief!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef GoodGawd het volgende:
Mijn grootste ergernis is tot nu toe Skype video gesprek, die na twee seconde inzoomt en super low quality beeld geeft.
Copilot Live werkt prima.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:24 schreef The6thgate het volgende:
Heeft iemand al een goed navigatie programma voor de sensation? Ik ga binnenkort op vakantie dus zou wel handig zijn om een berg kaarten er op te kunnen zetten zodat internet niet nodig is. Op m'n Desire gebruikte ik Sygic 10, maar meen ergens te hebben gelezen dat die op de sensation niet werkt.
Bijzonder irritant ja... hij moet gewoon als je een woord 10x hebt aangeklikt, dát woord vooraan de lijst met suggesties zetten ipv domweg een ander woord blijven laten zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
Installeer Swype, werkt veel gemakkelijker, beter en sneller dan het standaard toetsenbord.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
heb ik nu ook, maar wat je moet doen is bij je browser instellingen aanvinken dat je de mobiele weergave wil, anders denkt ie dat je op een pc zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:02 schreef GoodGawd het volgende:
Nu heb ik die download link zegt ie dat ik niet op een android phone zit
Ik heb dat met TOT ipv tot. Geen idee waarom dat in kapitalen in de woordenlijst staat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef Doodloper het volgende:
Bijzonder irritant ja... hij moet gewoon als je een woord 10x hebt aangeklikt, dát woord vooraan de lijst met suggesties zetten ipv domweg een ander woord blijven laten zien.
ook niet als je een update handmatig zoekt ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:48 schreef Frishe het volgende:
Ik heb ook geen update.... Heb een losse Sensation gekocht, simlockvrij. Ik wil verdomme kunnen screenshotten!
Als ik via instellingen, over de telefoon, software updates, op nu controleren druk dan vindt ie niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
ook niet als je een update handmatig zoekt ?
hmm weird, nog ff wachten dan denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Als ik via instellingen, over de telefoon, software updates, op nu controleren druk dan vindt ie niets.
Je kunt de invoertaal natuurlijk altijd aanpassen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
Btw die swype he, waarom wil die machtiging tot audio opnamen, en contactpersonen ?
Heb hem alweer verwijderd, niet echt functioneel voormij omdat ik ook wel eens een andere taal wil typen.
Kent ie ook dialectquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt de invoertaal natuurlijk altijd aanpassen.
Bij de Hero kon je updates afdwingen door de datum te veranderen naar de toekomst. Staat je telefoon op 2013, dan krijg je binnen een paar minuten de melding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Als ik via instellingen, over de telefoon, software updates, op nu controleren druk dan vindt ie niets.
ik zat vanmiddag niet aan de wifi. Toen.ik thuis kwam kreeg ik 'm gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij de Hero kon je updates afdwingen door de datum te veranderen naar de toekomst. Staat je telefoon op 2013, dan krijg je binnen een paar minuten de melding.
Naar mijn weten werkt Sygic op mijn Sensation iig welquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:24 schreef The6thgate het volgende:
Heeft iemand al een goed navigatie programma voor de sensation? Ik ga binnenkort op vakantie dus zou wel handig zijn om een berg kaarten er op te kunnen zetten zodat internet niet nodig is. Op m'n Desire gebruikte ik Sygic 10, maar meen ergens te hebben gelezen dat die op de sensation niet werkt.
Bij mij krijg ik dus nu ook een systeemupdate, terwijl ik een unbranded versie van t-mobile heb..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij de Hero kon je updates afdwingen door de datum te veranderen naar de toekomst. Staat je telefoon op 2013, dan krijg je binnen een paar minuten de melding.
Tja, leuk... ik heb eigenlijk alleen maar apps uit de categorie "handig"quote:
Werkt hier ook als de brandweerquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef PeeJie_ het volgende:
Naar mijn weten werkt Sygic op mijn Sensation iig wel
Je bedoelt zeker screenshots? Want dat gebeurt als je lock+home indrukt, dus misschien doet hij dat perrongelijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
Mensen die problemen hebben met de 'home' knop? Mijn broer maakt constant foto's.
Lock is de bovenste knop toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker screenshots? Want dat gebeurt als je lock+home indrukt, dus misschien doet hij dat perrongelijk?
Wat de neuk is "perrongelijk"?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker screenshots? Want dat gebeurt als je lock+home indrukt, dus misschien doet hij dat perrongelijk?
Ja ik snap wat hij bedoelt, heb jij een idee voor het _echte_ probleem?quote:
Als je lock inhoud en snel daarna home drukt maakt hij een screenshot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lock is de bovenste knop toch?
Voor zover ik weet niet. Want als hij eerste lock indrukt gaat-ie toch op een zwart scherm?
Ja heel vreemd, ik typte perongelijk en dat bestaat niet dus maakte firefox er perrongelijk van, wat blijkbaar wel bestaat.quote:
Dit moet het haast wel zijn, tenzij hij echt ongewenst foto's aan het maken is, dmv de camera, maar dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik snap wat hij bedoelt, heb jij een idee voor het _echte_ probleem?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:03 schreef zarGon het volgende:
Waar komen "perongelijk" en "per ongelijk" vandaan? Ik heb die woorden vaker gezien op het forum.
Per ongeluk.
Ach zo, ik wacht wel even dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef -J-D- het volgende:
http://www.talkandroid.co(...)-update-on-vodafone/
Je bent alleen wel je garantie kwijt als je het op de officiële manier doet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef poepeneesje het volgende:
Rooten via HTC is nu mogelijk; customs ROMs kunnen hierdoor gedraaid worden.
Toch ook als je het op de niet officiele manier doet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent alleen wel je garantie kwijt als je het op de officiële manier doet.
Nee, want als je hem op wilt sturen voor reparatie kan je hem zo terug zetten dat ze nooit kunnen zien dat hij geroot was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Toch ook als je het op de niet officiele manier doet?
Ach so.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, want als je hem op wilt sturen voor reparatie kan je hem zo terug zetten dat ze nooit kunnen zien dat hij geroot was.
En als je het via HTC zelf doet registreren ze je imei dus word hij nooit meer gerepareerd.
Tenzij je een custom rom er op zet waar sense in zit natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach so.
Als je hem root en een custom rom erop zet, dan ben je Sense wel kwijt neem ik aan?
Welke zijn aan te raden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tenzij je een custom rom er op zet waar sense in zit natuurlijk
Deze bijv:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke zijn aan te raden?
Die werkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Deze bijv:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849
Met een custom rom. De rom die delano.888 net linkte werkt primaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef zoz het volgende:
Is er een manier om de htc sensation te debranden?
De sensation is een stuk sneller met een custom rom, en alles gaat veel vloeiender, je krijgt root access, en je hebt geen branding!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Wat is precies het nadeel van een branded sensation? De update kwam nu een paar dagen later, maar verder?
Je haalt hier wat dingen door elkaar. Rooten ed. heeft níks te maken met een wel of niet gebrande Sensation.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De sensation is een stuk sneller met een custom rom, en alles gaat veel vloeiender, je krijgt root access, en je hebt geen branding!
Ja, maar om hem te debranden moet je geloof ik toch wel een custom rom draaienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je haalt hier wat dingen door elkaar. Rooten ed. heeft níks te maken met een wel of niet gebrande Sensation.
Ik ben blij dat ik via Vodafone een niet branded telefoon heb!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Je telefoon start op met een Vodafone logo (boeit me niet echt), en je hebt bepaalde apps die niet te verwijderen zijn (360 apps). Die hoef ik niet maar ik kan ze dus niet weghalen. Verder weet ik ook niet precies wat de verschillen zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:57 schreef Locusta het volgende:
Zijn er hier ook mensen die hun Sensation geroot hebben en er een custom ROM op hebben gegooid? En zo ja, welke ROM?
Spuit 11quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef poepeneesje het volgende:
Rooten via HTC is nu mogelijk; customs ROMs kunnen hierdoor gedraaid worden.
Bijna is nog niet helemaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mike heeft bijna een Sensation, dankzij donaties van mensen van het forum. Ik heb uiteraard ook gedoneerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |