hm, dat is eigenlijk maar 400 meer... nouja, zal er van de week naar kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef Locusta het volgende:
[..]
Op xda hebben ze het over een Anker batterij (1900 mAh) die je bij Amazon en Ebay kunt kopen voor rond de $10. Schijnt het goed te doen
Welke ROM raad je aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Voordeel is wel dat ik mensen aan het handje mee kan nemen zodat je niet tegen dezelfde dingen aanloopt als ik. Tweakers schrijven namelijk nou niet de meest duidelijke handleidingen
Ja, daar was ik na wat googlen ook bij uitgekomen, die ROM.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
De Android Revolution HD 3.0.0 is op dit moment de beste, zeggen ze. Mij bevalt hij erg goed.
Een ander voordeel van rooten is dat als een andere rom je niet bevalt, je met een druk op de knop een restore kunt doen en je telefoon is weer in de staat van voor de installatie van die andere rom. Moet je natuurlijk wel eerst die backup gemaakt hebben. Dus net als bij een pc waarbij je een hele image terugzet. Wat zeg ik, een smartphone IS een kleine pc.
Ik ben er op zich wel redelijk handig in, dat soort geneuzel (ben van origine toch een IT-erquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Op Tweakers staat een hele goed uitleg, maar sommige regels staan naar mijn mening niet in de juiste volgorde. Daarom bied ik hier ook aan mensen ermee te helpen, a omdat ik dat zelf leuk vind en b omdat het denk ik prettig is wat hulp te hebben.
Stap 1, het rooten zelf is het lastigst. Niet dat het moeilijk is hoor.
Ben wel HEEL gelukkig straks ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat is dus wel even anders met Revolution. Ben nu al bijna drie uur bezig lol.
Ach, hopelijk 1 iemand blij gemaakt die van haar fokking Vodafone crap af is zo.
Als de accu nu ook nog wat langer meegaat. Ben vandaag aan het proberen hoe hij het doet met minimale settings, maar toch whatsapp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh man, het is zo'n supertelefoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |